Gå til innhold

Forelsket i noen fra KG!


Gjest supernova_87

Anbefalte innlegg

Jeg er hodestups forelska i Stjerner og planeter. Etter at jeg så rumpa hennes var jeg fortapt. Hun har vakre øyne og et fantastisk smil. Synd jeg ikke har sett hele ansiktet hennes :(

Hun virker som et seksuelt vesen og ei som vet hva hu vil :P



Anonymous poster hash: a0ba0...120
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ingen som har crush på meg? :(

Ingen har crush på meg heller, så velkommen i klubben. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Har en nokså uskyldig KG crush på HarryDotter.

Anonymous poster hash: c5611...18a

Jeg og :)

Anonymous poster hash: 9c610...294

Jeg liker også brutal_mann :) Og Coolaid. Har også sansen for evnukken. Og selvsagt HarryDotter :)

:blomst::dagens-rose::gave:

Kjempegøy og helt lov å ha et bittelite "KG-Crush" :) Så utroooooolig koselig da dere!

Nå ble jeg faktisk glad :klem1: ....oioioi :hoppendeglad:

Det er lov å bli glad for det er det ikke? :smilorange:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en girlcrush på Cathrine88. Tells det? :laugh:

Anonymous poster hash: de1ca...c8a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Jeg er hodestups forelska i Stjerner og planeter. Etter at jeg så rumpa hennes var jeg fortapt. Hun har vakre øyne og et fantastisk smil. Synd jeg ikke har sett hele ansiktet hennes :(

Hun virker som et seksuelt vesen og ei som vet hva hu vil :P

Anonymous poster hash: a0ba0...120

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Rainstorm, få det ut å send duden en mld :fnise: Må jo ligge noe bak denne tråden, eller? :fnise:

Haha! Ligger ikke mer bak tråden at jeg ville høre klissete kjærlighetshistorier med en litt annen vri enn at de møttes på fest, eller at det var nettdating. Jeg kjenner ingen som har møtt noen fra et forum før, så er litt interessert! Dessuten er klissete kjærlighetshistorier alltid gøy! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Ligger ikke mer bak tråden at jeg ville høre klissete kjærlighetshistorier med en litt annen vri enn at de møttes på fest, eller at det var nettdating. Jeg kjenner ingen som har møtt noen fra et forum før, så er litt interessert! Dessuten er klissete kjærlighetshistorier alltid gøy! :danse:

Mhmm.. :lur:

Nei, har ikke noe å dele her :P Forever Alone! :')

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å bli forelska utifra KG? Det virker dog som om det er mange flotte og intelligente jenter her inne ;). Men noe crush, det har jeg ikke på noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det mulig å bli forelska utifra KG? Det virker dog som om det er mange flotte og intelligente jenter her inne ;). Men noe crush, det har jeg ikke på noen.

Regner med at de som blir forelsket i noen på et forum er av den flummende typen som svirrer rundt og crusher på alt og alle hele tiden. Fint nok det, men det er jo litt rart.

Å bli betatt, derimot, det kan jeg jo skjønne at folk kan bli.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forelska i alle AB'er :rodmer: Dere er så søte ^^

:klemmer:

Anonymous poster hash: fdef4...cf6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm; Ja, han hadde lagt merke til meg på grunn av at han syntes jeg virket som drømmejenta etter å ha lest den tråden. Han ga et så godt og reflektert svar, og jeg må innrømme at jeg var litt fascinert av innleggene hans.

Vi sendte private meldinger og eposter frem og tilbake i ca en måned før vi møttes. Vi bodde i samme by, men flyttet sammen etter tre måneder og bor fortsatt sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coolaid... men han er så forelsket i kona si, og i tillegg er han nok mer opptatt av fyldigere kvinner enn meg :(

Hehe, Coolaid er en utrolig flott mann, det er jeg sikker på. Unner han lykke og godhet :)



Anonymous poster hash: c79df...9c5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...