Gå til innhold

Tips for å glemme kjipe ting fra fortiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg sliter veldig med at jeg får angst over ting som har hendt i fortiden. Jeg er 20 år nå, og tingene jeg tenker mye over er fra 14-16 års-alderen. Jeg skammer meg rett og slett over ting, og er så utrolig flau. Det er ting som hvordan jeg gikk kledd, ting jeg har sagt og gjort, og dramatiske kjæresteforhold.. Jeg blir helt kvalm og skjelven bare jeg tenker på hvordan jeg var. Føler at alle husker meg på en veldig negativ måte, og det føles bare så ubehagelig!

Før tenkte jeg ikke like mye over ting, men nå analyserer jeg nesten alt mulig som har blitt sagt og gjort.. Jeg prøver å tenke positivt, og å tenke at alle gjør feil, at de fleste ikke bryr seg om meg og har nok med seg selv osv, men det er den angst-følelsen jeg ikke blir kvitt! Har gått til psykolog men det hjalp ikke.. :(

Har noen hatt det lignende og klart å bli kvitt de ekle følelsene? Kanskje noen tips til hvordan man skal få en bedre tankegang? Blir helt utslitt av dette.. Tusen hjertlig takk for svar!



Anonymous poster hash: e72e4...192
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest constance90

Våkner ofte over teite ting jeg har sagt eller teite ting jeg har gjort.

Men det beste er å bare prøve å glemme det. Det er normalt å drite seg ut og mest sannsyneligvis er det ingen andre enn deg som husker det så detaljert som deg. Rist det av deg, vi har alle vært fjortis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du visst hvor lite andre tenker på deg, hadde du ikke bekymret deg. :-) Folk har nok med sine egne tabber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å tenke sånn, og vet selv at mine tanker er dumme, men sitter likevel igjen med en angst og kaldsvetter i flere timer etterpå.. Takk for svar! :) Ts



Anonymous poster hash: e72e4...192
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...