Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Da var jeg i seng! Tenk at helga er over igjen. Føler det er helg annenhver dag. M sover på sitt rom , og sovna av seg selv ikveld. Har øvd litt på dette men funker som regel ikke. Noen med barn som har noen tips? Kanskje de bare plutselig skjønner det med og sovne selv når de er klar? Ble bare litt lei av og amme i søvn hver kveld. Trist og si det, men liker jo og amme ellers. Og nå tar det evigheter før hun sovner på puppen om kvelden. Og hun vrir og drar. Ikke akkurat godt. Blir spennende og se om puppene mine blir vonde nå når jeg er gravid. Generelt spent på hele svangerskapet. Var i god form sist og jobbe til 37 uker. Litt bekkenløsning så er forberedt på det. Har til nå ingen symptomer så og si. Og skulle gjerne hatt litt sterkere strek på billigtestene.

Dette var mine tanker for kvelden. Imorgen må jeg handle litt møbler til ganga. Må gjøre det mens kjæresten min er på jobb. Hvis ikke blir det aldri gjort.

God natt kjære lesere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er med gangen. Vi har akkurat pusset opp gangen vi også, og det er såå fint. :)

Noen av billigtestene syntes jeg har ekstremt dårlig strek innimellom, og jeg blir litt frustrert. Men skjønner jo at de fra Kina ikke er de aller beste, men når det er en strek så er det en strek :)

God natt! Sov godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er med gangen. Vi har akkurat pusset opp gangen vi også, og det er såå fint. :)

Noen av billigtestene syntes jeg har ekstremt dårlig strek innimellom, og jeg blir litt frustrert. Men skjønner jo at de fra Kina ikke er de aller beste, men når det er en strek så er det en strek :)

God natt! Sov godt :)

Det verste er at ganga har vært ferdig lenge, men stått helt tom og steril siden. Så nå var jeg lei!

Ja strek er strek, så idag testa jeg ikke. Hadde ikke flere tester igjen heller. Like greit.

Oii, så spennende! Gratulerer masse! Vi har 15 måneder mellom våre, og det er slitsomt men gøy!

Tusen takk! Er spent på hvordan dette går. Har du samme kjønn på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at ganga har vært ferdig lenge, men stått helt tom og steril siden. Så nå var jeg lei!

Ja strek er strek, så idag testa jeg ikke. Hadde ikke flere tester igjen heller. Like greit.

Tusen takk! Er spent på hvordan dette går. Har du samme kjønn på de?

Eldste er jente og yngste gutt :)

Det var slitsomt å gå gravid samtidig som man har en liten en, spesielt på slutten, men man klarer det utroligste! Og det er virkelig verdt det når de leker rundt på gulvet nå og storkoser seg med hverandre! (Og så må man bare prøve å glemme litt bort når de begge vil sitte på samme fang og andre typiske søsken ting :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste er jente og yngste gutt :)

Det var slitsomt å gå gravid samtidig som man har en liten en, spesielt på slutten, men man klarer det utroligste! Og det er virkelig verdt det når de leker rundt på gulvet nå og storkoser seg med hverandre! (Og så må man bare prøve å glemme litt bort når de begge vil sitte på samme fang og andre typiske søsken ting :fnise: )

Jeg føler og jeg får gutt nå. Vet ikke hvorfor.

Har også lest at eldste ofte ikke blir så sjalu fordi de enda er så små? Stemte det hos deg?

Veldig spent på svangerskapet denne gangen. Var jo i god form sist og jobba helt til permisjon. Men hadde litt bekkenløsning, og hørt at man ofte får det igjen, og kanskje verre og. Amma du jenta di mens du gikk gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke hatt den typiske sjalusien jeg har lest om, i hvert fall. Det er vel noe med hukommelseslengden. Gikk ikke så lang tid før hun syntes at han var en naturlig del av familien, i hvert fall. (Kikket oppi vugga om hun ikke så ham i armene mine, for eksempel).

Kroppen bruker jo litt tid på å komme seg etter graviditet og fødsel, og min bekkenløsning ble verre denne gangen (sikkert også kombinert med at jeg måtte løfte på henne, bøye meg, bære henne osv). Så jeg ville vært tidlig ute med preventive tiltak. Bekkenbelte hjalp meg mye! Og øvelser fra fysioterapeut :)

Nei, har prøvd men ikke fått til amming noen av gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke hatt den typiske sjalusien jeg har lest om, i hvert fall. Det er vel noe med hukommelseslengden. Gikk ikke så lang tid før hun syntes at han var en naturlig del av familien, i hvert fall. (Kikket oppi vugga om hun ikke så ham i armene mine, for eksempel).

Kroppen bruker jo litt tid på å komme seg etter graviditet og fødsel, og min bekkenløsning ble verre denne gangen (sikkert også kombinert med at jeg måtte løfte på henne, bøye meg, bære henne osv). Så jeg ville vært tidlig ute med preventive tiltak. Bekkenbelte hjalp meg mye! Og øvelser fra fysioterapeut :)

Nei, har prøvd men ikke fått til amming noen av gangene.

Hmm,bekkenbelte har jeg ikke hørt om. På slutten av forrige graviditet fikk jeg noen øvelser av fysio som hjalp veldig. Tror jeg må finne de frem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææsj. Denne babyen gir meg ingen symptomer på at h*n er der inne i magen. Har hatt en spontanabort tidligere og da hadde jeg ingen symptomer. Men er jo enda tidlig, så får bare smøre meg med tålmodighet. Går det galt er det jo ikke noe jeg kan gjøre med det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææsj. Denne babyen gir meg ingen symptomer på at h*n er der inne i magen. Har hatt en spontanabort tidligere og da hadde jeg ingen symptomer. Men er jo enda tidlig, så får bare smøre meg med tålmodighet. Går det galt er det jo ikke noe jeg kan gjøre med det uansett.

Jeg hadde ikke noen symptomer i starten jeg heller og jeg har mistet så jeg vet hvordan du har det. Bare prøv å slappe av! Det her går fint <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke noen symptomer i starten jeg heller og jeg har mistet så jeg vet hvordan du har det. Bare prøv å slappe av! Det her går fint <3

:) ja må bare senke skuldrene! Fikk skikkelig positiv test idag og hatt litt murringer!Det liker jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Idag har lunta mi vært så innmari kort. Tror egentlig ikke jeg har hatt noe lunte i det hele tatt. Må skjerpe meg.

Ellers har det vært en rolig dag. Har begynt og strikke babygenser, men tror den blir alt for stor. Jaja M får bruke den når hun blir eldre. Babysvømming imorgen. M elsker og være i bassenget.

God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) ja må bare senke skuldrene! Fikk skikkelig positiv test idag og hatt litt murringer!Det liker jeg.

Så bra!! :)

Jeg tror det er normalt at lunta er kort, min har vært kort i det siste.

Så flink du er! Jeg har lyst til å strikke en selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, så har M begynt og sove med nesa begravd i madrassen. Dette likte jeg dårlig! Er det farlig når hun er såpass stor? Da får nok ikke jeg sove godt, må jo se til henne. Alt en skal bekymre seg for, og nå får jeg snart en til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...