Gå til innhold

Dumme ting du har gjort i fylla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anuket

Haha så mye morsomt! :skratte:

Min første hybel hadde kodelås inn til gangen, jeg var så full at jeg ikke husket koden og stod og gaulte som en tulling utenfor døren, inntil en kompis tilfeldigvis kom forbi og jeg fikk sove hos ham i stedet.

Har stjålet så sinnsykt mange glass! Har våknet opp flere ganger og lurt på hvorfor vesken min lukter øl eller sprit bare for å finne et glass oppi :fnise:

TRYNA heftig mange ganger

Slikket 10 cm av gulvet inne på en McDonalds.....russetiden sier jeg bare

Prøvd å sjekke opp et tre..

Jeg stjeler ALLTID røykpakker når jeg er ute, av en eller annen grunn er jeg ovebevist om at de er mine og når jeg kommer hjem har jeg gjerne 4 -5 pakker! Veldig økonomisk for meg på en side :fnise:

Og sikker en god del ting til som jeg har fortrengt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahah!!

Jeg blir også helt glasskleptoman i fylla, opp gjennom årene har jeg opparbeidet meg en imponerende samling av øl og spritglass, og ikke bare fra norge! Jeg skjønner det ikke, det er ikke bevisst, og ikke med vilje, men det skjer hver gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en gang jeg og vennene mine oppholdt oss på et sted vi ikke burde være i fylla. En vakt kom og ropte "bli der dere er!"

Alle vennene mine løper så klart som faen, mens jeg er lydig og står igjen og venter på at vakta skal ta meg. Ikke det smarteste jeg har gjort.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Utrolig bra, venter spent på flere! Har dessverre ingen selv, mine år som avholds har bare gjort at jeg har sett en del som jeg ikke har vært en del av. Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stygge fyllatabbe la jeg ikke merke til før LANGT utpå dagenderpå!

Jeg hadde "fikset" øynebryn og eyelinerkant jeg.. Med en stripe på minst 1 cm eller 2 cm på det verste fordi jeg sikkert var for full til å se den lille tynne streken som burde vært der! Jeg så ut som en dragartist. Jeg merka det ikke før jeg studerte meg skikkelig i speilet før jeg skulle i dusjen, steila nesten..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingenting da, AB :gjeiper: Jeg våkna opp en dag og innså at jeg kvelden før hadde funnet ut at det ikke bare var kult å barbere av seg begge øyebrynene, men også ta et par centimeter i hårfestet - rundt hele hodet. Tenk på dét, du!

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ingenting da, AB :gjeiper: Jeg våkna opp en dag og innså at jeg kvelden før hadde funnet ut at det ikke bare var kult å barbere av seg begge øyebrynene, men også ta et par centimeter i hårfestet - rundt hele hodet. Tenk på dét, du!

Nå tror jeg at jeg dør, av latter! :skratte: :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stygge fyllatabbe la jeg ikke merke til før LANGT utpå dagenderpå!

Jeg hadde "fikset" øynebryn og eyelinerkant jeg.. Med en stripe på minst 1 cm eller 2 cm på det verste fordi jeg sikkert var for full til å se den lille tynne streken som burde vært der! Jeg så ut som en dragartist. Jeg merka det ikke før jeg studerte meg skikkelig i speilet før jeg skulle i dusjen, steila nesten..

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!! :skratte:

Så utrolig mye morsomt! Får meg til å føle meg hakket bedre over de tingene jeg har gjort i fylla. :helen:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og bestevenninnen min hadde ikke råd til nattmat en gang, dette har jeg faktisk nesten glemt NESTEN, så vi fant ut at det var en god idè å spise ut av søppelcontaineren til en KIWI butikk som lå langs ruta vår, grøss!

Var en skikkelig jævlig dagen derpå, der man kan lure på hva faen vi hadde spist :spy:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingenting da, AB :gjeiper: Jeg våkna opp en dag og innså at jeg kvelden før hadde funnet ut at det ikke bare var kult å barbere av seg begge øyebrynene, men også ta et par centimeter i hårfestet - rundt hele hodet. Tenk på dét, du!

Hahahha! Jeg døøør! Me love you long time!

synes venninne mi som klarte svi av seg hele panneluggen på et stearinlys var ille nok jeg! Særlig når det begynte vokse ut igjen og var sånn tuster foran..!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Det er jo ingenting da, AB :gjeiper: Jeg våkna opp en dag og innså at jeg kvelden før hadde funnet ut at det ikke bare var kult å barbere av seg begge øyebrynene, men også ta et par centimeter i hårfestet - rundt hele hodet. Tenk på dét, du!

Åhåhåhåhåhå, jeg tror jeg døør :skratte:

Hva gjorde du med dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Må før jeg begynner på listen presisere at alt ble gjort før jeg ble 21 og voksen. Etter det har jeg klart å oppføre meg... etter hva jeg husker ihvertfall :fnise:

Jeg sovnet naken i skittentøyskurven hos foreldrene til eksen min. Jeg tror jeg skulle være sånn sexy-artig og skvise meg selv nedi der og så rope på ham, men han kom aldri. Ble funnet på morgenen av broren hans.

Jeg spydde på en politibil første gangen jeg var full (på hjemmebrent blandet i ingefærøl *grøss* )

Utenfor hybelen min i 3 etasje så drev de å malte huset og hadde satt opp stillaser. Fant ut at hvis jeg lot viduet mitt stå oppe før jeg gikk på fylla så slapp jeg å ha med nøkkel for jeg kunne bare apeklatre opp stillaset. Det funket noen helger til jeg glemte å åpne vinduet før jeg dro. Kom meg opp i stillaset, men ikke ned igjen så jeg hang der og panikkskreik i en evighet før huseieren kom ut i undertøyet for å redde meg. Flyttet måneden etter

Det er de flaueste jeg kommer på i farta, det dummeste var nok å overnatte i teltet til en narkoman uteligger under en bru i oslo etter en topp20 konsert.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhåhåhåhåhå, jeg tror jeg døør :skratte:

Hva gjorde du med dette da?

Det var ikke så mye å gjøre med det :gjeiper: "Heldigvis" hadde jeg en alternativ stil på den tiden (begynner å bli en del år siden), og da var det jo om å gjøre å se mest merkelig ut, så øyebrynene hadde jeg tatt vekk før. Håret, derimot... Det var ikke vakkert da det vokste ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dratt dritngs på Bhangra Night på Uni med noen venner. :roll: Et helt rom fullt av indere og noen få hvite. Jeg husker ikke så mye, men jeg kan godt skjønne hvis jeg fikk et par blikk.

Etter det ble jeg kasta ut av en annen nattklubb fordi en vakt mente jeg hadde drukket for mye. Deretter satte jeg på gulvet og sovna og ble kasta ut fra garderoben. It was a tough night.

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er en av mine kanskje aller aller verste..Den helga jeg var ute på byen for å feire innflytning til nytt hjem. Ble så heidundrandes foill, for å si det slik, at jeg inviterte med masse folk på nach hjemme hos meg. Det hadde faktisk ikke vært så ille om jeg hadde huska at jeg hadde flyttet, og ikke stod utenfor min gamle leilighet med en flokk fulle folk. De nye innflytterene var ikke imponert. :sjenert:

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæhæhæ, ler så jeg griner :skratte:

Jeg har fortengt det meste, men har jeg stjelt både store blomsterkasser og skilt, som jeg merkelig nok plukker opp og drar med meg hjem. Løpt som en gal over en åker, med hendene over hodet og ropt "koooooom til meg, koooom til meg", aner ikke hvem jeg håpet at skulle komme, men..

Flere ganger fått folk til å kjøre meg hjem for en 50 lapp, men når vi kommer til gata der jeg bor, peker jeg på et par hus lenger bort og ber de vente mens jeg "går inn" og henter pengene. I stedet løper jeg som faen til det RETTE huset der jeg bor og fomler som bare det etter nøklene, mens jeg hører bilen rygger, snur og kommer etter. :ler:

Finner jeg sånne orange kjegler som står langs en vei eller grøft, er det styrtelig morro å bære med seg og ha på hodet, mens jeg løper og roper eller sette igjen på trammen til et annet hus.

Men det dummeste var vel kanskje da jeg og ei venninne låste oss inn på Cafebaren jeg jobbet en gang, på natta. Vi fylte store kaffebeger med øl og spiste tapas. Fylte mange slike beger, låste døra og dro på nach. Hehe. Kokken merket at det hadde vært noen der og spist.... :sjenert: Flaks for meg at alarmsystemet var nede akkurat da.

Ellers er nattbading standard på sommeren.

Jepp, det var noe! :fnise: Gleder meg til helg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Dette er hva jeg kommer på i farta.

Jeg fikk en kjempe god idee en gang på fylla at jeg skulle klippe pannelugg på meg selv. kan ikke huske at jeg gjorde det men det må være den styggeste og ikke minst skjeveste luggen jeg har sett :sukk: Jeg så virkelig ikke ut! jeg hadde visst gått helt amok med saksen.

En annen gang var jeg er kjempe full på byen og inviterte med masse folk hjem til meg på nach. Jeg kjente ingen av de. hadde bare gått rundt å sagt til alle på utestedet " det er nach hos meg" så det ble med en stor gjeng. Jeg ble skikkelig paff da jeg våknet opp og så flere lå i stuen og på kjøkkent å sov. jeg husket jo ikke en dritt. Jeg fikk de heldigvis ut av leiligheten etter flere hadde spydd ned doen min siden flere var fyllesyke. Var også noen som hadde spydd i dusjen min uten å spyle det ned. Nice. :glare:

En annen gang var jeg og en venninne kanon fulle på nach. Vi bestemte oss for å bade i badekaret til hun vi var oss med klærne på. Vi satt der å plasket og med badeskum opp til taket nesten. Var vann over hele gulvet og hun ble ikke glad da hun fikk se oss :fnise: Vel hun kastet oss ut og vi måtte gå hjem klissblaute. Vi hadde ikke råd til taxi og ingen kunne hente oss. Dette var sent på høsten, så det var iskaldt! Å gå hjem til meg tok 15 min,så hun kunne sove hos meg siden det var nærmest men jeg hadde selvsagt mistet nøkkelen min, så vi måtte gå 20 min ekstra for å komme oss til henne. vi prøvde å haike men var nesten ingen biler ute.

Da jeg var rundt 18 så ble jeg kjørt hjem fra byen av en kompis. Jeg var veldig full. Da jeg skulle gå ut av bilen tryner jeg rett ned i en busk utafor leiligheten. En litt sånn stikkebusk. Au. Jeg lå der å kavet og kom meg ikke opp. Han kom å hjalp meg men da han fikk meg opp klarte jeg å spy all over him. Kan tro han ble sur. Han kjørte og jeg sovnet foran døren min i blokka. Bodde i blokk på den tiden. Haha glad ingen så meg ligge i felles gangen å sove :ler: Håper i hvert fall hvis noen så meg, så ville de vekke meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...