Gå til innhold

Selskapslokaler i Oslo, lavbudsjett


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg skal gifte meg med min kjære neste sommer, og har begynt å kikke etter lokaler. Har ikke råd til å bruke mer enn ca. 5000,- på lokaler, da jeg fortsatt er student.

Noen som har noen tips? Skal ha ca. 40 til middag og ytterligere 30 til kaffe/fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange bydeler har villaer o.l. som de leier ut som selskapslokaler for en billig penge. Du må ikke bruke den som tilhører din egen bydel, men de som bor i bydelen har første prioritet. Du har f.eks. Haugerudvillaen eller Lambertseter gård.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menighetshus leies også ut. Vi vurderte å leie på kampen, og det kostet vel ca 2000 kr.

Noen borettslag har også lokaler som leies ut, fortrinnsvs til egne beboere, men man kan jo høre med venner og familie.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Sander Gård i Maridalen. Vet ikke prisen der, men jeg holder til der i forbindelse med ridning - og det er alldeles nydelig der, og folkene er kjempekoslige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi leide Årvoll eldresenter vi, og med oppvask og gulvvask inkludert kom vi vel opp i ca. 5000.

Veldig fornøyd med lokalene.

(selv om vi lette febrilsk etter et annet navn en eldresenteret når vi skulle skrive innbydelser ;) det høres jo littt trist ut. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

grendehus kan man vel leie for rundt 1000 kr.. da må man vel ut av oslo da.. men sikkert ikke så veldig langt ut..

hvilken side av oslo tenker du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på Oslo kommunes nettsider og klikk deg inn på de forskjellige bydelene. Under utleielokaler finner du mye.

Noen forslag fra meg:

Årvoll gård

Furusetheimen

Frysja 33 - på Kjelsås

Tveten gård - ved Tveita

Flere idrettslag har klubbhus som kan brukes til slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilke deler av byen er det mest aktuelt for deg å ha selskapet? Oslo er tross alt ganske stor. Lettere å svare hvis vi vet hva du leter etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...