Gå til innhold

sjokka over nabo unga#$@


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og de sier barnehager er såååå bra, for da lærer de såååå masse fint og blir riktig oppdratt. Bullshitt. De lærer å blu uoppdragne, frekke og 0 respekt for voksne og andre. De lever i en boble der de er prins og prinsesser der de kan gjøre som de vil, for mamma kaller meg prinsen eller prinsessen.....så slik går det.

Barn må få mer disiplin både i skolene og barnehagene!!!

Anonymous poster hash: eb1a6...152

Å ikke minst hjemme!! Jobber i matbutikk å du vil ikke tro hvor mye rart jeg ser... 6-7 åringer som klatrer på kassa, oppå båndet der varene kommer. Flytter seg ikke når noen andre skal prøve å komme til så de får lagt barene sine i poser. Det har faktisk vært flere ganger hvor JEG! Må si ifra at "nå må du passe deg litt" foreldrene sier ikke noe. Kjenner jeg blir små provosert! Foreldrene bare står å smiler og beundrer de uskyldige barna sine som aldri gjør noen fortredt.

Kvalmende....

Anonymous poster hash: 976ff...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld meg, men du banner ikke når du snakker med barn, uansett hvor gamle de er.

Anonymous poster hash: d7768...562

Mye verre at barn kaster stein mot en baby enn at voksne banner til barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de sier barnehager er såååå bra, for da lærer de såååå masse fint og blir riktig oppdratt. Bullshitt. De lærer å blu uoppdragne, frekke og 0 respekt for voksne og andre. De lever i en boble der de er prins og prinsesser der de kan gjøre som de vil, for mamma kaller meg prinsen eller prinsessen.....så slik går det.

Barn må få mer disiplin både i skolene og barnehagene!!!

Anonymous poster hash: eb1a6...152

Troooor nok at foreldrenes rolle er litt større enn barnehage og skole. Det er mer stedet på å måtte takle den dårlige oppdragelsen noen barn dessverre får...

Anonymous poster hash: 4a13f...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...