Gå til innhold

For forfengelig å farge håret som mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det for forfengelig for deg når en mann farger håret fordi det begynner å bli grått?

Ingen grunn til å være politisk korrekt.



Anonymous poster hash: aaa6e...5f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det for forfengelig for deg når en mann farger håret fordi det begynner å bli grått?

Ingen grunn til å være politisk korrekt.

Anonymous poster hash: aaa6e...5f6

Forfengelig?

Farg det brannbilrødt, sier nå jeg.

:)

(Menn kan fint farge håret. Mange gjør det, også.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit at menn også er forfengelige ;) Heller det enn at de gir blanke i kropp og utseende!

Så lenge man passer på å farge det i en nøytral farge så det ikke er så opplagt går det bra :) Har sett et par misslykkede forsøk hos menn som har resultert i blåsvart farge eller typisk rødbrun ukledelig farge som ser veldig unaturlig ut.

Farget hår på menn kan se kult ut om de kjører den stilen, men ser ofte ikke bra ut på middelaldrende gjennomsnittelige menn etter min mening.

Endret av Julia Lawless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ofte det blir uheldig dessverre. Blir gjerne litt for hardt og hjelm-lignende...

Men det kommer an på farge osv. Sikkert mange som farger det uten at jeg vet det, med andre ord er det naturlig og fint.

Mannen min har grått på sidene, og det er SÅ HOT! Han har forbud mot hårfarging (han har ikke planer uansett, men jeg hadde virkelig blitt sur om han tok bort det grå :fnise: )

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, farg i vei! Så lenge du får det til å se naturlig ut ;)

Men grått hår er supersexy på menn! :wow: Så lenge du er over 40, that is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min farger håret pga gråhår (rettelse; jeg farger håret hans, siden han ikke klarer det selv enkelt som det er :fnise: ), jeg ser ikke noe galt eller "forfengelig" på det :)

Man skal føle seg vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart du kan farge håret, men av en eller annen grunn har vi kvinner litt større feilmarginer å gå på når det gjelder farging. :) Anbefaler deg å gå til frisør, i alle fall de første par gangene, så du får hjelp til å finne en farge som kler deg og ikke ser opplagt farget ut (med mindre det er det du er ute etter, da).

Broren min hadde et par uheldige resultater med hjemmefarging ... Rødbrunt så ikke bra ut i det hele tatt (han så skikkelig kjerring ut :fnise: ), mens en kaldere mørk brunfarge ble kjempekult.

Ellers vil jeg også understreke at grått kan være kjempeflott. Uttrykket "sølvrev" har ikke oppstått uten grunn, liksom. :wow:



Anonymous poster hash: bc2b3...819
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt for forfengelig. Men jeg farger jo håret selv, så skal ikke rette noen pekefinger (er jente). Men helt ærlig, så foretrekker jeg at typen min ikke gjør det.

Anonymous poster hash: 2aafb...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan farge håret, men av en eller annen grunn har vi kvinner litt større feilmarginer å gå på når det gjelder farging. :) Anbefaler deg å gå til frisør, i alle fall de første par gangene, så du får hjelp til å finne en farge som kler deg og ikke ser opplagt farget ut (med mindre det er det du er ute etter, da).

Broren min hadde et par uheldige resultater med hjemmefarging ... Rødbrunt så ikke bra ut i det hele tatt (han så skikkelig kjerring ut :fnise: ), mens en kaldere mørk brunfarge ble kjempekult.

Ellers vil jeg også understreke at grått kan være kjempeflott. Uttrykket "sølvrev" har ikke oppstått uten grunn, liksom. :wow:

Anonymous poster hash: bc2b3...819

Nei, dere tror dere har det. Men dere tar feil.

Brunlilla hår er forresten ikke pent.

Det er ikke kakaofarge med lyse øyenbryn, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nai, farg i vei. Bare få det til å se naturlig ut, heller litt lysere enn den opprinnelige hårfargen fordi hudtonen forandrer seg med alderen. Dette gjelder kvinner også!



Anonymous poster hash: fc6da...9d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er forfengelig, men naturlig hår er penest på menn :)



Anonymous poster hash: e5ba7...444
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det for forfengelig for deg når en mann farger håret fordi det begynner å bli grått?

Ingen grunn til å være politisk korrekt.

Anonymous poster hash: aaa6e...5f6

Spør frisøren din om det. Svaret du får er at hun har 20-30-40-50 menn som kommr inn for å gjøre det hver eneste uke. Helt normalt, og samtidig veldig lurt.

Anonymous poster hash: 6d461...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spør frisøren din om det. Svaret du får er at hun har 20-30-40-50 menn som kommr inn for å gjøre det hver eneste uke. Helt normalt, og samtidig veldig lurt.

Anonymous poster hash: 6d461...b75

Nå er jeg spent på hvorfor det er LURT å farge håret...

Anonymous poster hash: 3ebb0...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, det er forfengelig og femi. Men ikke ulovlig.

Anonymous poster hash: b374c...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke det er forfengelig og hadde ikke tenkt noe særlig over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på, men ikke gjør det hjemme, la en frisør ta jobben.



Anonymous poster hash: 56c33...2a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er forfengelig, men jeg syns det er mye finere med naturlig grått hår på menn! Spiller ikke noen rolle hvor gammel du er, typen min i midten av 30-årene har grått hår i tinningene, og det er så :danse:



Anonymous poster hash: 1c4aa...19a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...