Gå til innhold

Før - etter bilder


Alja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Chloe87

Nytt progresjonsbilde :) Det første bildet er tatt da jeg var 5 kg lettere enn da jeg var på mitt største. Det andre bildet ble tatt i dag, 10 kg lettere enn det første bildet, som ble tatt i midten av februar.

Stor forskjell! Klarte du dette på bare 2,5 mnd?!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Nytt progresjonsbilde :) Det første bildet er tatt da jeg var 5 kg lettere enn da jeg var på mitt største. Det andre bildet ble tatt i dag, 10 kg lettere enn det første bildet, som ble tatt i midten av februar.

Sykt imponerende! Kjempe bra jobbet!! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Ja :)

Sinnsykt bra!

Hva er en typisk matdag for deg? Unnet du deg noe ekstra godt i helgene da du gikk ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Penelopee

Sinnsykt bra!

Hva er en typisk matdag for deg? Unnet du deg noe ekstra godt i helgene da du gikk ned?

Jeg gikk ikke opp i kalorier i helgene, men jeg kunne "gjøre plass til" noe ekstra godt :)

Hmm, en typisk matdag for meg.. Kan jo ta dagen i dag:

Frokost: Det er søndag, så da ble det lavkarbopannekaker med masse rørte bær med sukrin som topping. Normalt spiser jeg havregrynsgrøt med rørte blåbær eller bringebær.

Mellommåltid: En sukkerfri og proteinrik bananmuffins

Lunsj: Proteinrik og kalorifattig lavkarbolefse med grønt, masse skinke, to egg og litt majones

Mellommåltid: En pakke blåbær og litt jordbær

Middag: Hjemmelagd enchiladas (skjekk ut oppskriften på Linda Stuhaug sin blogg, smakte supergodt!) Hadde salat på siden og brukte mager kesam og salsa som topping.

Dessert: Ovnsbakte grønne epler toppet med sukrin gold, kanel og vaniljekesam (spiser så og si aldri dessert, men dette smakte himmelsk og hadde rundt 150 kalorier i seg. Skal definitivt spise mer av dette, haha)

Kvelds: Havregrynsgrøt med rørte bringebær, sukrin og kanel på toppen

:)

Endret av Penelopee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Trener styrke 3 ganger i uken samt cardio 2-3. (jogger, rockering eller går på den der trappemaskinen.

I styrke går det i

knebøy med kettlebell inntil brystet, varmer først opp med 8x3 rep med lett kettlebell, og så 8x3 rep med tyngre, da har jeg så tungt at jeg ikke klarer den siste repetisjonen ordentlig.

hip thrust med stang, samme som over.

også gjør jeg ulike arm og ryggøvelser, men det har jo ingenting med rumpen og lårene å gjøre.

står også i planke de dagene jeg trener styrke. først så lenge jeg klarer, til øynene spretter ut, og så 1 minutt.

ikke veldig hokus pokus, veldig greit og funker for meg :fnise:

Kan du legge ut bildene av deg igjen? :sminkedokke: Jeg skal begynne med styrke nå, har 4 uker til jeg skal på ferie, så trenger en skikkelig boooost!

Anonymous poster hash: 96155...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige bilder, men pyttsann.

Det er bare 3 kg mellom bildene, men merker og ser forskjell :)

Anonymous poster hash: f50ae...8ef

Så flott mage du har fått! Kan jeg spørre hvordan du klarte å få strammer inn magen? :)

Anonymous poster hash: 953fa...8e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott mage du har fått! Kan jeg spørre hvordan du klarte å få strammer inn magen? :)

Anonymous poster hash: 953fa...8e5

Tusen takk :)

Jeg har bare spist mindre. Mindre porsjoner og stopper å spise når jeg merker at jeg begynner å bli mett :)

Anonymous poster hash: f50ae...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt progresjonsbilde :) Det første bildet er tatt da jeg var 5 kg lettere enn da jeg var på mitt største. Det andre bildet ble tatt i dag, 10 kg lettere enn det første bildet, som ble tatt i midten av februar.

Jeg er imponert! Kan du fortelle meg vekten og høyden din?

Anonymous poster hash: 02cbd...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penelopee

Jeg er imponert! Kan du fortelle meg vekten og høyden din?

Anonymous poster hash: 02cbd...6a2

Tusen takk! Nåværende vekt? Jeg er 175 cm og veier rundt 59 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 9 månedermellom bildene, fremdeles 15 kg igjen til målet mitt :) Håper å nå det iløpet av 2015.

Endret av goldenchanel
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 9 månedermellom bildene, fremdeles 15 kg igjen til målet mitt :) Håper å nå det iløpet av 2015.

attachicon.gifvekt.jpg

attachicon.gifIMGKG4.jpg

Er det sant??

Så utrolig stor forskjell! Kjempeinnsats!

Anonymous poster hash: 2d61d...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alohaa

Ca 9 månedermellom bildene, fremdeles 15 kg igjen til målet mitt :) Håper å nå det iløpet av 2015.

vekt.jpg

IMGKG4.jpg

Wow, så utrolig flink du er!

Kan jeg spørre hva du har gjort for å få et så bra resultat? :) kosthold? Trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 9 månedermellom bildene, fremdeles 15 kg igjen til målet mitt :) Håper å nå det iløpet av 2015.

:hakeslepp: Dette var jo sinnsykt bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hakeslepp: Dette var jo sinnsykt bra!

Det er jo ikke akkurat bra, når en i hovedsak aldri burde ha veid som på før-bildet. Hvordan kan folk la det gå så langt??

Anonymous poster hash: eba39...15e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke akkurat bra, når en i hovedsak aldri burde ha veid som på før-bildet. Hvordan kan folk la det gå så langt??

Anonymous poster hash: eba39...15e

Poenget er at hun nå har tatt grep, hvor forskjellen og arbeidet hun har lagt bak seg er imponerende.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Ca 9 månedermellom bildene, fremdeles 15 kg igjen til målet mitt :) Håper å nå det iløpet av 2015.

attachicon.gifvekt.jpg

attachicon.gifIMGKG4.jpg

:hakeslepp: Woooooow! Virkelig stor forskjell! All applaus til deg, du har stått på :blomst:

Får se om jeg tør å komme med bilder senere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men at du har 15 kg igjen til målet forstår jeg ikke, goldenchanel 😳

Hvor er de kiloene? Eller var det et nå-bilde som ikke viste helt sannheten?

Uansett, synes du har vært utrolig flink. Godt jobbet! Skulle ønske jeg klarte det samme.

Anonymous poster hash: b4617...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...