Gå til innhold

Vanlige bursdager som store konfirmasjoner...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må si jeg blir litt overgitt over disse blogglandia interiørbloggerne som lager bursdagsselskaper. Fru Mæla sin, tar hennes som et eksempel. 2 års dag. Festoppdekking til 21 stk, stolene har egne sløyfer i matchende farger, pom poms, matchende tallerker, ballonger, servietter, duker, kaker og alt som en stor festpokal.

Joda det er fint, joda det er søtt. Men hallo 2 år. Barnet vil ikke huske denne oppdekkingen engang, kun gjennom bilder. Ikke rart folk med lave inntekter føler seg dumme som ikke har råd til slike festlige bursdager. Nå får hun det meste dekket da, men likevel. Blir det for mye synes dere? Jeg synes det tar av! Og føler med de som kjenner på presset om å gjøre det samme.



Anonymous poster hash: 398f4...9ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg hadde ikke en gang sånne super-populære pom-poms som pynt da poden ble døpt en gang. :P:fnise: Men så har ikke "halve Norge" sett bildene fra dåpen heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg blir litt overgitt over disse blogglandia interiørbloggerne som lager bursdagsselskaper. Fru Mæla sin, tar hennes som et eksempel. 2 års dag. Festoppdekking til 21 stk, stolene har egne sløyfer i matchende farger, pom poms, matchende tallerker, ballonger, servietter, duker, kaker og alt som en stor festpokal.

Joda det er fint, joda det er søtt. Men hallo 2 år. Barnet vil ikke huske denne oppdekkingen engang, kun gjennom bilder. Ikke rart folk med lave inntekter føler seg dumme som ikke har råd til slike festlige bursdager. Nå får hun det meste dekket da, men likevel. Blir det for mye synes dere? Jeg synes det tar av! Og føler med de som kjenner på presset om å gjøre det samme.

Anonymous poster hash: 398f4...9ce

Frumæla skal på død og liv vise alle og enhver hvor perfekt mor hun er hvor perfekt familie hun har, at hun kan rekke alt osv. Hun er utrolig materialistisk og bruker barna som mannekenger på bloggen opp til flere ganger i uka for å reklamere for barnetøy som hun får sponsa. Hun legger ut bilder av barna sine som er skikkelig syke av feks omgangssyke. De barna har ikke privatliv når de er syke en gang! At hun ikke ser hva hun gjør og hva slags holdninger hun overfører på de er bare helt utrolig!

Anonymous poster hash: f42ed...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en verden barn vokser opp i, og noen lurer på hvorfor barn blir slik de blir.....



Anonymous poster hash: 398f4...9ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er sykt, men tror heldigvis det kun er et fåtall som holder på sånn. Og de som gjør det, må ha noen triste og overfladiske liv... De får gjøre som de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Ja det kan ta helt av til tider. Men finn din måte å gjøre ditt opplegg på det er det ditt barn vil huske. Det å tilbringe kvalitetstid med barna er den viktigste gaven vi kan gi, materielle ting betyr svært lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal du legge deg opp i hvordan andre pynter til bursdager?



Anonymous poster hash: 7da3e...0d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er ekstra glad i å pynte til fest og da! Nå har ikke jeg lest bloggen, og kjenner ikke til hu fra før av. Men avogtil kan jeg og pynte SKIKKELIG til fest - bare for en jentekveld en lørdagskveld. Uten at det egnetlig er noe spes å feire. Med masse dill og dall og detaljer. Kun fordi jeg synes det er litt stas og morsomt å holde på med.

Kan ikke folk bare få lov å være forskjellige? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du legge deg opp i hvordan andre pynter til bursdager?

Anonymous poster hash: 7da3e...0d9

du har jo ikke skjønt tråden, les igjennom igjen kanskje du finner poenget......

Anonymous poster hash: f42ed...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...