Gå til innhold

Oppblåst mage - gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå kommer jeg med et skikkelig dumt spørsmål her. Jeg er sikkert litt hypokonder men. Jeg er lang og tynn, veier 55 kg og er nesten 180 høy. Uansett, jeg har ikke lenger flat mage, men jeg ser nesten litt smågravid ut! Jeg har nettopp hatt mensenuke, så tviler på jeg er gravid, men ble litt bekymret.

Er det noe annet som kan gjøre magen slik? Den er flat helt i begynnelsen av dagen også ser jeg gravid ut! :(

Anonymous poster hash: be6e4...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være så mangt, både vann og karbohydrater som gjør at du føler deg oppblåst, spesielt med tanke på det varme været. Blir litt småchubby/gravid jeg óg, men så har jeg et inntak på litt saltere mat + mer vann når gradestokken kryper oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn har jeg også det for tiden!! Er 10 cm lavere enn deg, og veier det samme. Har en tynn og spinkel bygning for det om, men magen står rett ut! Skikkelig spiss gravidmage... :frown: :fnise:



Anonymous poster hash: 0c158...39d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thesledge

Magen min blir alltid mer oppblåst rundt mensen, og siden du nettopp har hatt det er det vel derfor! Eventuelt kan det være noe du har spist, vet at veldig mange blir oppblåst av feks hvetemel selv om de ikke er allergisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...