Gå til innhold

Kjøkkensnsatte i barnehage spiller høy popmusikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønte det slik at disse mennene var ansatt til å jobbe på kjøkkenet. Enkelte barnehager som har god råd kan ansette egne kjøkkenarbeidere slik at de som jobber på avdeling slipper å lage mat :)

Ingen barnehager har så god råd at de prioriterer to på kjøkkenet framfor en ekstra på barna

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest C'est la vie:)

eeey du har tatt profilbildet mitt :fnise:

Haha! Var et tilfeldig bilde jeg valgte på grunn av barndomsminner :overrasket:

Men men, skal finne et nytt et da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Jeg skjønte det slik at disse mennene var ansatt til å jobbe på kjøkkenet. Enkelte barnehager som har god råd kan ansette egne kjøkkenarbeidere slik at de som jobber på avdeling slipper å lage mat :)

Skjønner. Men si fra i morgen om musikken du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen barnehager har så god råd at de prioriterer to på kjøkkenet framfor en ekstra på barna

Nei vel, hvordan vet du det?

Skjønner. Men si fra i morgen om musikken du :)

Jeg er ikke trådstarter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei vel, hvordan vet du det?

Det sier seg selv. Det er maks med barn per antall voksne for å få måltallene til å gå opp. De som har mulighet har en egen på kjøkken, de andre som serverer mat må ta en av de på avdeling. Dersom man har en til overs setter man den inn med barna da det er mest behov. Åpenbart for de fleste som jobber i barnehager.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og jeg har vært såpass ofte innom morgen, lunch og ettermiddag over lengre tid, at vi er sikre ja. Vi bor også like ved.

Anonymous poster hash: f642d...9c9

Det må dere slutte med!!

Anonymous poster hash: e7f4a...663

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg selv. Det er maks med barn per antall voksne for å få måltallene til å gå opp. De som har mulighet har en egen på kjøkken, de andre som serverer mat må ta en av de på avdeling. Dersom man har en til overs setter man den inn med barna da det er mest behov. Åpenbart for de fleste som jobber i barnehager.

Nå tror jeg ikke du forstår hva jeg mener. Jeg snakket om barnehager som har råd til å ansette egne kjøøkenansatte, og de skal ikke da jobbe på avdeling. Jeg har jobbet i barnehage, så jeg vet dette ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg ikke du forstår hva jeg mener. Jeg snakket om barnehager som har råd til å ansette egne kjøøkenansatte, og de skal ikke da jobbe på avdeling. Jeg har jobbet i barnehage, så jeg vet dette ;)

Da vet du at ingen barnehager ville prioritert å ha to ansatte på kjøkkenet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og jeg har vært såpass ofte innom morgen, lunch og ettermiddag over lengre tid, at vi er sikre ja. Vi bor også like ved.

Anonymous poster hash: f642d...9c9

Hvorfor i alle dagers land og granskauen er dere innom morgen, luch og ettermiddag over lengre tid?

Anonymous poster hash: aa8d8...7a5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, klassisk eksempel på: still et spørsmål på KG og se hvordan det vris og vrenges på slik at diskusjonen handler om alt annet og til alt er TS sin skyld ;-)

Hvis du mener at det forstyrrer barna ville jeg sagt i fra til lederen. Er enig i at det er unødvendig støy i tillegg til all normalstøi barnehager

Anonymous poster hash: 08e15...ec4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet du at ingen barnehager ville prioritert å ha to ansatte på kjøkkenet

Har du jobbet på barnehage som har god økonomi? Det har jeg, og forskjellen mellom å jobbe på en slik barnehage og en vanlig kommunal en er som natt og dag. Den barnehagen med god økonomi kunne prioritere ting som de på den kommunale bare kunne drømme om, som f.eks å ringe etter vikarer når det bare manglet en voksen, og leie inn ekstra folk til å jobbe på kjøkkenet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er unge menn (gutter) og de står i kjøkkenet hele dagen. Har ikke sett noe pauserom...de ser ut som rastløse festtyper. Forstår ikke at det er forenelig med mange små barn!

Anonymous poster hash: f642d...9c9

Fedre som ser ut som rastløse festtyper, er de også uforenelig med egne barn da eller? Og hva med mødre med så lite klær at de ser ut til å selge seg på strøket? Når ble utseende diskvalifiserende?

Anonymous poster hash: 33d9f...ce5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker at de kunne brukt øretelefoner. Det må da forstyrre de andre ansatte også? Og når barna skal synge, eller der skal leses eventyr eller gis beskjeder så må de overdøve popmusikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du jobbet på barnehage som har god økonomi? Det har jeg, og forskjellen mellom å jobbe på en slik barnehage og en vanlig kommunal en er som natt og dag. Den barnehagen med god økonomi kunne prioritere ting som de på den kommunale bare kunne drømme om, som f.eks å ringe etter vikarer når det bare manglet en voksen, og leie inn ekstra folk til å jobbe på kjøkkenet.

jeg jobber i en barnehage med god økonomi ja, Og mange barn, og vi prioriterer barna, som alle andre barnehager ville gjort om de hadde våre midler til rådlighet

edit: typo

Endret av mini-mio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er unge menn (gutter) og de står i kjøkkenet hele dagen. Har ikke sett noe pauserom...de ser ut som rastløse festtyper. Forstår ikke at det er forenelig med mange små barn!

Anonymous poster hash: f642d...9c9

Hvordan ser "rastløse festtyper" egentlig ut? :klo:

Du kan snakke med ped. leder, ellers er jeg enig med de andre her, det tjener ingen at dere renner i barnehagen til alle tider. Trenger dere plassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...