Gå til innhold

Trekant episode 2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nå sett trekant sesong 2, episode 2 som går på tv i morgen, men ligger på nett-tv nå.

Alvorlig talt, dette er for drøyt. Intimvoksing og piercinger, penisstørrelser og spermmengde er ok. Men å vise en kvinne som onanerer på tv og atpåtil får orgasme er for drøyt! Tenker de ikke på at 14 år gamle barn sitter og ser på dette, og blir inspirerte?!? Hvordan kan rikskanalen vise og oppfordre til slikt når målgruppen deres er i en lettpåvirkelig fase?

Syns NRK bør komme med en alvorlig unnskyldning for å vise sånt på tv. Dette hører ikke hjemme noen sted!!Argh!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er bra at ungdom får se og lære jeg! :) Mye som kan bli feil og farlig om man ikke vet hvordan og hva man skal gjøre i fremtiden..

I tilleg til at de fleste nå til dags ikke vet/kan hvordan man skal kose med seg selv og ha et lykkelig og godt liv og sexliv.

Endret av Potetnesen
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowLeopard

Tror du ikke folk kan se slike ting andre steder uanett, TS? Jeg ser ingenting galt i det. Klart, ungdom synes det er spennende, men jeg synes da ikke de oppfordrer til noe skummelt.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Som om 14åringer ikke har onanert før?..

Det er en 100% naturlig del av livet. Å utforske sin egen kropp og å bli kjent med seg selv er på alle måter bra!

Når man ser innlegg her inne er det klart noe man kan lære av også, spesielt dette med prevensjon og hva som er naturlig og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt greit å lære ungdom om prevensjon osv, men onanering syns jeg faktisk de bør holde seg langt unna. Om folk velger å gjøre dette får det være opp til dem selv, men de trenger ikke oppfordre tenåringsjenter til det, syns jeg. Er ikke mye naturlig heller, så det er sagt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg tviler faktisk på at mange 14-åringer gjør det, snoopy. Verken jeg eller noen av venninnene mine engang visste hva det var når vi var 14.

TS

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å vise en kvinne som onanerer på tv og atpåtil får orgasme er for drøyt! Tenker de ikke på at 14 år gamle barn sitter og ser på dette, og blir inspirerte?!? Hvordan kan rikskanalen vise og oppfordre til slikt når målgruppen deres er i en lettpåvirkelig fase?

Er det dumt å onanere og få orgasme, mener du?

Hvorfor det, da?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt greit å lære ungdom om prevensjon osv, men onanering syns jeg faktisk de bør holde seg langt unna. Om folk velger å gjøre dette får det være opp til dem selv, men de trenger ikke oppfordre tenåringsjenter til det, syns jeg. Er ikke mye naturlig heller, så det er sagt.

Det er jo naturlig å onanere,det er en fin måte å bli kjent med sin egen kropp og hva en liker og ikke liker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble det galt for en 14 åring å se på onanering? Når ble det galt for en 14 åring å onanere?

nei, vent.. Det er jo ikke galt!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg tviler faktisk på at mange 14-åringer gjør det, snoopy. Verken jeg eller noen av venninnene mine engang visste hva det var når vi var 14.

TS

Jeg begynte å onanere da jeg var 12! Så det så :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg tviler faktisk på at mange 14-åringer gjør det, snoopy. Verken jeg eller noen av venninnene mine engang visste hva det var når vi var 14.

TS

Jeg tror dine venninner løy til deg.

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg mener det er dumt at tenåringsjenter skal seksualisere seg selv på den måten. Tenåringsjenter (eller kvinner, for den saks skyld) skal ikke være sexobjekter med svære dildoer stappet opp i dåser. Sex skal være mellom to personer som elsker hverandre, ikke noe horeri man ligger og holder på med aleine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Det er jo fryktelig å vise mennesker som har det godt med seg selv. En kan jo plutselig tro det finnes alternativ til vold og lidelser.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg mener det er dumt at tenåringsjenter skal seksualisere seg selv på den måten. Tenåringsjenter (eller kvinner, for den saks skyld) skal ikke være sexobjekter med svære dildoer stappet opp i dåser. Sex skal være mellom to personer som elsker hverandre, ikke noe horeri man ligger og holder på med aleine.

føler det er litt trolleri ut å går jeg ....

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er helt greit å lære ungdom om prevensjon osv, men onanering syns jeg faktisk de bør holde seg langt unna. Om folk velger å gjøre dette får det være opp til dem selv, men de trenger ikke oppfordre tenåringsjenter til det, syns jeg. Er ikke mye naturlig heller, så det er sagt.

Burde ikke du holde deg under broen din, kjære troll?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skal det være trolleri bare fordi jeg mener verden går helt over stokk og stein? Jeg er så møkka lei denne seksualiseringen som bare blir verre og verre, og når nrk begynner slik blir det for mye for meg.

Jeg begynte å se episoden med et åpent sinn, og håpte trekant skulle handle om følelser og sikkerhet, men der tok jeg grundig feil!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg mener det er dumt at tenåringsjenter skal seksualisere seg selv på den måten. Tenåringsjenter (eller kvinner, for den saks skyld) skal ikke være sexobjekter med svære dildoer stappet opp i dåser. Sex skal være mellom to personer som elsker hverandre, ikke noe horeri man ligger og holder på med aleine.

Ok, nå tror jeg du troller, men uansett:

Å seksualisere seg selv skjer i grunnen av seg selv, man blir ikke inspirert til det. Jeg tror at dersom man utforsker på egenhånd har man en mye bedre forutsetning for å lykkes i sexlivet når man blir gammel nok til å dele det med andre. Det sier seg i grunnen selv at det er bedre å "lette litt på trykket" i enerom som hormonell tenåring, enn å få hjelp av en 25 åring med Volvo240.

Å utforske seg selv og ta ansvar for egen nytelse skal ikke forbindes med skam, og de som mener det bør gå noen runder med seg selv.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skal det være trolleri bare fordi jeg mener verden går helt over stokk og stein? Jeg er så møkka lei denne seksualiseringen som bare blir verre og verre, og når nrk begynner slik blir det for mye for meg.

Jeg begynte å se episoden med et åpent sinn, og håpte trekant skulle handle om følelser og sikkerhet, men der tok jeg grundig feil!

Gikk du glipp av ses 1 av Trekant eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...