Gå til innhold

Til dere som har peiling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser ut som hun i det første bilde bare med utstikkende mage og bollekinn.
Drømme kroppen er en tynn midje med lav fettprosent. Jeg driter en lang i ''thighgap'' og kan godt ha litt lår og rompe så lenge midjen er liten.

Er det mulig å få en tynn og slank midje uten at hele fettprosenten går ned på hele kroppen? Jeg har en del fett på magen i forhold til resten av kroppen skjønner dere.


Hvor lang tid vil det ta å oppnå kroppen til jenta i den hvite om jeg spise 1200 kcal, men sitter mye i ro og går kun litt turer?

BMI: 25.01
MÅL: Jente i den hvite bikinien



Anonymous poster hash: d1e3d...533

post-37809-0-62930000-1432100197_thumb.j

post-37809-0-99286700-1432100202_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ut som hun i det første bilde bare med utstikkende mage og bollekinn.

Drømme kroppen er en tynn midje med lav fettprosent. Jeg driter en lang i ''thighgap'' og kan godt ha litt lår og rompe så lenge midjen er liten.

Er det mulig å få en tynn og slank midje uten at hele fettprosenten går ned på hele kroppen? Jeg har en del fett på magen i forhold til resten av kroppen skjønner dere.

Hvor lang tid vil det ta å oppnå kroppen til jenta i den hvite om jeg spise 1200 kcal, men sitter mye i ro og går kun litt turer?

BMI: 25.01

MÅL: Jente i den hvite bikinien

Anonymous poster hash: d1e3d...533

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.S Du kommer aldri noen sinne til å bli fornøyd, når du har bestemt deg for at du vil se ut som henne på bildet.

Aldri.

Du kan prøve hele livet.

Jeg anbefaler å sette deg mål som handler om din kropp og ikke om å få en kropp som en annen på et retusjert bilde har. For de forandrer alltid på disse bildene, så de skal se mest mulig polert ut.

Ikke en gang damene på de bildene ser sånn ut i virkeligheten. ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge to var jo nydelige!

en kropp som en annen på et retusjert bilde har. For de forandrer alltid på disse bildene, så de skal se mest mulig polert ut.

Ikke en gang damene på de bildene ser sånn ut i virkeligheten. ;)

Eh... ops!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge to var jo nydelige!

Eh... ops!

Hva mener du

Anonymous poster hash: d1e3d...533

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre kan man ikke punktslanke - så du må spise i underskudd og gå ned på hele kroppen :) For det første vil jeg ikke anbefale å gå så lavt som 1200kcal dagen - nå vet ikke jeg hvor høy du er/hva du veier, men man skal aldri spise under egen BMR, som er energien kroppen trenger for å holde alle organer og systemer i gang.

Er det noen grunn til at du vil klare dette mens du sitter mest mulig stille? Resultatet kommer til å komme raskere, og bli bedre, men styrketrening :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

P.S Du kommer aldri noen sinne til å bli fornøyd, når du har bestemt deg for at du vil se ut som henne på bildet.

Aldri.

Du kan prøve hele livet.

Jeg anbefaler å sette deg mål som handler om din kropp og ikke om å få en kropp som en annen på et retusjert bilde har. For de forandrer alltid på disse bildene, så de skal se mest mulig polert ut.

Ikke en gang damene på de bildene ser sånn ut i virkeligheten. ;)

Disse bildene så ikke retusjerte ut, og det er mange som ser ut som hun med hvite bikinien, det er en normal og fin kropp, ikke en ideal man ikke kan nå. Ikke alle har gener til å nå det, men veldig mange.

Svaret til TS er uansett nei. Det krever innsats, men det trenger ikke koste blodslit. Du må lære deg mer om kosthold og spise litt mindre enn du tror. Men 1200 kal høres lite ut, det hadde ikke jeg orker og jeg er slankere enn hun i hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel litt genetisk hvordan fett legger seg på kroppen, så noen kan fint ha smal midje uten å være superslank ellers. Eneste måten å finne ut av det er å gå ned i fettprosent og se hvordan det blir da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du

Anonymous poster hash: d1e3d...533

Jeg syntes de hadde fine kropper. Men hvis bildene er retusjert, er det jo bare juks, og dermed uvesentlig om damene er "nydelige" eller ikke.

Dessuten er "nydelig" utseende et helt håpløst mål på om et menneske er et bra eller dårlig menneske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært veldig undervektig før og vet masse om kosthold. Problemet er bare overspisingen min som startet etter at jeg hadde lagt på meg og blitt deprimert. Det er også vanskelig for meg og trene siden jeg har kneskader som gjør at jeg ikke kan løpe (noe av det jeg liker best). Jeg vet ikke om jeg tørr å trene styrke. Jeg er redd jeg bare får muskler under fettlagene mine og gjør at jeg ser enda større ut... Hva sier dere?

Dessverre kan man ikke punktslanke - så du må spise i underskudd og gå ned på hele kroppen :) For det første vil jeg ikke anbefale å gå så lavt som 1200kcal dagen - nå vet ikke jeg hvor høy du er/hva du veier, men man skal aldri spise under egen BMR, som er energien kroppen trenger for å holde alle organer og systemer i gang.

Er det noen grunn til at du vil klare dette mens du sitter mest mulig stille? Resultatet kommer til å komme raskere, og bli bedre, men styrketrening :)

Jeg syntes de hadde fine kropper. Men hvis bildene er retusjert, er det jo bare juks, og dermed uvesentlig om damene er "nydelige" eller ikke.

Dessuten er "nydelig" utseende et helt håpløst mål på om et menneske er et bra eller dårlig menneske.

Er jeg et dårlig menneske fordi jeg vil ned i vekt?



Anonymous poster hash: d1e3d...533
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at du bør trene styrke :) Spiser du i underskudd, dvs litt mindre enn du bruker, så vil du få en slankere og strammere kropp. Pass på at du får i deg nok proteiner - du trenger ikke telle, men se til at du har en proteinkilde i alle måltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at du bør trene styrke :) Spiser du i underskudd, dvs litt mindre enn du bruker, så vil du få en slankere og strammere kropp. Pass på at du får i deg nok proteiner - du trenger ikke telle, men se til at du har en proteinkilde i alle måltider.

Tusen takk for svar :) Du er god

Anonymous poster hash: d1e3d...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :) Du er god

Anonymous poster hash: d1e3d...533

Ikke noe problem! Bare å sende meg en privat melding om det er noe mer du lurer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært veldig undervektig før og vet masse om kosthold. Problemet er bare overspisingen min som startet etter at jeg hadde lagt på meg og blitt deprimert. Det er også vanskelig for meg og trene siden jeg har kneskader som gjør at jeg ikke kan løpe (noe av det jeg liker best). Jeg vet ikke om jeg tørr å trene styrke. Jeg er redd jeg bare får muskler under fettlagene mine og gjør at jeg ser enda større ut... Hva sier dere?

Er jeg et dårlig menneske fordi jeg vil ned i vekt?

Anonymous poster hash: d1e3d...533

hæ??

Anonymous poster hash: 85deb...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ??

Anonymous poster hash: 85deb...bb4

Hva var det du ikke forstod?

Anonymous poster hash: d1e3d...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.S Du kommer aldri noen sinne til å bli fornøyd, når du har bestemt deg for at du vil se ut som henne på bildet.

Aldri.

Du kan prøve hele livet.

Jeg anbefaler å sette deg mål som handler om din kropp og ikke om å få en kropp som en annen på et retusjert bilde har. For de forandrer alltid på disse bildene, så de skal se mest mulig polert ut.

Ikke en gang damene på de bildene ser sånn ut i virkeligheten. ;)

True!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Disse bildene så ikke retusjerte ut, og det er mange som ser ut som hun med hvite bikinien, det er en normal og fin kropp, ikke en ideal man ikke kan nå. Ikke alle har gener til å nå det, men veldig mange.

Svaret til TS er uansett nei. Det krever innsats, men det trenger ikke koste blodslit. Du må lære deg mer om kosthold og spise litt mindre enn du tror. Men 1200 kal høres lite ut, det hadde ikke jeg orker og jeg er slankere enn hun i hvitt.

Det gjør de aldri, fordi de som fikser på dem er profesjonelle folk.

Men de er fikset på.

Alle bilder i dag blir fikset på.

Tilogmed bildene av George Clooney.

Han sa det selv. "Jeg er nok ikke verdens mest sexy, fordi jeg ikke egentlig ser ut slik som jeg blir framstilt på bilder."

Britney var vel den føste som viste fram forskjellen på seg selv og bildene av henne.

Ingen av bildene som er tatt av henne "ser retusjerte ut." Men de er det alle sammen.

Så slutt å prøv å se ut som et bilde. Det er ikke mulig.

Uansett om det "finnes jenter som ser sånn ut" kan ikke du bli som dem, uansett hvor lite du spiser, fordi du er deg. Ikke henne, men deg selv med dine personlige gener.

Ingen kan forandre anatomien sin med slanking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør de aldri, fordi de som fikser på dem er profesjonelle folk.

Men de er fikset på.

Alle bilder i dag blir fikset på.

Tilogmed bildene av George Clooney.

Han sa det selv. "Jeg er nok ikke verdens mest sexy, fordi jeg ikke egentlig ser ut slik som jeg blir framstilt på bilder."

Britney var vel den føste som viste fram forskjellen på seg selv og bildene av henne.

Ingen av bildene som er tatt av henne "ser retusjerte ut." Men de er det alle sammen.

Så slutt å prøv å se ut som et bilde. Det er ikke mulig.

Uansett om det "finnes jenter som ser sånn ut" kan ikke du bli som dem, uansett hvor lite du spiser, fordi du er deg. Ikke henne, men deg selv med dine personlige gener.

Ingen kan forandre anatomien sin med slanking.

Jeg jobber faktisk med retusjering på et høyt nivå. Jeg er enig generelt sett, men jeg mener ikke nødvendigvis at disse er retusjerte. Dette kunne vært en venninne av meg, hun ser like bra ut.

Men det betyr jo ikke at de fleste har hennes utgangspunkt. Og ja, de fleste bilder er retusjerte, selv om det ikke ser sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette har jeg ikke veldig mye peiling på, men jeg vet at fett på magen kan være såkalt "stressfett". Så ja, det er faktisk mulig å få bort magefett uten å miste annet fett. Men hvor bra dette fungerer avhenger jo av hvor mye av fettet på magen som skyldes dette såkalte stressfettet.

Endret av Personenmeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber faktisk med retusjering på et høyt nivå. Jeg er enig generelt sett, men jeg mener ikke nødvendigvis at disse er retusjerte. Dette kunne vært en venninne av meg, hun ser like bra ut.

Men det betyr jo ikke at de fleste har hennes utgangspunkt. Og ja, de fleste bilder er retusjerte, selv om det ikke ser sånn ut.

OT, men du hadde et veldig kult nick. sheep.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...