Gå til innhold

Skostørrelse??


Delfia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow!! Hadde nesten ikke posta før jeg fikk svar jo :-)

Tusen takk. Driver å ser på brudesko og da er det jo greit å vite hvilken størrelse jeg eventuelt må bestille :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cathie, har du sendt dine tilbake? Eller bestilt nye?Jeg må og ha i 39, og sånne lave med bånd,men vegrer meg litt for å bestille...Er redd det blir gal størrelse og at det er mye pes med å sende tilbake.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sliter litt med det.. var sånne jeg bestillte, venter på svar fra de... jeg bestillte i alle fall str 7 og det tilsvarte norsk 37... Send mail og hør med dem først om hva som er riktig størrelse for deg, for det vet de som regel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina78

Hmm, jeg er litt overrasket over at mange her tør å bestille både sko og undertøy på nettet. Jeg er helt avhengig av å prøve ting.

Jeg tror ikke jeg hadde tatt sjansen på å få sko som ikke var gode å gå i på en så viktig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte brudesko fra USA i str 7 og det var 37(Skulle ha 38-39 :( ) så vær forsiktig

Ja, jeg tror nok jeg sender en mail i forrveien. Jeg kjøpte en gang et par Adidas joggesko i amerikansk størrelse...kan jo sjekke med sportsbutikken her for å høre om de vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men husk at det er forskjell på amerikansk joggesko str og andre sko str. jeg har et par i US 6 lissom som passer meg.. skjønner egentlig ikke helt det opplegget der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo bare sende en mail å høre, jeg tror... tror assa, at det her er sånn ca riktig 7=37 8=38 81/2 - 9=39

Det finnes utallige forskjellige tabeller på nettet om str. men som regel er den butikke du kjøper fra ganske behjelpelig med sånne ting.. så send en mail du (som jeg ikke gjorde :( ) så går det nok bra! De skoene jeg ville ha finnes ikke i norge, så jeg har ikke noe valg :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Soon Mrs S

Den funket ikke på skoene mine.. for som sakt så bestillte jeg 7 og på tabellen så står det at det tilsvarer 39, men det var 37 jeg fikk

Kan ikke se på denne tabellen at 7=39

Misforstår jeg nå eller? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se på denne tabellen at 7=39

Misforstår jeg nå eller? :klø:

Hvis du ser på USA K(vinne) 7 så ser du på europa ved siden av at det står 39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...