Gå til innhold

Er dette en grei middag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må ofte ty til raske løsninger og bruke bare det jeg har i skapet/kjøleskapet, da jeg er en travel student med mye på timeplanen, og ikke så mye penger at jeg kan kjøpe ny mat før jeg har spist opp det jeg har.

Middagen jeg spiste i dag er en type middag som jeg spiser flere ganger i uka. Lurer på om den ser grei ut, med tanke på om den er sunn/usunn osv.?

To skiver dansk rugbrød med to skiver hvitost på hver, to stekte egg + stekte grønnsaker som gulrot, brokkoli og løk. Har også på en eller annen tomatsaus og ketchup (fordi jeg digger det). Steker maten i olje.

Er dette en grei middag ernæringsmessig? Vet at det er helheten og totalen i løpet av en dag som teller, men kan noen si om dette bare er fetende søppelmat eller ikke? :)

Hilsen jente 20 år.



Anonymous poster hash: fcaa3...5f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ok :)



Anonymous poster hash: 3b6eb...28f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok :)

Anonymous poster hash: 3b6eb...28f

Og det vil si? :) Hva trekker ned og hva trekker opp?

Anonymous poster hash: fcaa3...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noe å si på den maten der. er helt fin



Anonymous poster hash: 11c58...b8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noe å si på den maten der. er helt fin

Anonymous poster hash: 11c58...b8f

Ok :) Synes liksom den ser så "fettete" ut, hvis du skjønner? Eggene og grønnsakene glinser liksom av oljen, og det lukter og virker som skikkelig fet mat. Men mulig jeg tar feil….

Anonymous poster hash: fcaa3...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) Synes liksom den ser så "fettete" ut, hvis du skjønner? Eggene og grønnsakene glinser liksom av oljen, og det lukter og virker som skikkelig fet mat. Men mulig jeg tar feil….

Anonymous poster hash: fcaa3...5f6

Så bruk mindre olje!

Anonymous poster hash: 6dc24...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider