Gå til innhold

Dumme ting du har gjort i fylla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Jeg er mester på å gjøre dumme ting i fylla! Nå som det er vinter er det mer festing, og forrige helg var ingen unntak. Jeg la skikkelig an på en jeg trodde var interessert og begynte å kysse han, han avviste meg relativt fort, og det jeg da presterte å si var "det går helt fint, fordi jeg liker jenter." Jeg vet ikke hvor jeg fikk det fra, fordi jeg er ikke lesbisk. Dette var da min tideligere nabo. 

Så har vi tidenes skjekkereplikk fra meg da: Å guud, jeg så deg på butikken for noen uker siden, og syns du var så kjekk. Jeg møtte også på faren din som jobber der og han er jo såå snill! Jeg aner ikke om det var faren hans som jobbet der engang, og jeg husker ikke hva han svarte. Kleint var det uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtt opp på skolen x flere. 

Kjeftet på folk jeg ikke burde kjeftet på. 

Skadet meg (vrikket fot, blåmerker og sånt). 

Anonymkode: 7a861...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det var på en sommerfest med jobben da jeg hadde en samtale med meg selv ved speilet i gangen til ei kollega. Jeg hadde sagt noe sånn "Hvem er du??" Gå bort! Du er skummel!" (om meg selv) Hahhaa jeg bruker vanligvis ikke sminke, men den dagen hadde jeg på meg sminke pga jeg hadde hatt en teaterforestilling før festen. Var ei kollega som fortalte meg det fordi hun så alt! Nå ler vi bare av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet opp med to gutter på en sofa forrige sommer. Jadda, hadde hatt trekant. Uten prevensjon. Var sikkert jeg som foreslo det også...... :rodme::rodme:

Anonymkode: d9b2f...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Det dummeste var å ta snarvei igjennom et sted hvor doplangere drev. 

Det teiteste var når jeg og en kompis skulle ta snarveien over kirkegården hjem. Vi gikk pent og pyntelig,ikke noe fjas vi bare snakket. Så kommer noen bak oss som vi ikke ser. Vi ser bare skygge pga lyskasterene og vi kastet oss I armene på hverandre og skrek av full hals. Så går en veldig ung jente forbi og sier "herregud a gutter, skjerp dere!"

En annen gang så våknet jeg er sted uten å vite hvor jeg var eller hvem jeg hadde vært hos.. hadde ikke telefon og snublet meg ut hvor en mann var ute med hunden. Stakkars fyr som måtte ha en samtale med meg da, den gikk slik.

Meg: hvor er jeg nå?

Han: du er på stedsnavn.

Meg: :overrasket:

Han: du har bare på deg en sko.

Meg: Hadde kun en....

Han: hvor bor du?

Meg: .......vet ikke....

Han: skal jeg kjøre deg på legevakta?

Meg: jeg bor ikke der...

Han: :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 3 år senere...

Haha, lest hele tråden nå. Morsomme historier! Jeg har ikke drukket på sikkert 3 år nå, men har gjort dumme ting i fylla jeg også:

-Blitt så full at jeg ble båret ut av vakten på et utested

-kranglet med typen og slo opp med han, da hadde jeg ringt HUSEIEREN min mens jeg grein og fortalte han hva som hadde skjedd og hvor dum typen min var. Klokka var vel 4 på natta eller noe. Tidenes fylleangst dagen etterpå når han banket på døra mi og spurte om det gikk bra

-tok med meg en potte med blomster som sto i gågata og en politibil hadde sett alt sammen. Når de spurte meg hvorfor jeg hadde stjålet blomstene så sa jeg at jeg ikke hadde stjålet noen blomster (sto med blomsten i armene) 

Og den følelsen når du våkner om morgenen med dundrende hodepine og ølånde og det ligger en ikke fullt så attraktiv fyr ved siden av deg. Ååååå.. En gang var det en fyr som ikke ville gå heller. Jeg hadde ordentlig fyllemage og måtte skikkelig på do men han bare drøyde og drøyde. 

*never again*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Klarte å grine meg til å kunne dra på besøk til en jeg hadde snakket med i noen uker. Hadde møtt han en gang før, og ble etter noen øl og shots, sykt giret på å treffe han igjen. 
Jeg hadde hatt noen veldig travle måneder og var egentlig mentalt utslitt, så det siste jeg burde var å dra ut å drikke meg drita. Men det gikk som det måtte gå og jeg ble sørpe full, og klarte såvidt å stå på beina. Han var selvfølgelig edru. Kvelden ender med at jeg kjefter han huden full fordi han avviser meg og har lyst å sove, og så begynner jeg å hylgrine fordi jeg mente at ingen liker meg. Han fikk servert hele følelseregisteret mitt på under en time der altså. Det endte med at han kjørte meg hjem for å si det sånn.

Han fikk en god historie å fortelle til kompisene sine i det minste...#crazybitch

Ble ikke noe mer mellom meg og han i hvert fall, noe som jeg synes er veldig synd fordi vi hadde en utrolig god tone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...