Gå til innhold

Det nye jenta 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kun fotballfrue som er programleder, de andre vet jeg ikke hva er. Dommere kanskje?

Ok. Skønte ikke det. Det virker som det er de andre to som styrer "showet", mens fotballfrue nesten bare har kommentarer som "skal vi se på bloggen" eller "skal vi se på videoen". Virker litt tafatt dersom det er hun som er programleder, derfor jeg trodde de var det alle tre.

Anonymous poster hash: 00093...b40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _LilleMy

Ok. Skønte ikke det. Det virker som det er de andre to som styrer "showet", mens fotballfrue nesten bare har kommentarer som "skal vi se på bloggen" eller "skal vi se på videoen". Virker litt tafatt dersom det er hun som er programleder, derfor jeg trodde de var det alle tre.

Anonymous poster hash: 00093...b40

Enig med deg. Det er jo hun som sier hvem som går videre og slikt, men det er vel alt. Får se når selve konkurransen begynner, og ikke bare castingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue er kritisk til mange av jentene, for hun leter etter en jente med sterk personlighet som tør å slippe seg løs og være seg selv.

Hahahahahahaha

Anonymous poster hash: 40a23...7a9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Noen som vet når episodene legges ut på klikk? :)

Den første uken ble de lagt ut rett etter episodene, og den andre uken ble begge lagt ut på onsdag :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så episodene i går?

Må si det er påfallende meningsløse tilbakemeldinger fra dommerne. Har enda til gode å høre de komme med én konstruktiv tilbakemelding...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, vittig at de fikk spørsmål om undertøysbildet til FF, akkurat som om det har noe med konseptet å gjøre.

Anonymous poster hash: d63aa...c87

Tenkte akkurat det samme. Hva har det bildet med Det Nye- jenta å gjøre? Men FF sa jo i introen til programmet at hun ville ha "det lille ekstra" av den hun valgte, så da var det vel viktig. Hun bør kanskje snart bli ferdig med det bildet. Synd på disse unge jentene som måtte ta stilling til hva de synte om bildet.

Anonymous poster hash: 00093...b40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske åpenbart at hun Åshild vinner da. Vedder alt jeg har :P

Anonymous poster hash: d6dfc...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ganske åpenbart at hun Åshild vinner da. Vedder alt jeg har :P

Anonymous poster hash: d6dfc...595

Tenker jeg også. Liker henne da, så det går fint for min del :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke blir Marie er jeg fornøyd :) Liker Thale bedre enn Åshild!



Anonymous poster hash: 2d4b7...243
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...