Gå til innhold

Hvor mange push ups tar du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange klarer du? Jeg føler meg ganske svak klarer kun 5 strake! Er kvinne 26 år.



Anonymous poster hash: 7eda3...991
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra å klare 5 strake, men problemet er at mange tror de gjør det riktig, men så tar de ofte bare halve jokke-push-up.

Skal du få noe ut av denne tråden må det nesten hvert svar dokumenteres med video :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ta femti før sengetid hver kveld - de siste er vel ikke heelt etter boka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

64-68

Kvinne 24



Anonymous poster hash: df8fe...d14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra å klare 5 strake, men problemet er at mange tror de gjør det riktig, men så tar de ofte bare halve jokke-push-up.

Skal du få noe ut av denne tråden må det nesten hvert svar dokumenteres med video :P

Word.

Anonymous poster hash: 9254b...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 strake på knoka hvis jeg har varmet opp og ikke slitt meg ut på andre øvelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Jeg er sikker på at dere alle jukser med pushupsene. Går ikke dypt nok ned, svaier i ryggen osv. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dypt ned skal man? Jeg har ikke prøvd på mange år så nå tenkte jeg å prøve i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har gjort det, men husker jeg drev litt med det for et års tid siden, tok 20 da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele veien.Husk at det er brystet som skal ned mot gulvet, ikke bare nesa.

En fin guide til hvordan man skal gjøre push-ups: http://fitnessbloggen.no/nybegynnertips-og-teknikk-deg-som-sliter-med-pushups

bilde-2-640x592.jpg

Prøvde i dag, klarte ingen! Fikk en som jobber på treningsstudioet til å dobbeltsjekke at jeg gjorde det riktig, så da har jeg noe å jobbe med :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 x 25.

Prøvde i dag, klarte ingen! Fikk en som jobber på treningsstudioet til å dobbeltsjekke at jeg gjorde det riktig, så da har jeg noe å jobbe med :)

Du kan prøve på knærne først, det er mindre tungt, og så gå over til strake bein når det kommer dit at det blir "for enkelt". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 skulderbredde og brystet i bakken, men veier 90kg da så relativ styrke er ikke det den kunne vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 x 25.

Du kan prøve på knærne først, det er mindre tungt, og så gå over til strake bein når det kommer dit at det blir "for enkelt". :)

Ja, får prøve videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Jeg er sikker på at dere alle jukser med pushupsene. Går ikke dypt nok ned, svaier i ryggen osv. :glare:

Haha enig :fnise: Neida.

Nei, jeg klarer 15 på knærne og 5 og en halv helt rett ut. Måtte prøve i stad. Ikke så veldig imponerende, men jeg er svak i armene

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får prøve videre!

Ja, lykke til, og husk å ikke overdrive! Gjør det du kan, og legg på etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha enig :fnise: Neida.

Nei, jeg klarer 15 på knærne og 5 og en halv helt rett ut. Måtte prøve i stad. Ikke så veldig imponerende, men jeg er svak i armene

Du kan prøve push ups i smithsmaskin også, det gjorde jeg i begynnelsen :)

Endret av anybody
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...