Gå til innhold

Når de eneste man har sjangs på


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest _Blomsten_

Vil nå si det motsatte... Kan jo ikke treffe ei jente som er litt interessert uten at man enten må inn i forhold med de eller så må man holde seg borte. Kan jo knapt være venner først og ta det som det kommer, så fort sex og kyss kommer inn i bildet så må man kalle det et forhold eller avslutte det... Er ihvertfall min erfaring :/

Jeg er en av de jentene. Jeg kan godt være venn med gutter, men gidder ikke å bort tid på gutter som ikke er interessert i et forhold. Har vi kommet til stadiet hvor vi kysser/har sex så gidder jeg ikke mer hvis vi ikke eskalerer mot et forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fortsatt ikke mulig å skjønne hva de gjør eller sier som virker desperat. Vær litt mer konkret er du snill.

Anonym poster: d873309a44de25eb111a5174e5e1b1de

Skal absolutt ha kontakt alle tider på døgnet for eksempel. Ja kanskje de bare er ivirig sånn som _Blomsten_, men disse jentene er ikke sånn som _Blomsten_ som kan stortsett bare knipse med fingrene så kommer en håndfull med mannfolk løpende. De er av den mindre populære varianten og det kombinert med at jeg ikke er noe fangst får meg til å lure på om intensiteten er pga desperasjon.

Synes det er rart at de eneste som gir noe respons er de som gir det i bøtter og spann. :klo:

Anonym poster: 94d41ded4022afd5089c512845a42302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Det er ikke sånn at jeg bare kan knipse med fingrene så kommer guttene. Skjønner ikke hvor du har det fra :fnise:

Sikkert mange som som mener jeg er desperat, men dem om det. Hva vil du ha egentlig? En jente som ikke er så veldig keen på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sånn at jeg bare kan knipse med fingrene så kommer guttene. Skjønner ikke hvor du har det fra :fnise:

Sikkert mange som som mener jeg er desperat, men dem om det. Hva vil du ha egentlig? En jente som ikke er så veldig keen på deg?

Klart du trenger bare å knipse. Du er jo ustoppelig.

Ja jeg vil at jenta skal være keen. Men ikke pga at jeg er den eneste som har gitt henne oppmerksomhet på 5 år.<br /><br /> Anonym poster: 94d41ded4022afd5089c512845a42302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det er altså av den enkle grunn at det er viktig for kvinner å være i et seriøst parforhold.

Viktigere enn det er for de fleste mannfolk.

Hva er det du har jaget etter de siste 4-5 årene om ikke et forhold med den gifte damen som var utro mot sin mann med deg? Har du omsider fattet at det er forgjeves?

Anonym poster: 57bd668d2f8188bb319574b58c2da784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du har jaget etter de siste 4-5 årene om ikke et forhold med den gifte damen som var utro mot sin mann med deg? Har du omsider fattet at det er forgjeves?

Anonym poster: 57bd668d2f8188bb319574b58c2da784

Tja, det er ihvertfall ingenting som viser meg noe annet.

Men at jeg har jaget er nok en overdrivelse. Jeg ville at hun skulle klare å bestemme seg selv.

Det stor problemet var bare det at hun ikke klarer å bestemme seg selv. Et faktum jeg ikke innså før det var for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bandit

Jeg synes det er synd at man tolker interesse som desperasjon. Det er jo slike ting som dette som sørger for spill og spilleregler som igjen sørger for enda mer frustrasjon og tull. Jeg synes det er utelukkende positivt at en kvinne viser interesse for meg. Ønsker jeg ikke den interessen, så sier jeg i fra. Det er ikke verre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er synd at man tolker interesse som desperasjon. Det er jo slike ting som dette som sørger for spill og spilleregler som igjen sørger for enda mer frustrasjon og tull. Jeg synes det er utelukkende positivt at en kvinne viser interesse for meg. Ønsker jeg ikke den interessen, så sier jeg i fra. Det er ikke verre.

Halleluja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er synd at man tolker interesse som desperasjon. Det er jo slike ting som dette som sørger for spill og spilleregler som igjen sørger for enda mer frustrasjon og tull. Jeg synes det er utelukkende positivt at en kvinne viser interesse for meg. Ønsker jeg ikke den interessen, så sier jeg i fra. Det er ikke verre.

Helt klart, men ville du ha gått videre med en der du følte at du var mer en "i forhold" status på facebook enn noe annet?

Anonym poster: 94d41ded4022afd5089c512845a42302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Helt klart, men ville du ha gått videre med en der du følte at du var mer en "i forhold" status på facebook enn noe annet?

Anonym poster: 94d41ded4022afd5089c512845a42302

Mer sammen på facebook en i levende live?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer sammen på facebook en i levende live?

Nei når det er så viktig å bli offesielt sammen så hun kan sette "i forhold" på facebook.

Anonym poster: 94d41ded4022afd5089c512845a42302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Nei når det er så viktig å bli offesielt sammen så hun kan sette "i forhold" på facebook.

Anonym poster: 94d41ded4022afd5089c512845a42302

Dersom jeg var ute etter et forhold med henne, så måtte vi jo snakke om dette etterhvert også. Hvor viktig dette var for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Jeg synes det er synd at man tolker interesse som desperasjon. Det er jo slike ting som dette som sørger for spill og spilleregler som igjen sørger for enda mer frustrasjon og tull. Jeg synes det er utelukkende positivt at en kvinne viser interesse for meg. Ønsker jeg ikke den interessen, så sier jeg i fra. Det er ikke verre.

Veldig bra sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei når det er så viktig å bli offesielt sammen så hun kan sette "i forhold" på facebook.

Anonym poster: 94d41ded4022afd5089c512845a42302

Hvis du ikke har lyst til å være i forhold med henne så skal du selvfølgelig ikke være det heller.

Og da får dere heller gå hver deres vei så ingen kaster bort noens tid.

Det er med andre ord ikke greit å ha et såkalt puleforhold når den andre vil ha et seriøst parforhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har lyst til å være i forhold med henne så skal du selvfølgelig ikke være det heller.

Og da får dere heller gå hver deres vei så ingen kaster bort noens tid.

Det er med andre ord ikke greit å ha et såkalt puleforhold når den andre vil ha et seriøst parforhold.

Målet mitt er jo et forhold. Men blir litt skeptisk når jenta er så intens og vil at det skal bli offisielt ASAP. Kontrasten mellom å bli avvist av noen for så å møte en som mottar meg med stormende jubel synes jeg er ganske stor. Sitter jo og lurer på om de er seriøse eller om de ikke vil være den eneste single i venninnegjengen og jeg er billetten.<br /><br /> Anonym poster: 94d41ded4022afd5089c512845a42302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

er de som virker skikkelig desperat? Jeg har så vidt åpnet kjeften og de er helt i hundre med fyrverkeri og orkester.

Skulle gjerne møtt en jente som ikke er interessert kun fordi jeg er den eneste som har tatt kontakt med henne på veldig lenge.

Er jo jævlig kult å være hennes "jeg tar hva som helst" :/

Bare noe jeg må akseptere?

Anonym poster: 94d41ded4022afd5089c512845a42302

Virker som at du er ganske desperate selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bandit

Målet mitt er jo et forhold. Men blir litt skeptisk når jenta er så intens og vil at det skal bli offisielt ASAP. Kontrasten mellom å bli avvist av noen for så å møte en som mottar meg med stormende jubel synes jeg er ganske stor. Sitter jo og lurer på om de er seriøse eller om de ikke vil være den eneste single i venninnegjengen og jeg er billetten.<br /><br /> Anonym poster: 94d41ded4022afd5089c512845a42302

Du må jo kjøre ditt tempo uansett. Det å bli presset inn i et forhold er jo ikke særlig fruktbart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at du er ganske desperate selv også.

Jepp!<br /><br /> Anonym poster: 94d41ded4022afd5089c512845a42302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet mitt er jo et forhold. Men blir litt skeptisk når jenta er så intens og vil at det skal bli offisielt ASAP. Kontrasten mellom å bli avvist av noen for så å møte en som mottar meg med stormende jubel synes jeg er ganske stor. Sitter jo og lurer på om de er seriøse eller om de ikke vil være den eneste single i venninnegjengen og jeg er billetten.

Hvis du syns hun er bra nok, og hun syns du er bra nok, og begge har lyst på et seriøst parforhold; så ser jeg egentlig ikke noe problem sånn sett.

Det er slik folk har valgt hverandre i alle tider.

Men det er jo selvfølgelig smart å finne ut om dere passer i sammen i hverdagene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja, men det legger jo igjen presset over på oss... Ikke som før når man først var venner og ble kjent, for å så bli kjærester på sikt. Nå skal jo alt det skje på noen uker, kansje en måned...

da får man vente med kyssing og sex da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...