Gå til innhold

Meg og lille babyen i magen <3


Lunalille

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå følte jeg at tiden endelig var inne for å lage en graviditetsdagbok, så da starter man  :danse:

12+6 i dag (ticker sier 13+0, men samma det) 

Veien hittil i graviditeten har vært preget av mye angst for å miste. Har hatt mye smerter i magen, og hele tiden fått følelsen av at det ikke kommer til å gå. 

Det er først nå jeg endelig har begynt å slå meg til ro, og jeg forstår at babyen har kommet for å bli :hjerte:

 

Første bevegelsen har jeg faktisk allerede kjent :) Da var jeg 12+0, og mens jeg satt på do så kjente jeg plutselig noe som kunne minne om en bitteliten slange nederst i magen, hehe. Ikke kjent noe mer foreløpig. 

Har doppler, og var veldig fantastisk når jeg brukte den idag  :laugh:

Baby var kjempeaktiv, og hørte masse bevegelser. Også kom den å la seg til under doppleren, så jeg hørte hjertelyden konstant  :hjerte:

 

Dette blir en spennende tid  :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er jeg 13+5 og tiden går :)

Dagen idag brukes til litt rydding og avslapning! Skal ha 2 åringen til ei venninne på overnatting i dag, og det blir jo koslig! :D

Var på ultralyd på Onsdag (13+2), og alt var bra med baby :hjerte:

Hjerte, hjerne, nyrer, tarmer, nakkefold, nesebein osv var helt perfekt, og fikk vite at det er ei jente :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jo jeg følge med her! :)

Så koslig  :biggrin:

2 åringen jeg har på overnatting er lagt for en stund siden, og jeg sitter i sofaen å lurer på hva i alle dager jeg skal finne på! 

Ellers er det veldig godt å ha en dag uten masse kramper/kynnere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så koselig! :lillesky: Gratulerer så mye :) Er nok en fin og spennende tid i vente!   :laugh:

 

Tusen takk  :biggrin:

Spennende tid ja! Det skal være sikkert og visst :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...