Gå til innhold

Vakker ventetid


Hvitdrøm

Anbefalte innlegg

Det går litt bedre. Dama vil tydeligvis ha krig, så vi har bestemt oss for å ignorere.

Men, over til noe koseligere; jeg og kjæresten drar til Paris søndag kveld. Shopping, god mat, konserter og kulturliv. Gleder meg. <3

Kanskje jeg også finner inspirasjon til bryllupet? Skal til London i slutten av mars, også. Gøy å reise litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååååå, misunnelig!! Paris er en fin by!! Vært der før?

ME LOVE LONDON!!! Skal dit med kjæresten og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå, misunnelig!! Paris er en fin by!! Vært der før?

ME LOVE LONDON!!! Skal dit med kjæresten og?

Ja, elsker begge byene. Har bodd i London noen år da jeg var yngre, og Paris har jeg sett 4 ganger før. Men man kan aldri få nok av fine byer. :) Kjære skal bli med begge steder, ja.

Sliiiten! I dag har vi levert kattene hos moren til kjæresten og en venninne som skal passe dem. Jeg har ryddet leiligheten, pakket, skrevet oppgave og gjort unna litt jobb. Flyet går klokka 7, men paranoid som jeg er, har jeg angst for å komme for sent. Så jeg har tvunget kjæresten til at vi skal være på flyplassen i god tid før halv 5. Han er litt oppgitt. Unnskylder meg med at jeg har det fra mamma, hun er skikkelig paranoid. :fnise:

Ellers har jeg bestemt meg for en litt fin ting. Jeg tror jeg skal bytte etternavn til det samme som kjæresten ASAP. I den nye jobben vil jeg få mye mer oppmerksomhet, og jeg ønsker at jeg skal være kjent som den jeg er fra dag èn. Vi har begge vært enige om at jeg skal bytte navn, og beholde mitt som mellomnavn. Så jeg er veldig keen på det. Han er veldig positiv og glad for det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg bestemt meg for en litt fin ting. Jeg tror jeg skal bytte etternavn til det samme som kjæresten ASAP. I den nye jobben vil jeg få mye mer oppmerksomhet, og jeg ønsker at jeg skal være kjent som den jeg er fra dag èn. Vi har begge vært enige om at jeg skal bytte navn, og beholde mitt som mellomnavn. Så jeg er veldig keen på det. Han er veldig positiv og glad for det også.

Så koselig da!!! Kan tenke meg at han ble glad!!

God tur til Paris!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Shoppet så mye, at jeg nå har lagt ut noen nydelige (og skikkelig romantiske) bilder for salg.

Endret av Hvitdrøm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiii, jeg er i London, og har spysyka. Så, i stedet for å ha det gøy, ligger jeg med laptopen og diskuterer på KG. Håper jeg blir bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippiii, jeg er i London, og har spysyka. Så, i stedet for å ha det gøy, ligger jeg med laptopen og diskuterer på KG. Håper jeg blir bedre snart.

Ånei... Så kjedelig!! Håper formen er bedre!! Og at du får sett og gjort litt i London!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...