Gå til innhold

Overskrifter du leser feil.


Mrs. K

Anbefalte innlegg

Ofte leser jeg overskriftene på KG feil og blir sørgelig skuffet når jeg ser at tråden handler om noe helt annet enn det jeg trodde.

F. eks. "Hvor ofte vasker din mann" har jeg lest som "Hvor ofte vasker du din mann" :ler:

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix

Skinntensøysjakt. Trodde det var noen som ahdde en effektiv lek for å få tatt fatt på klesvasken. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinntensøysjakt. Trodde det var noen som ahdde en effektiv lek for å få tatt fatt på klesvasken. :ler:

Jeg husker at jeg bare måtte åpne den :ler:

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Har du en nerdealarm leste jeg først som "har du en negeralarm" Og tenkte hva i alle dager?? :o

Andre gangen jeg så tråden igjen i samliv, trodde jeg det sto "har du en nesealarm?" Huff fue mitt er på tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
F. eks. "Hvor ofte vasker din mann" har jeg lest som "Hvor ofte vasker du din mann" :ler:

Akkurat det leste jeg også først. Sukk, det kunne jo ha vært artig å lese om slike erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Bare sånn til opplysning vasker jeg sjelden min mann, men et par ganger har det jo skjedd at han trenger hjelp - da helst etter ei fyllekule med alt det som hører med. Eneste grunnen til at jeg har vaska'n da er at jeg helst ikke vil ha spy gnidd utover senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

F. eks. "Hvor ofte vasker din mann" har jeg lest som "Hvor ofte vasker du din mann" :ler:

.. godt å se at det ikke bare er meg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

.. godt å se at det ikke bare er meg... :ler:

Tror det er mange som har sett den. Det verste er at jeg leser det feil gang på gang selv om jeg vet hva det står og hva tråden handler om. Merkelig hvordan hjernern fungerer av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat lest om et partert lik i København og fikk nesten sjokk da jeg på bryllupssiden leste "Hvilke lik-ører" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mange som har sett den. Det verste er at jeg leser det feil gang på gang selv om jeg vet hva det står og hva tråden handler om. Merkelig hvordan hjernern fungerer av og til.

.. og jeg gjentar .. godt det ikke bare er meg... :ler: - for jeg leser også feil hver gang .... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Rakk du å gjøre deg opp noen mening om det?

Følte egentlig at vi burde la dyr få lov til å være dyr, og ikke pålegge dem de samme strenge levereglene vi pålegger oss selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy

Når jeg leser feil så er det som oftest (av en eller annen merkelig grunn) stygge ord, bannskap, kroppsdeler eller andre absurde ting, jeg tror det står, helt til jeg får sett nærmere :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser feil så er det som oftest (av en eller annen merkelig grunn) stygge ord, bannskap, kroppsdeler eller andre absurde ting, jeg tror det står, helt til jeg får sett nærmere :oops:

Skjønner hva du mener. ¤Chanelas¤ dagbok f.eks. får jeg til noe med analsex :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Skjønner hva du mener. ¤Chanelas¤ dagbok f.eks. får jeg til noe med analsex :oops:

:ler:

Det er jo et veldig fint navn da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

F. eks. "Hvor ofte vasker din mann" har jeg lest som "Hvor ofte vasker du din mann"  :ler:  

Hilsen Trille

Jeg leste akkurat det samme - og det har jeg også sagt i tråden. Det tok mange dager før jeg så hva det EGENTLIG stod! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det å lese feil har antagelig med å gjøre hvor enkelte bokstaver er plassert i forhold til hverandre og i hvilken sammenheng vi normalt ser ordene. Under er et ganske berømt eksempel på hva man klarer å lese på tross av mye støy:

I cdnuolt blveiee taht I cluod aulaclty uesdnatnrd waht I was rdanieg The phaonmneal pweor of the hmuan mnid Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer inwaht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoatnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be in the rghit pclae. The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it wouthit a porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Amzanig huh? yaeh and I awlyas thought slpeling was ipmorantt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...