Gå til innhold

Penislo...?


Kevin

Anbefalte innlegg

Joa, vi har vel alle hørt om navlelo, og vi har vel hørt rykter om at det er en ansamling med døde hudceller og fiber fra klær, men opphavet er nok fremdeles et av de store mysteriene som finnes den dag i dag.

Men i går når jeg skulle gjøre mitt fornødne, fant jeg jaggu en slik ansamling under forhuden, gitt. Ikke mye, men nok til å kunne se at det kunne være en fjerne slektning til den mer berømte navleloen. Dette er dog første gang jeg har funnet en slik forekomst.

Så hva kommer dette av? Er det en slektning til navleloen? Er det virkelig noe som heter penislo? Noen som kan hjelpe meg her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
:kvalm:  

Unnskyld..Men dette var ekkelt...

Sant nok. Omtrent som når vi menn leser om gjenglemte tamponger og illeluktende gul/grønn/hvit/oransje utflod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje boxer'n din loer?

Fått ny til Jul...eller?  :-?

Det var i allefall første gangen jeg brukte den, så det kan tenkes det var innertier dette her... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joa, vi har vel alle hørt om navlelo, og vi har vel hørt rykter om at det er en ansamling med døde hudceller og fiber fra klær, men opphavet er nok fremdeles et av de store mysteriene som finnes den dag i dag.

Men i går når jeg skulle gjøre mitt fornødne, fant jeg jaggu en slik ansamling under forhuden, gitt. Ikke mye, men nok til å kunne se at det kunne være en fjerne slektning til den mer berømte navleloen. Dette er dog første gang jeg har funnet en slik forekomst.

Så hva kommer dette av? Er det en slektning til navleloen? Er det virkelig noe som heter penislo? Noen som kan hjelpe meg her?

Kanskje du lufter den for sjelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du lufter den for sjelden?

:hoho: Utrolig bra, Suzy! Jeg ser for meg Kevin gå rundt og vifte med dingsen med jevne mellomrom..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Utrolig bra, Suzy! Jeg ser for meg Kevin gå rundt og vifte med dingsen med jevne mellomrom..!

*fniser*

Nå fikk jeg bilder i hodet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje du lufter den for sjelden?

Tror du definitivt er inne på noe her, Suzy! *Ogvips der hang den og dinglet*

Etter å ha sett reaksjonen til enkelte her, tror jeg jaggu det må luftes så mye som mulig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

huuuuh, jeg kan iallefall garantere at jeg vet hva det er!

Første typen min var til tider full av dette her, og maste på blowjob, og da jeg krøp ned der, brakk jeg meg så det holdt.... Frem med støvsugeren! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du definitivt er inne på noe her, Suzy! *Ogvips der hang den og dinglet*

Etter å ha sett reaksjonen til enkelte her, tror jeg jaggu det må luftes så mye som mulig! :ler:

Jeg syns du skal trene deg på å trikse litt med den også, når du først har den ute, mener jeg :ler:

Sving den i en elegant sirkelbevegelse ved å vrikke med hoftene f.eks (ohoi for noenbilder i hodet :grinele: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helikopter!!!!

exen min var flink til det, enklest i helt naken tilstand, da det ikke er klær og greier som er i veien!!

Bruk hele kroppen i entusiastiske hopp, sving med hoftene og la'n virkelig svinge som helikopterrotoren!!!

:grinele: det er virkelig ett syn for guder, spesiellt dersom du virkelig faktisk lever deg inn i jobben og derfor har ett konsentrert men henrykt ansiktsuttrykk!! :grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...