Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare masse diskusjoner, finner ingen som handler direkte om om han er på hennes side eller ikke, dessuten tror jeg ikke på ting jeg leser uten sikre kilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel strengt talt ingenting med PLL å gjøre, men skal ærlig talt si at jeg stusset litt da hun som spiller Hannah plutselig dukket opp i HIMYM! :fnise:

(Er på iPad nå, så redigerer inn bildet etterpå!)

How-met-your-mother-45929_big.jpg

Ted og Carly ser ut som far og datter i blant :fnise:

Og Katie Scherbatsky, Robins lil siz!

tumblr_lh7pv3IBgH1qgjvrso1_1280.jpg

Edit: La også med da Lucy var med :biggrin:

Endret av Adele
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hørte om det faktisk! Lucy Hale har også vært med :) Adele, hvordan skipper du linjer med Ipad? Jeg klarer det ikke! Blir helt gal av det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hørte om det faktisk! Lucy Hale har også vært med :) Adele, hvordan skipper du linjer med Ipad? Jeg klarer det ikke! Blir helt gal av det :P

Ja, stemmer det! Lillesøsteren til Robin eller noe. Helt glemt det :fnise:

Hehe, gikk en stund før jeg fikk det til selv, men når du har tastaturet oppe på skjermen, trykker jeg bare på "Retur", som du finner helt til høyre på tastaturet ;)

Endret av Adele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått i crazy mode som Chris Brown-fans gjør og nekter å tro det er sant, det MÅ MÅ MÅ være noe bak det! uøææææææ

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått i crazy mode som Chris Brown-fans gjør og nekter å tro det er sant, det MÅ MÅ MÅ være noe bak det! uøææææææ

Men det er det ikke.. Serieskaperene har allerede bekreftet at Toby er evil og sånn er det bare :-) personlig digger jeg vendingen, selv om jeg likte Toby veldig godt.

Anonym poster: cdf92b935367811fc9ce18af43b65e69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og syntes det var litt artig vending at Toby er A. Og at han er den av dem som angriper jentene og er mer voldelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger også med på Pretty Little Liars. Det er en tåpelig fjortisserie, men akk så avhengighetsskapende da gitt!

Jeg driter i om Toby viser seg å være «slem». Han er en fjott av en karakter uansett, har alltid irritert meg over ham. Trodde dønn seriøst at det var meningen av han skulle fremstå som lettere tilbakestående helt i starten av serien, inntil jeg skjønte at det bare var skuespilleren som var sånn. Fail!

Jeg liker Spencer, da. Synes hun er den kuleste av de fire jentene egentlig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Aria er A. Eller, en av de. Flere små hint i løpet av serien som peker mot dette:)

Vet ikke hvor langt du er kommet, men halloween episoden i oktober er ikke akkurat et bra hint til at Aria er A :tog: Skaperene av serien har også bekreftet at ingen av jentene kommer til å være på A-team, så neppe.

Bare håper de ikke går for hele den tvilling-storyen, da blir jeg skuffet. Det hadde vært morsomt hvis Allison aldri hadde vært død, men det blir vel litt vanskelig å la det skje på en troverdig måte uten å kjøre tvilling-storyen.

Anonym poster: cdf92b935367811fc9ce18af43b65e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Men altså, serieskaperne har løyet før. Tar ikke akkurat hva de sier som god fisk.

Jeg regner med tvilling-historien vil skje, ser litt frem til det. Virker jo som at hun går rundt og snakker med jentene av og til. Tror forøvrig at det er hun som står bak A-team også, Mona sa jo at det ikke er hun som bestemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså, serieskaperne har løyet før. Tar ikke akkurat hva de sier som god fisk.

Jeg regner med tvilling-historien vil skje, ser litt frem til det. Virker jo som at hun går rundt og snakker med jentene av og til. Tror forøvrig at det er hun som står bak A-team også, Mona sa jo at det ikke er hun som bestemmer.

Tviler på at de lyver om akkurat det, de har som regel bare "lurt" fansen litt.

Ser ut som det går i den retningen ja, dessverre.. Lurer på hva bakgrunnen er for at Mona og Toby isåfall hjelper henne.. Makes no sense. 2,5 sesong igjen til vi har alle svar :laugh:

Anonym poster: cdf92b935367811fc9ce18af43b65e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så veldig mye spoillere, de bare bekfrefter av og til det vi faktisk får se er sånn det ser ut. Sånn er det jo egentlig med veldig mange serier.

Anonym poster: b2c6f99cc9ab785fcde45fa17a5c463a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men Alisson eller tvillingen må jo være i live. Det er jo ganske usannsynlig at de hele tiden skal "se" hun. For eksempel i et butikkvindu, eller når Aria ligger i senga. Synes det er helt merkelig jeg. Men blir spennende :-D

Anonym poster: 5e934eccb3e4b26b0d0a2a8a8624c625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes og det er merkelig, men alle har jo vært dopa/syke/skada når de har "sett" Alison, så hvem vet :klo:

Jeg gleder meg til å se hvordan det utvikler seg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah var jo ikke syk/skada eller dopet i sist episode. Da så hun jo Allison i butikkvinduet når hun skulle møte hun fashion-dama. Menmen, spennende uansett! :D

Anonym poster: 5e934eccb3e4b26b0d0a2a8a8624c625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...