Gå til innhold

Weeds - noen som anbefaler den serien?


Stratosen

Anbefalte innlegg

Jeg elsker Orange is the new black, Walking Dead og Breaking bad. De er topp tre favoritter. Liker også godt mange andre serier som Frustrerte fruer, Teen Wolf, Mistresses, White Collar...

Såå.. tror dere jeg også vil like Weeds? Savner å ha en serie å følge med på og har lenge vurdert Weeds, men ikke fått ut fingern og sjekka den ut! Men så oppdaget jeg at Hunter Parrish spiller i den serien og han er FIN! *Sikler* så nå er jeg veldig nysgjerrig på serien... hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker mange av seriene du har nevnt og jeg liker Weeds :) Se en episode eller to så får du en feel for den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville klart tatt en titt på Weeds om jeg var deg. Det er jo 8 sesonger om jeg husker rett så da har du mange timer med morro foran deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Weeds er veldig bra og man blir fort avhenging!

Anonymous poster hash: 86bb0...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrienneOfTarth

Ja, først var jeg litt usikker, men ble fort hekta :) Er jo 8 sesonger, og jeg syns de var stort sett bra alle sammen.

Savner den litt faktisk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeds var veldig god og morsom i starten, men så utover i sesongene ble den mer og mer teit. Trist, for jeg elsket de første sesongene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du Orange is the new black, kommer du nok til å like Weeds også. Synes det er en bra serie, men de to siste sesongene ødela litt for meg. Spesielt slutten, den var helt elendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeds er bra i begynnelsen, men synes det dabber seg veldig mot slutten

Hvis du vil ha en serieanbefaling: The mentalist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nå kommet til episode 6 og gleder meg til å se mer i kveld!! Nå har jeg maaange fine kvelder foran meg i vente :fnise::danse:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...