Gå til innhold

173 og er lengre i overkroppen enn en som er 180..w?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre? har ikke målt beina siden har ikke noe å måle med men de er så korte og jeg er nødt til å bruke bukser som går langt opp i livet for ikke å se hlt rar ut... :jolie::jolie::jolie:



Anonymous poster hash: d08c9...eb0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

182 er ho faktisk ;)



Anonymous poster hash: d08c9...eb0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har ulike proposjoner på kroppen. På min mors side har vi lange bein og kort overkropp. Det betyr at nå onkel og pappa sitter ved siden av hverandre så er pappa høyere enn onkel. Onkel er ca. 1,90 høy pappa rundt 1,76. Det samme med eldste sønnen min. Når han sitter er han lavest i klassen. Så fort han reiser seg er han høyest.

Det jeg prøver å si, det kan være venninnen din som er veldig kort i ryggen og ikke du som er ekstremt kort i beina.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig kort i overkroppen, og lang i bena. Det gjør at alle topper og kjoler med litt utringninger eller stropper, viser langt mer enn intensjonen hvis jeg prøver å bruke det....

Vi er forskjellige i kroppen. Sånn er det bare.

Det er da absolutt ikke umulig å finne klær som kler en alikevel. Man må bare finne klær som fremhever de bra sidene, og ikke de dårlige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig kort i overkroppen, og lang i bena. Det gjør at alle topper og kjoler med litt utringninger eller stropper, viser langt mer enn intensjonen hvis jeg prøver å bruke det....

Vi er forskjellige i kroppen. Sånn er det bare.

Det er da absolutt ikke umulig å finne klær som kler en alikevel. Man må bare finne klær som fremhever de bra sidene, og ikke de dårlige.

jeg er kun 72 cm i beina når jeg måler fra tissen og ned til anklene... vil si at 40 posent cirka er bein, det er ikke mye..

Anonymous poster hash: d08c9...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Jeg er veldig kort i overkroppen, og har veldig lange bein. Jeg er også veldig høy, så jeg kan bruke topper og gensere som er beregnet for "normale", men må ha ekstra lange bukser.

Vet at endel høye kvinner ikke passer i overdeler kjøpt i vanlige butikker (blir for korte osv) ,så er glad for at jeg slipper akkurat det.

Men kjenner igjen det med utrigninger, og jeg må ofte fikse på dem for at ikke hele puppestellet er på utstilling :)

Ja, kort sagt så er forskjell på kroppene til folk. Samboeren min er omtrent like høy som meg, men har lang overkropp så han har problemer med at enkelte overdeler blir for korte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 173 og har lengre rygg enn så å si ALLE jeg møter. Selv høye gutter. Har skikkelig komplekser for det og hater å måtte sette meg ned ved siden av andre om det er harde stoler man ikke kan synke sammen på. Æsj!

Anonymous poster hash: a3fde...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er kun 72 cm i beina når jeg måler fra tissen og ned til anklene... vil si at 40 posent cirka er bein, det er ikke mye.. Anonymous poster hash: d08c9...eb0

Da må du bare få litt hjelp til å finne klær som skaper illusjonen av at du har lengere ben, og kombinere det med ting som skaper illusjonen av kortere overkropp.

Du kan ikke forvente å kle de samme klærne som din venninne med kort overkropp og lange ben.

Så lenge du er ubekvem med hvordan du ser ut, så søker du også forsterkning av disse følelsene hos andre. Det betyr at du ignorerer alle som sier du ser fin ut, og kun hører på de som bekrefter ditt eget syn.

Du må på en eller annen måte bli venn med den kroppen du har. For det er den kroppen du skal leve med resten av livet.

Når du føler deg bra i egen kropp, vil du automatisk bli mer tiltrekkende bare ved at du utstråler selvtillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...