Gå til innhold

*Unge mødre - litt eldre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for ryktespredning og svar til dette.

Irrlys, mod.

Vår det ryktespredning å si at hun Østfold er søt??

Anonymous poster hash: 1d921...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hva skjedde egentlig mellom håkon og camilla? Fant hun den nye mannen før hun separerte seg. Håkon virket jo så kjekk og greit ut..

Hva skjedde med gunn britt og kjæresten, de virket også som et fint par..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe sted man kan se det her i reprise. Jeg har ikke fått med meg dette programmet.



Anonymous poster hash: 49ddf...979
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått i klasse med gunn britt siden 1 klasse og helt til 1. videregående. utrolig herlig og morsom jente, og aldri kjedelig! hun var en rebell, men godt likt av alle og hadde alltid noe morsomt å si var utrolig flink til å lytte og trøste og gi deg ett smil om munnen :) hun har forandret seg veldig siden ungdomsårene men jeg visste alltid at hun kom til å bli en god mor :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Nå går det i reprise igjen. Huff, mangler visst tvprogrammer om dagen. Det er så tragisk å se på. Synes ikke noen av de er superflinke mødre egentlig.



Anonymous poster hash: a054e...279
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det at Mossing har giftet seg med en plastikkirurg?

Anonymous poster hash: cec2a...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får aldri nok av UM :P GB er en favoritt her. Og er enig med flere her om Camilla. Litt for mye "perfekt liv"-prat og lite spennende eller underholdende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innbiller meg forresten at Mossing prøver å konvertere utseendemessig til omgangskretsen hennes sitt utseende :) fulgte henne på instagram en stund, men var bare modellbilder av lille dattera og duckfacebilder av henne selv. Sjekk ut instagram hennes - ser ut som hun prøver å tilpasse seg omgivelsene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innbiller meg forresten at Mossing prøver å konvertere utseendemessig til omgangskretsen hennes sitt utseende :) fulgte henne på instagram en stund, men var bare modellbilder av lille dattera og duckfacebilder av henne selv. Sjekk ut instagram hennes - ser ut som hun prøver å tilpasse seg omgivelsene :P

er dette hun fra Drammen som hadde barn med en asiatisk mann? hvilken omgangskrets er det hun forsøker å se ut som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette hun fra Drammen som hadde barn med en asiatisk mann? hvilken omgangskrets er det hun forsøker å se ut som?

Ja, det er henne. Sin egen omgangskrets. Det er sikkert ikke slik da, men det ser sånn ut for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...