Gå til innhold

Er det rett å holde barna unna nabogutt?


Anciol

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått nok av den derre rampungen, som river post, kaster min sønns sykkel i en røys så den må ordnes, i går slo han gutten min med en kniv så gutten min fikk et hissig merke på hånden og spyttet på han. Så blottet han seg for datteren min samt kalte faren min en gretten gammel gubbe da faren min kom og kjeftet på gutten!

Han rev opp urtene mine fra pottene og knuste pottene, tok han på fersken, moren måtte betale nye potter og urtepakker!

Nå har det gått så langt at jeg kommer til å holde barna unna han, før det virkelig skjer noe stygt!

Endret av Anciol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moren jobber og jobber, mye barnevakter

Faren er ikke mors beste barn, og har ingenting med gutten å gjøre!

Endret av Anciol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er foreldrene til gutten?

Hehe. Skal vi tippe?

Moren jobber og jobber, mye barnevakter

Faren er ikke mors beste barn, og har ingenting med gutten å gjøre!

Bingo! Alenemorsbarn...

Endret av Iben
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig noe å lure på? Husk "a man is known by his company.."

Anonymous poster hash: 29b73...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har vurdert det, skal bare snakke med moren først som er en meget god venninne jeg har hatt siden barndommen (det og gjør det verre)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har vurdert det, skal bare snakke med moren først som er en meget god venninne jeg har hatt siden barndommen (det og gjør det verre)!

Det er nok klokt å ta det opp med henne først, ja. Blir hun sur da, kan du ihvertfall slå deg til ro med at du har gjort alt riktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle fått grei beskjed om å holde seg unna huset og eiendommen vår iallefall, og ikke komme tilbake før han oppfører seg. Ville også sagt til moren hans hvorfor barnet hennes ble bannlyst fra vårt hjem.

Greit at ungen kanskje ikke har det greit med en far som er fraværende, ei mor som jobber mye og masse barnevakter, men hærverk på eiendom og gjenstander, samt fysisk utagering på egne barn er overhodet ikke greit!

Er du og moren venninner Ts så bør dere kunne snakke om det. Med mindre hun er ei sånn type mor som ikke ser at egne barn er miniterrorister ala "ungen min kan umuuuuuulig ha oppført seg sånn, han er jo en gullende god gullunge"..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, snakk om generalisering.

Anonymous poster hash: 3f9cf...d2e

Når mor aldri er hjemme og passer på/oppdrar gutten?? Finnes for mange tilfeller av dette....

Anonymous poster hash: f0ded...28a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått nok av den derre rampungen, som river post, kaster min sønns sykkel i en røys så den må ordnes, i går slo han gutten min med en kniv så gutten min fikk et hissig merke på hånden og spyttet på han. Så blottet han seg for datteren min samt kalte faren min en gretten gammel gubbe da faren min kom og kjeftet på gutten!

Han rev opp urtene mine fra pottene og knuste pottene, tok han på fersken, moren måtte betale nye potter og urtepakker!

Nå har det gått så langt at jeg kommer til å holde barna unna han, før det virkelig skjer noe stygt!

Blottet seg? Er han gammel?

Seksualisert atferd kan være tegn på seksuelt misbruk. I kombinasjon med det andre du nevner, synes jeg det høres ut som om bekymringsmelding til barnevernet er på sin plass!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Moren jobber og jobber, mye barnevakter

Faren er ikke mors beste barn, og har ingenting med gutten å gjøre!

Synes du skal sende en bekymringsmelding til bv jeg. Det er til guttens beste. Slik som han oppfører så nå, vitner bare om at han ikke har det godt. Barn trenger omsorg og grensesetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal snakke ordentlig med moren. Hun er sikkert i en fortvilt situasjon. Hun jobber sikkert mye fordi hun må, og at faren er fraværende er ikke hennes feil. Hun trenger jo utifra det du skriver hjelp til gutten.

Kanskje du kan hjelpe henne igang?

Det finnes kurs på familivernkontoret om å håndtere vanskelige barn.

Anonymous poster hash: 36fa6...1e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som adferdsproblemer som kan ha sammenheng med f.eks. ADHD. Slike ting har ikke Barnevernet nødvendig kompetanse på, og jeg ville snakket med moren om eventuelle tiltak for å få han utredet.



Anonymous poster hash: ff97f...ff1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...