Gå til innhold

Forelsket i noen fra KG!


Gjest supernova_87

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87

Jeg møtte min nåværende forlovede her for fire år siden. Han ga et reflektert svar i en tråd, jeg takket på pm og plutselig ble det en samtale ut av det. Beste som har hendt meg. :)

ÅÅÅÅ! Jeg vil høre flere detaljer! Hadde han lagt merke til deg før du sendte PM? Hva fikk deg til å sende PM for å takke (liksom, noen ganger tenker man, ja, det vil jeg gjøre, men så gjør man det plutselig ikke likevel), hvorfor akkurat denne gangen? (Skjønner jo at du nå selvsagt er supertakknemlig for at du gjorde det! Weehoo!)

Hvordan fortsatte det, tok det lang tid før dere bestemte dere for å møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nthåå, så søtt! ... Eller, skjønner jo at det ikke er noe søtt for deg da! Men var litt sånne ting jeg var ute etter å finne ut av! Men du, det er vel ingenting annet å gjøre enn å sende han en PM da vel? :romeo::roser::sprettert:

Jeg heier på deg i alle fall! :danse:

Hehe, neida. No worries. Han er bare kg crushen min :fnise: Jeg har en ekte en også :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Du må nesten spørre ham hva som fikk han til å sende den første PMen ;)

(jeg har selvsagt spurt og vet svaret selv).

Med andre ord han skrev PM først, en som fikk meg til å le og siden har vi snakket sammen hver dag og MYE hver dag. Møtte ham for første gang etter ca 3 uker, og det var dritskummelt syntes jeg. Men angrer ikke et sekund. Har vært sammen i over 9mnd nå.

Da han sendte den første PMen, hadde du allerede lagt merke til han som bruker? Var du usikker på å møte ham, var det like før du avlyste eller liknende? Etter at du sendte masse PMer med han, sjekket du opp profilen hans og sånn også, og leste gamle innlegg av ham? Var det hele tiden mer enn vennskaplig kjemi? (Fy søren jeg hadde himla mange spørsmål! Men synes bare det var så interessant å høre koselige klissehistorier som utspilte seg på KG! Hurra!) :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Hehe, neida. No worries. Han er bare kg crushen min :fnise: Jeg har en ekte en også :laugh:

Å! Daså! Nå håpte jeg på at du skulle gå for han, og sende en PM, og så kunne jeg få høre masse juicy details etterpå! :( Nå er jeg skuffa Alja! :fnise::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Daså! Nå håpte jeg på at du skulle gå for han, og sende en PM, og så kunne jeg få høre masse juicy details etterpå! :( Nå er jeg skuffa Alja! :fnise::laugh:

Må nok skuffe deg der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en nokså uskyldig KG crush på HarryDotter.



Anonymous poster hash: c5611...18a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en nokså uskyldig KG crush på HarryDotter.

Anonymous poster hash: c5611...18a

Jeg og :)

Anonymous poster hash: 9c610...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva hjelper det meg?

Folk finner vel svarene dine her inne fornuftige og preget av mye livserfaring? Det hjelper jo ikke deg, men det kan forklare hvorfor enkelte har småforelskelser i deg.

Anonymous poster hash: c5611...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Folk finner vel svarene dine her inne fornuftige og preget av mye livserfaring? Det hjelper jo ikke deg, men det kan forklare hvorfor enkelte har småforelskelser i deg.

Anonymous poster hash: c5611...18a

Men hva skal jeg med den informasjonen fra AB? Jeg setter pris på komplimenter, hvis jeg vet hvem som gir komplimentet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skal jeg med den informasjonen fra AB? Jeg setter pris på komplimenter, hvis jeg vet hvem som gir komplimentet.

Nå, sånn og forstå. Joda, jeg forstår hva du mener.

Anonymous poster hash: c5611...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da han sendte den første PMen, hadde du allerede lagt merke til han som bruker? Var du usikker på å møte ham, var det like før du avlyste eller liknende? Etter at du sendte masse PMer med han, sjekket du opp profilen hans og sånn også, og leste gamle innlegg av ham? Var det hele tiden mer enn vennskaplig kjemi? (Fy søren jeg hadde himla mange spørsmål! Men synes bare det var så interessant å høre koselige klissehistorier som utspilte seg på KG! Hurra!) :danse:

Får prøve å svare deg uten å bli for detaljert ;)

Jeg hadde jo "sett" ham på forumet, men egentlig ikke lagt noe mer merke til ham enn enkelte andre brukere av begge kjønn. Hadde ikke hatt egen brukerkonto så lenge, og når jeg bare leste litt nå og da la jeg knapt nok merke til hvem som sa hva (er ikke alltid jeg gjør det nå heller). Men det var noe ved ham som gjorde at jeg "visste hvem han var" når jeg fikk PMen :)

Sjekket profilen og noen tidligere innlegg, men langt i fra alle det hadde vel tatt meg et par år :P

I starten prøvde jeg forsåvidt å avvise fyren, uten å være altfor lite imøtekommende da jeg synes han var interessant og underholdende å skrive med. Vel vel, den planen om å bare være "nettvenner" gikk ettertrykkelig i grøfta kan du si :laugh:

Var ikke usikker på om jeg ville møte ham, men skummelt var det! Hadde aldri noen tanker om å ikke møte ham for å se hvordan det gikk. Selv om jeg et par ganger lurte fælt på hva jeg egentlig dreiv med :fnise: (det hele var litt atypisk adferd for meg)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inggolf

Jeg er forelska i NOZZE :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Problemet er bare at jeg er jente og hetero, så det kan aldri bli noe av :sjenert:

Anonymous poster hash: e6f43...ff7

Å være forelsket i det samme kjønn når man er hetro høres litt snodig ut :Hehe:

Men du, jeg dør av nyskjerrighet!! Jeg er jo kronisk nyskjerrig og greier... Hvem er duuuuu?

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha han, bare vent ;)

Anonymous poster hash: d1c69...359

Er det morsomt å holde på slik? Herregud. La nå de to få være i fred.

Anonymous poster hash: 45c4b...f4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...