Gå til innhold

Lesbisk - hvordan finner jeg noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er lesbisk, og har kun hatt et lesbisk forhold, og det er 10 år siden. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Jeg har sett litt på nettsider osv, men jeg blir fort usikker og trekker meg unna. ædet er veldig få som tiltrekker meg, eller så føler jeg at de er "for gode" for meg. Jeg er ganske feig... jeg bor i en veldig liten by, og jeg tror ikke jeg finner noen her, men kanskje i nabobyen.

Jeg har ikke vært på date på 10 år, og det skremmer meg veldig å gå på date. Kanskje jeg kunne bedt noen hjem, men ikke på overnattingsbesøk.

Forresten har jeg ei venninne som er singel, men hun har en sønn, men er singel. Jeg vet ikke hvor hun står i forhold til å tenne på andre kvinner, men jeg hadde ikkje hatt noe problem med å ha et mer intimt forhold til henne. Ikke som kjæreste, men som at vi er venner og har sex av og til. Det er vel veldig mange jenter som tenner på både kvinner og menn?

Ønsker meg mest nærhet og sex, ikke nødvenmdigvis kjæreste - sånn i første omgang, men jeg aner ikke hvor jeg skal finne det, eller hvordan jeg skal gå frem...



Anonymous poster hash: a2583...367
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror først og fremst at du burde jobbe med selvtilliten din :-) Klart du er god nok! Når du har blitt glad i deg selv og trygg på at du er god nok kan du lete på nett igjen, da tenker jeg du finner noen du tør å ta kontakt med :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bi selv. Er litt på det samme stedet som deg TS. Vil ikke ha et forhold men kansje en FF....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På teppefabrikken i Sunnmøre

Anonymous poster hash: 27074...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår Gaysir. :) Var selv ganske usikker og skeptisk til å begynne med, men angrer ikke på at jeg meldte meg inn her. Føler jeg for det meste har seriøse dialoger, selv om det er noen som spammer med useriøse meldinger innimellom. Disse er det imidlertid bare til å blokkere.

Har vel kanskje inntrykk av at Gaysir har et litt "så som så"-rykte, men jeg er fornøyd. :) Nå vet jeg ikke hvordan det er for gutta, men som lesbisk føler jeg det er seriøst og ordentlig.



Anonymous poster hash: 7f8c2...b12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir lesbiske egentlig sammen? Det er jo ingen mann som tar første skrittet, så hvordan blir to damer egentlig sammen?



Anonymous poster hash: 79ca0...f1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan blir lesbiske egentlig sammen? Det er jo ingen mann som tar første skrittet, så hvordan blir to damer egentlig sammen? Anonymous poster hash: 79ca0...f1b

Må det en mann til for å ta første skrittet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook, organisasjoner, dating-apper eller via bekjente?

Endret av Personenmeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er vel veldig mange jenter som tenner på både kvinner og menn?"

Eh, nei, det er nok ekstremt overdrevent sagt. Biseksuell/bifil er man da, og tror svært få % er det iforhold til å bare tenne på ett kjønn (telles ikke at man prøvde det en gang fordi man var slut i tenårene).

Anonymous poster hash: e937e...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datingsider, felleskjøpet, mekonomen, maxbo, biltema osv. Være der de ferdes?



Anonymous poster hash: 5deff...5bb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir lesbiske egentlig sammen? Det er jo ingen mann som tar første skrittet, så hvordan blir to damer egentlig sammen?

Anonymous poster hash: 79ca0...f1b

Og hvem betaler daten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...