Gå til innhold

Hvordan kan en kvinne se SÅÅÅ bra ut,


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Les dette: Min lenke

Hvordan kan en dame se sååå bra ut, og ha 6 barn? Jeg trodde man forfalt helt ved å få barn?

Attpåtil har hun en flott mann, super karriere og hun driver mye med veldedighet!

Superkvinner, eller hva? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sånn er det når du betaler noen til å passe barna dine.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest showhoe

Fordi hun har rævva full av penger.

Råd til nanny som passer og oppdrar ungene, hun har råd til svindyre personlige trenere og kostholdeksperter. og svindyre produktet og klær.

hadde jeg og hatt noen millioner dollar å rutte med, hadde jeg faen brette meg sett like bra ut altså!!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier. Det er utrolig hva du får gjort med penger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest showhoe

Og en ting til.. hun har adoptert de fleste ungene, så det går ikke så mye ut over kroppen ;)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Quake

Les dette: Min lenke

Hvordan kan en dame se sååå bra ut, og ha 6 barn? Jeg trodde man forfalt helt ved å få barn?

Attpåtil har hun en flott mann, super karriere og hun driver mye med veldedighet!

Superkvinner, eller hva? :hjerte:

Man blir da ikke ødelagt av adopsjon...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare 2 eller 3 av barna som er hennes biologiske barn, så hun har ikke selv født alle 6:)

Er enig med de over, penger penger, penger..

Dessuten synes jeg hun har forfalt litt i det siste, blitt grådig tynn.. Men er en stund siden jeg har "sett henne da".. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Angelina, men ja, det er pengene.

Jeg lurer på hvor mye tid hun faktisk tilbringer med barna ... :roll:

Endret av English Rose
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke hun ser så bra ut, jeg - hun er jo sykelig tynn og undervektig.. :sjenert:

Men ellers stemmer jeg i de andre: penger fikser resten.

(Og bare et lite apropos; det er ikke slik at man forfaller helt av å få barn. Alt blir hva man gjør det til, barn eller ikke ;) )

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Les dette: Min lenke

Hvordan kan en dame se sååå bra ut, og ha 6 barn? Jeg trodde man forfalt helt ved å få barn?

Attpåtil har hun en flott mann, super karriere og hun driver mye med veldedighet!

Superkvinner, eller hva? :hjerte:

3-4 av barna er adoptert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre her sier, så tror jeg nok saken hadde vært litt annerledes dersom hun hadde måttet vært hjemme med alle sine 6 barn, tatt nattevåken i de årene det trengs, alt stell, alle sykdommer, alle trassaldrere og alt som faktisk den gjengse mor i gata går igjennom med sine barn.

I tillegg til mulighet til personlige trenere, kostholdseksperter, diverse behandlinger og ting som kan gjøres for å holde bedre på formen.

Hun er ikke en vanlig 6-barnsmor. Hun kan ikke måles med mødre som faktisk må gå hjemme med barna, som må ta alt av bekymringer og oppfølging, uten noen støtteapparat som gjør langt mer en halvparten for seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Hun ser jo ikke bra ut lenger. Hun er jo helt skrapa tynn og ser sliten ut. Men litt botox fikser ansiktet og for pengene kjøper hun seg fri for det meste hverdagsstresset. Ingen husvask og klesvask, egne regnskapsfører som holder oversikt over regninger og penger osv osv. Og ja adopsjoner og en veldig flink mann. Ser ut som Herr Pitt er den som alltid har flest barn i armene på alle bilder av de.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun kun har båret frem 3 av dem. De 3 andre er adoptert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi hun kun har båret frem 3 av dem. De 3 andre er adoptert...

Skjerpings. Å "bære frem" tre unger, deriblant tvillinger, er ingen dans på roser uansett hvor mye penger man har.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerpings. Å "bære frem" tre unger, deriblant tvillinger, er ingen dans på roser uansett hvor mye penger man har.

Skjerpings?

Det er forskjell på å bære frem 6 og 3 barn. Så klart det at halvparten av barna er adoptert er en stor del av årsaken til at hun som 6-banrsmor ser så bra ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ihvertfall ikke hvordan hun holder seg så bra, ei heller hvordan hun ser ut før hun sminker seg og styler seg. Hvor mye tid hun tilbringer med barna sine og so on..

Hvorfor skal alltid kjendiser sammenlignes med "vanlige stakkars dødelige" som må gjøre alt selv?

Hadde jeg hatt millioner på konto hadde jeg jammen meg kjøpt meg litt styling og barnepass innimellom jeg og.(hvis jeg hadde hatt unger)

Og de som mener hun ikke er lekker men ser tynn og sliten ut, kanskje man blir det av å ha 6 unger og jobb?

Endret av Sinner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser jo ikke bra ut lenger. Hun er jo helt skrapa tynn og ser sliten ut. Men litt botox fikser ansiktet og for pengene kjøper hun seg fri for det meste hverdagsstresset. Ingen husvask og klesvask, egne regnskapsfører som holder oversikt over regninger og penger osv osv. Og ja adopsjoner og en veldig flink mann. Ser ut som Herr Pitt er den som alltid har flest barn i armene på alle bilder av de.

Du kjenner henne personlig hører jeg? Siden du vet så mye om privatlivet hennes. Eller for mye se og hør? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke en vanlig 6-barnsmor. Hun kan ikke måles med mødre som faktisk må gå hjemme med barna, som må ta alt av bekymringer og oppfølging, uten noen støtteapparat som gjør langt mer en halvparten for seg.

Akkurat dette er jo et viktig poeng !

Dere diskuterer jo en kjendiskvinne og et kjendispar som ingen av dere er i nærheten av å kjenne engang. Illusjonen er det man leser i media, ser på nett o.s.v.

Skal man se på og vurdere noe som er mer realistisk for oss her på bjerget så støtter jeg meg til linken til Siren Henschien. Bruk da heller henne som et eksempel på hvordan ei seks-barns mor eventuelt kan se ut. Hvorfor skal man alltid vurdere "top-notch" kjendiser når man er nærmere realiteten i "bakgården" sin ??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...