Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2014


Gjest ferale

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vet dere om det er mulig å se introduksjonen av bøndene noe sted? :)

(jeg gleder meg (som alltid) til ny sesong!)

glem det, fant på youtube faktisk! :)

Endret av j23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man kunne føre en samtale med han fyren med den merkelige dialekten, så må en jo være fra samme bygd, eller ha med seg en tolk! Er jo omtrent umulig å få med seg hva han sier. Personlig synes jeg det er litt turn off med enn mann som snakker slik. Jeg mistenker forresten at dialekten hans er litt påtatt og overdrevet, for jeg kan ikke huske å ha hørt noen fra det området som snakker SÅ til de grader grautmål som han.

Anonymous poster hash: c5f79...5f0

Hehe, eg e derafrå sjav, og Tor Espen e faktisk noko avslipen.

Sjå på denni, så ser dikkå ;)

http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/108994/

Anonymous poster hash: 85a62...051

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gama at såssi mange leike dialektei btw ;)

Anonymous poster hash: 85a62...051

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hærlig med ny programleder som ikke er så innmari kompis, hyper og på flørtern med deltakerne. Hun virker voksen! Liker!

Anonymous poster hash: 522a3...639

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlig med ny programleder som ikke er så innmari kompis, hyper og på flørtern med deltakerne. Hun virker voksen! Liker!

Anonymous poster hash: 522a3...639

Enig, jeg digger Katarina Flatland! Hun er MYE mer naturlig enn de to forrige i alle fall - fikk jo hull i tennene bare av å se på de. Min favorittbonde er Johan Martin fra Skien. Synes han virket utrolig skjønn - rolig og sindig, men likevel med glimt i øyet, sosial og utadvent.

Anonymous poster hash: d2029...a51

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får de tak i alle disse følelsesmenneskene som blir forelsket og verpeklare etter to minutter i samme rom som bonden? Helt utrolig! :)



Anonymous poster hash: e17a9...6b4
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Håper han finner det han ser etter. Hvis ikke får han bare ringe meg etterpå da vett.. Hihi.."

Haha, så cool hun var i forhold til ei annen som gikk ut. Så følsom og nesten på gråten :P



Anonymous poster hash: 6159e...2a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuud, dette programmet er så kleint, og nettopp derfor må jeg se på det :fnise: Han med dialekten er forsåvidt en søt fyr, men jeg hadde aldri takla måten han prater på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig avslørende blikk som sendes når damene går ut av døren. Hun i blå lang og tettsittende kjole som viste frem en veldreid kropp, hadde stringtruse og bonden så langt etter hennes vrikkende bakdel. Dette er et veldig flaut program. Sexsultne mannfolk som ikke kan skjule det, er flaut.



Anonymous poster hash: e2659...189
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig avslørende blikk som sendes når damene går ut av døren. Hun i blå lang og tettsittende kjole som viste frem en veldreid kropp, hadde stringtruse og bonden så langt etter hennes vrikkende bakdel. Dette er et veldig flaut program. Sexsultne mannfolk som ikke kan skjule det, er flaut.

Anonymous poster hash: e2659...189

Haha, hvilken frier og bonde var det snakk om der? Fikk ikke sett programmet.

Anonymous poster hash: df1c6...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fra Skien (Johan tror jeg det var) ligner sykt på en skuespiller som heter Daniel Bruhl (fra Bl.a goodbye Lenin). En lys versjon.

Anonymous poster hash: fde0d...4be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han fra Skien (Johan tror jeg det var) ligner sykt på en skuespiller som heter Daniel Bruhl (fra Bl.a goodbye Lenin). En lys versjon.

Anonymous poster hash: fde0d...4be

Va det ikkje han brannmannen då?

Dei e så like, blander dei heile tida..

Anonymous poster hash: 85a62...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...