Gå til innhold

Hva driver du med i kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Runforit

I kveld har jeg fråtset i hjemmelaget pizza og sjokolademuffins og sitter nå og bare slapper av med film, stearinlys og rom i glasset ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er syk, så ligger på sofaen. Kjæresten har laga tomatsuppe og kjøpt smågodt til meg. Nå er hun ute med valpen og prøver å lære han noen triks. Etterpå skal vi fortsette med det vi gjorde i stad: ligge på sofaen og kose-mose, alle tre. Det er ikke ille å være litt syk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Jeg er syk, så ligger på sofaen. Kjæresten har laga tomatsuppe og kjøpt smågodt til meg. Nå er hun ute med valpen og prøver å lære han noen triks. Etterpå skal vi fortsette med det vi gjorde i stad: ligge på sofaen og kose-mose, alle tre. Det er ikke ille å være litt syk ;)

God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Har nylig besøkt grava til kjæresten og tent lys. Etter å ha grått ut sorg og frustrasjon, får jeg en god indre ro. Akkurat nå er ikke livet så verst. :)

Det var veldig leit å høre :sad: Ser i signaturen din at det verken er lenge siden du mistet han eller

at han døde pga alderdom..

I det triste så er det fint å se at du kaller han kjæresten din enda da, og at livet faktisk ikke er så aller

verst!

Etter en lang skoledag etterfulgt av timesvis med niese-henging, så koser jeg meg med å slenge beina høyt med laptopen på fanget og fjernsynet stående på i bakgrunn :Nikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tvinner tommeltotter og venter på samboeren. Han er ute på byen. Han sa han skulle komme hjem når det stenger om en time, men jeg er utålmodig. Prøver å la være å sende meldinger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Venter på at kjæresten skal komme hjem. Fredagspizzaen er i ovnen og øl i kjøleskapet.

Fredag :hjerte:

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, dere som har kjæreste er heldige t.o.m kan dere kose sammen.

I kveld blir det ingenting på meg kanskje kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på jobb, nå skal jeg hjem og rydde litt og dusje, før det blir ut på byen i kveld :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...