Gå til innhold

HJELP, er jeg horete??


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Neh..horete syns jeg ikke du er.. Hadde du tatt betalt så ;-)

Nemlig! Dette er det som definerer en hore. Ordet kan også brukes hvis du tar deg betalt i form av andre verdier enn penger. Gifter du deg for penger er du kjøpt og betalt, og da kan også ordet horete passe bra.

Hvis du har sex med flere fordi du selv ønsker det er du ikke horete.

Er så dritt lei av sånne nedsettende ord som liksom skal betegne jenter som vet hva de har lyst på og gjør noe med det... Herreguud!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg syns ikke det er horete..Men, litt spesielt kanskje. Syns du skal sette deg ned og tenke litt over situasjonen, om du virkelig får noe ut av dette. Jeg sier det fordi jeg selv har hatt en periode i livet med mange ONS (dog ikke 3 på en dag) og det ga meg egentlig ingenting (bortsett fra kanskje en følelse av makt?). Da jeg møtte mannen min måtte jeg lære meg selv opp til å faktisk legge følelser i å ha sex med en mann, og det er ikke noe særlig å ha det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg vil bare si at jeg håper dere brukte kondom.. ellers blir dette i ekleste laget. Tenk deg at du er mann og jukker oppi andres sædrester..jeg ville ikke satt pris på det. I tillegg det med kjønnssykdommer så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det syns jeg ikke, men som mange har sagt før meg ..litt spesielt og veldig utholdende.

Regner med at dette kun er en liten periode av livet ditt og at du roer ned om ikke så lenge.

Det jeg tenkte på som værst her var: hva gjør du hvis du blir gravid. Det ville vel være litt pinlig og ikke vite hvem som er faren og å ha så mange muligheter?

Kos deg så lenge du syns det er kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et sted for et par dager siden at skam er samfunnsbetinget, og tillært. Det samme med moral.

Du kan altså egentlig ha sex med hvem du vil, så ofte du vil og hvor du vil, uten at noen har rett til å stemple deg som horete. (Men helst ikke andres partnere da).

Det er ingen andre i hele verden som bestemmer hva du skal gjøre med din kropp.

Bare vær sikker på at du gjør det fordi du har LYST, ellers kan du etter en tid miste deg selv og få en oppfatning av deg selv som sier at sex er det du duger til. Tro meg, jeg har vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til hu som skriver at gutter hadde blitt kalt for "helter" om de hadde gjordt noe lignende..har ingen kamerater som hadde funnet på noe slikt noen gang, og om noen hadde funnet på det, så hadde dem nok blitt mobbet noe kraftig av resten av oss gutta..jeg synes det blir for dumt, unasett hvilken vei det går.

Hadde vært til pass for trådstarter om hu blei smelt på tjukken og ikke hadde hatt peil på hvem faren var. Peiser du over 3 stykker på en dag, så har du værken selvrespekt, iq eller helt normal i toppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trådstarter!

Hm, delte meninger ja,

nei, jeg føler vel at jeg har gått over streken for å si det sånn, men det var litt uvanlige omstendigheter da...

1. Dro på date med min faste elsker på torsdags kveld, så hadde sex med han den natta.

2. Exen min kom innom fredag ettermiddag for å hente noe, og siden vi var trøtte begge to la vi oss ned for en ettermiddags blund...., som endte med sex...., men jeg sa klart ifra først at jeg hadde hatt sex kvelden før med elskeren/vennen min, og at jeg syntes det var urettferdig for han..., men han brydde seg ikke.

3. Fredag dro jeg ut på byen med en venn (gutt) som jeg ikke kjente så godt, han og kammeraten hans lovte å kjøre meg hjem, men når klokka var tre på natta og vi var temmelig fulle endte jeg opp hjemme hos en av dem. Jeg var bokstavelig talt så full at jeg ikke "skjønte" hva som foregikk før vi hadde hatt sex minst 5-10 minutter. Skikkelig "black-out"! Men siden jeg likte fyren og han var "god i senga" endte vi opp med å ha sex neste morgen også. Men det var bare et ONS, og vi er bare gode venner nå,.

Ok, det var historien da, ikke noe tulleinnlegg, men jeg har IKKE planer om å gjøre det igjen med det aller første.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært til pass for trådstarter om hu blei smelt på tjukken og ikke hadde hatt peil på hvem faren var. Peiser du over 3 stykker på en dag' date=' så har du værken selvrespekt, iq eller helt normal i toppen[/quote']

Og hvem tror du at du er som kan fortelle henne at hun verken har selvrespekt, iq eller er normal i toppen fordi om hun gjør som hun vil? Du kjenner henne overhodet ikke, vet ingen ting om henne annet enn akkurat det hun fortalte i noen få setninger her.

Fordømmende folk er faen meg det verste som finnes!!

Og sånne utsagn som dette forteller faktisk at du ikke eier vanlig alminnelig folkeskikk!

Greit å ikke være enig eller å applaudere for det hun har gjort, fordi det går helt på tvers av hva du selv synes er tillatt, men til å dømme et annet menneskes personlighet på den måten? Æsj!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man lyst har man lov - så lenge du ikke sårer noen, eller sårer deg selv!!

Ingen har rett til å stemple deg som noe som helst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Den gjesten som har vore ute med leppa her har eg sett før, kjenner h*n att på rettskrivinga (har visst dysleksi), og h*n er alltid like sint og fordømmande. Som visse andre eg har sett her inne.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel du som er dømmende ovenfor h*n? Hva om alle hadde vært enige her inne da? Det hadde ikke blitt mye til diskusjoner da? Dette er da tross alt et diskusjons-fora? hilsen Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Å, men eg har ikkje noko imot at andre tykkjer det er ille med mange partnerar, det er jo opp til dei, eg er ganske forsiktig sjølv, men har ikkje behov for å dømme andre av den grunn. Poenget mitt var at denne gjesten er ganske... hmmm... lite diplomatisk i sine valg av ord kan du kanskje sei... Ein kan vere ueinig uten å få folk til å føle seg verdlause meinar eg. Men det er no berre mi meining :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å' date=' men eg har ikkje noko imot at andre tykkjer det er ille med mange partnerar, det er jo opp til dei, eg er ganske forsiktig sjølv, men har ikkje behov for å dømme andre av den grunn. Poenget mitt var at denne gjesten er ganske... hmmm... lite diplomatisk i sine valg av ord kan du kanskje sei... Ein kan vere ueinig uten å få folk til å føle seg verdlause meinar eg. Men det er no berre mi meining :wink:[/quote']

Det er noe med hvordan man debatterer ja. Jeg kan være uenig med mange i mye jeg, men jeg kaller dem da ikke med økenavn eller forteller dem at det er noe gærent med hue dems av den grunn liksom...

Folk som må ty til sånne midler kan ikke debattere, det er det som er saken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk dem som tror man må rope høyest og kraftigst for å bli hørt også. Hva med folk i fra nord, som kanskje bruker litt mer "direkte" preg over talemåten, selv om de ikke mener det vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk i fra nord. Moren min er nordlending, hun har aldri kalt et annet menneske verken det ene eller det andre, selv om du både ser og hører på henne hva hun mener om deg.

At den som roper høyest automatisk tror han har rett, får være hans problem. Det vitner også om dårlig debatteknikk.

Som min svigermor en gang sa: Hvis du vil at de skal høre etter når du snakker, så skal du hviske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Selv hadde jeg veldig mye sex en periode (15-20 forskjellige på et par år...), selv om jeg aldri hadde noe glede av det. Det viste seg at jeg ble utsatt for overgrep i tenårene (noe jeg hadde fortrengt), og brukte sex som en form for selvskading. :roll:

Poenget mitt er:

Pass på at du gjør det du gjør fordi du har

lyst!

Ellers synes jeg det er ok å ha flere partnere på kort tid, så lenge man bruker beskyttelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det er faktisk dem som tror man må rope høyest og kraftigst for å bli hørt også. Hva med folk i fra nord' date=' som kanskje bruker litt mer "direkte" preg over talemåten, selv om de ikke mener det vondt?[/quote']

Hehe. Ser for meg masse nordlendinger som står og roper i håp om at "myndi'hetan" nede på østlandet skal høre dem.

Mysan svarte tilstrekkelig på dette:)

Ellers er det visst delvis dokumentert at jo mindre makt/større fattigdom, jo høyere lydnivå holder folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 13 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...