Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

Ja, var veldig bra! Savnet Someone Like Me, men ellers var alle klassikerne der - og en sang jeg ikke har hørt før, "Shabby Chic", samt en Rammstein/Kraftwerk-ilgnende sak om "Tissemann". :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SnusmumrikkenXx

Ja, var veldig bra! Savnet Someone Like Me, men ellers var alle klassikerne der - og en sang jeg ikke har hørt før, "Shabby Chic", samt en Rammstein/Kraftwerk-ilgnende sak om "Tissemann". :fnise:

Tissemann er jo fra o-fag.

for de som ikke har hørt den før, men her er "orginalen"

elsker denne versjonen også:

Jeg ELSKER den sangen der! Den er så random å genial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt introen til sangen som forteller at den er fra O-fag, bare synd ingen får det med seg fordi voiceoveren er for lav. Hørte det i Spektrum, hvor de snakka om at den ble en farsott og forbudt på skolene etc. :fnise:

Jeg er sikker på at jeg kommer til å¨synes at alle andre ser helt normale ut og som de hører hjemme der, og så ser jeg bare rar og malplassert ut! :fnise:

Jeg kom på at da vi møttes presenterte vi oss som Rainbow og Kaffelaffe! Så jeg aner ikke hva du heter på ordentlig! :P

To uker og 1 dag igjen til premiere! :hoppe:

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greide å glemme igjen både joggeskoene og gummistøvlene mine på innspillingen. Sånn sett ble det en ganske kostbar affære...

Ikke for det, det er sikkert en av dem (dvs. fortrinnsvis Vegard eller Bård) som har tatt dem med seg hjem til minne om hun statisten som var så usedvanlig flink til å både gå og nesten unngå å krasje med Bård opptil flere ganger :fnise:

Endret av kaffelaffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må sende mail til statistansvarlig, for hun sa vi måtte det om vi glemte noe! :)

Haha, ja, det er klart de har tatt personlig vare på dem!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må sende mail til statistansvarlig, for hun sa vi måtte det om vi glemte noe! :)

Haha, ja, det er klart de har tatt personlig vare på dem!

:fnise:

Sendte en mail til hun som satt med kontraktene på slutten. Hun sa hun hadde lett gjennom alle kostymene, men ikke funnet noe som passet til beskrivelsen.

Ringte det stedet hvor vi spiste også, det var vel der det ble liggende.

Tror jeg var litt i ørska da jeg dro! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anbefaler alle YLVIS fans om å se på Skavlan 19. sept. #insideinfo



Anonymous poster hash: 525b4...f0d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, tusen takk for info!! :hoppe:

Har dere sett dette, da?

Hvordan i alle dager skal man overleve alt man går glipp av er min første tanke. 24 timer live stream av alt de gjør før første sending, og vi normale folk må jo sove, jobbe, leve. Det er på en måte både veldig spennende og veldig frustrerende samtidig.

Og så har det kommet info om den neste sangen, fra en svensk pressemelding fra Universal.

Tirsdagen kommer til å ta fullstendig av! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

We know! :hoppe:

Kjøpt med en terrabyte harddisk i forsøk på å ta det opp! Men aner jo ikke om det funker før sent i kveld. Kommer til å ta opp 26+ timer siden jeg skal dit.

Det lille jeg fikk sett i går kveld før jeg måtte legge meg var de veldig søte på, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha! Er alle dere gale Ylvisdamer på live-show i kveld? Skulle inn her og høre meninger om dagens show jeg, men ikke et pip har skjedd her etter sendestart. DET er uvant :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg vet ikke med de andre gale Ylvisdamene, men jeg sitter vertfall i godt plantet i sofaen :)

Dans i dag! :bolledeig:

Hvordan var det på liveshow, dere som var der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...