Gå til innhold

Paradise Hotel DK. TV3 play. Ingen Spoiling!


Lillemeg25

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme problem var det på fredag!! Hva er det de idiotene holder på med? legg nå ut episoden! :rope:



Anonymous poster hash: f7c77...dcd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ikke lagt ut!!! Hva skjer:( Tenk om de slutter å legge ut.

Tør ikke gå inn på tv3-siden på Facebook og se, redd for spoling. Noen som har fått kontakt med tv3?

*sur*



Anonymous poster hash: c1f45...18c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ikke lagt ut!!! Hva skjer:( Tenk om de slutter å legge ut.

Tør ikke gå inn på tv3-siden på Facebook og se, redd for spoling. Noen som har fått kontakt med tv3?

*sur*

Anonymous poster hash: c1f45...18c

Jeg så den på TV3 for et par timer siden.

Anonymous poster hash: 3d36e...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg klarer ikke å like Malene! Noen som har et godt svar på hvorfor? :fnise:

Å hvorfor kommer det bare jenter inn?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malene er helt okey synes jeg.

Men Henrik derimot. For en irriterende fyr! Skjønner godt Nadia og Sandy fikk nok. Christian synes jeg er en drittsekk. Barnslige begge to



Anonymous poster hash: e9523...70f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malene er helt okey synes jeg.

Men Henrik derimot. For en irriterende fyr! Skjønner godt Nadia og Sandy fikk nok. Christian synes jeg er en drittsekk. Barnslige begge to

Anonymous poster hash: e9523...70f

Christian sa i alle fall unnskyld til Sandy. Ikke verst bare det. Henrik kan man vel ikke forvente så mye av.

Hvorfor sender de inn en som kun har vært med i en uke og som var veldig anonym? De har nok av folk å velge mellom liksom, så velger de Benjamin?! :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malene naturlig pen? Ikke helt enig der:p Syns hun er en av de minst pene, veldig stivsminket og bimboaktig i looken.

Henrik går meg på nervene. Hvordan kan en så ordinær fyr være så høy på seg selv!?

Liker Sandy mer og mer. Malene er slem som kommer med den der hånlige "er du dum?" hver gang Sandy er uenig med henne. Det grenser til mobbing syns jeg, når hun og gjengen systematisk går etter Sandy og erter henne for at "hun er dum".



Anonymous poster hash: c1f45...18c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Henrik går meg å på nervene!

Synes Henrik og gjengen hans er stygge med Sandy. Hva har hun gjort egentlig? Håper Malene ryker snart!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Henrik bare tuller og ikke er så forbanna høy på seg selv. Synes det går litt over stokk og stein nå.



Anonymous poster hash: f7c77...dcd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy det er en Paradise hotel tråd her :) Jeg er helt hekta!

Jeg likte Henrik i begynnelsen, men nå synes jeg han er plagsom. Han tror han er kongen på hotellet og det virker som han liker å fyre opp til en diskusjon. Jeg håper han ryker snart.

Hva skjer med Malene? Jeg synes hun har blitt en liten bitch. Mener Sandy er dum når det faktisk er hun som driter seg ut!

Sandy liker jeg. Hun er så søt :) Liker ikke at alle de andre ( på team Henrik) mener hun er så dum. Jeg tror ikke hun er så forbanna dum som det de skal ha det til.

Jeg liker hun nye. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så bitter Christian (og Malene..) er!! Det var jo ingen spesielt ille måte å ryke ut på akkurat.

Så lei kranglingen/"diskuteringen" til C. og H. De har et enormt behov for å hevde seg. Syns Sandy er tålmodig som orker svare på pisspreiket, jeg hadde gått, Makan til intrigemakere. Begynner å lure på om de kjeder seg såpass etter å ha vært der lenge at det eneste de må finne på er å erte Sandy og fyre opp "diskusjoner".

Stakkars Mille som ingen ville ha. Syns hun virker hyggelig, og tror hun er veldig lojal når hun endelig får en partner.



Anonymous poster hash: c1f45...18c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk Mille må være årets verste deltager. Sånn rent spillemessig har hun jo ingenting der å gjøre. Sitter å griner hver gang hun ikke får alt servert på et sølvfat av de andre, og har faktisk ikke gjort en dritt for å bli værende på hotellet. Når hun nå ble reddet med fredning nummer to gikk hun jo rett ned på solo og isolerte seg og da til og med at hun var totalt likegyldig i hvem som stilte seg bak henne, hun var bare glad for å være trygg.

Greit nok andre deltagere har hatt verre personligheter, men de har i det minste løftet en finger for å kjempe om å overleve der inne. Mille er jo rett og slett blåst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blue Ivy.

Tror faktisk Mille må være årets verste deltager. Sånn rent spillemessig har hun jo ingenting der å gjøre. Sitter å griner hver gang hun ikke får alt servert på et sølvfat av de andre, og har faktisk ikke gjort en dritt for å bli værende på hotellet. Når hun nå ble reddet med fredning nummer to gikk hun jo rett ned på solo og isolerte seg og da til og med at hun var totalt likegyldig i hvem som stilte seg bak henne, hun var bare glad for å være trygg.

Greit nok andre deltagere har hatt verre personligheter, men de har i det minste løftet en finger for å kjempe om å overleve der inne. Mille er jo rett og slett blåst.

Veldig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Deilig at malene røyk ut. Måten hun angrep Sandy på under parseremonien var jo helt latterlig!!

Nå må H og C ut. Makan til drittsekker skal man lete lenge etter. Kan ikke de bare la Sandy være i fred liksom? Å måten Henrik hele tiden skal fyre opp til en diskusjon irriterer meg grenseløst! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat som Sandy sa. Hun er C og H sin puching bag. Spesielt C sin. Hvorfor er de så sure på henne? Hun har ikke gjort noe. Det var Benjamin som sendte ut Malene og ikke Sandy. Herregud.

Mille er rar synes jeg. HUn kan ikke forvente at noen av gutta gidder å stå med henne når hun ikke har snakket med noen av gutta før parseremonien. Hun sa jo hun ikke brydde seg hvem det var, så lenge hun fikk seg en partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært fint om Henrik røyk ut denne uken. Han irriterer meg mer og mer :dry:



Anonymous poster hash: 01b0d...c79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...