Gå til innhold

Kan man EGENTLIG se bra ut med 130kg?


Gjest Enomorada

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også en venninne som er ganske stor, veier sikkert rundt 130kg!

Hun ser alltid kjempe bra ut! Kler seg utrolig bra, vet hva hun kan gå i og ikke. I tilleg til at hun er en kjempe pen jente med fantastisk personlighet.

Så jeg vil også si ja! man kan se utrolig ut med 130kg. :jepp:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deffiner å se bra ut? Hun kler seg fint ja. Får jeg lyst til å ha sex med henne? Nei.

Anonym poster: 3a7fa2c1b6da9ace95eb41d27d556eb8

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://kristinefjell...iten_shoot.html

Min mening er JA!! Woow, all cred til denne jenta.

Uansett hva man måtte mene så er en så høy vekt helsefarlig og man burde ikke "normalisere" en slik vekt. Beklager, jeg vet jeg sikkert tråkker mange på tærne nå. Men overvekt er en ganske utbredt sykdom nå i dag og da er ikke løsningen å "ufarliggjøre" dette.

Og ikke kan jeg fatte at det kan være det minste behagelig å være så stor. Må jo være fryktelig slitsomt...

Men det er nå en annen sak.

Men ja, hun var en pen jente som visste å kle seg. Men så usunt som det er så burde man ta tak i det om man er så stor. Uansett om man føler seg fin eller ikke. Alt har ikke med utseendet å gjøre, selv om det virker sånn i dag. Helsa burde jo komme først uansett!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hva man måtte mene så er en så høy vekt helsefarlig og man burde ikke "normalisere" en slik vekt. Beklager, jeg vet jeg sikkert tråkker mange på tærne nå. Men overvekt er en ganske utbredt sykdom nå i dag og da er ikke løsningen å "ufarliggjøre" dette.

Og ikke kan jeg fatte at det kan være det minste behagelig å være så stor. Må jo være fryktelig slitsomt...

Men det er nå en annen sak.

Men ja, hun var en pen jente som visste å kle seg. Men så usunt som det er så burde man ta tak i det om man er så stor. Uansett om man føler seg fin eller ikke. Alt har ikke med utseendet å gjøre, selv om det virker sånn i dag. Helsa burde jo komme først uansett!

Jenta på bildene har allerede begynt å ta tak i det. Hun er i gang med en livsstilsendring og jobber hardt nettopp fordi det er så helseskadelig. Hun ser dødsbra ut til å veie så mye, og jeg ser opp til henne, både fordi hun viser at store mennesker kan se bra ut og fordi hun er sterk og jobber hardt for å endre livsstilen sin totalt!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta på bildene har allerede begynt å ta tak i det. Hun er i gang med en livsstilsendring og jobber hardt nettopp fordi det er så helseskadelig. Hun ser dødsbra ut til å veie så mye, og jeg ser opp til henne, både fordi hun viser at store mennesker kan se bra ut og fordi hun er sterk og jobber hardt for å endre livsstilen sin totalt!

Det er jo kjempe flott!

Jeg leste ikke ordentlig inne på bloggen, skjønner du ;)

Det kreves viljestyrke å gå ned så mye og det er absolutt beundringsverdig.

Gikk selv opp veldig mye under graviditeten min og nå har jeg slanket bort 18 kilo og har vel mellom 5-10 kilo igjen å miste før jeg sier meg fornøyd. Men jeg har en normal bmi nå og en sunn og sterk kropp, og det er faktisk det viktigste for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta på bildene har allerede begynt å ta tak i det. Hun er i gang med en livsstilsendring og jobber hardt nettopp fordi det er så helseskadelig. Hun ser dødsbra ut til å veie så mye, og jeg ser opp til henne, både fordi hun viser at store mennesker kan se bra ut og fordi hun er sterk og jobber hardt for å endre livsstilen sin totalt!

Nå er det fint med seltillit og sånn og man skal jo egentlig ikke rakke ned på andre, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke ser ha som gjør at denne jenta ser så dødsbra ut for vekta si? Men jeg skjønner nå hvorfor det er så skjevfordelt på sexmarkedet. Alt som skal til for at kvinner mener de ser bra ut er litt sminke, farge, og langt hår så ser de "damn good" ut. Lurer på hvor lenge denne "alle jenter er pene" bobla skal leve.

Anonym poster: 3a7fa2c1b6da9ace95eb41d27d556eb8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempe flott!

Jeg leste ikke ordentlig inne på bloggen, skjønner du ;)

Det kreves viljestyrke å gå ned så mye og det er absolutt beundringsverdig.

Gikk selv opp veldig mye under graviditeten min og nå har jeg slanket bort 18 kilo og har vel mellom 5-10 kilo igjen å miste før jeg sier meg fornøyd. Men jeg har en normal bmi nå og en sunn og sterk kropp, og det er faktisk det viktigste for meg :)

Forstod at du ikke hadde lest bloggen ;-)

Oi, 18 kg er jo bra! Hva har du gjort for å gå ned de kiloene? (hva slags kosthold følger du og hva slags trening?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Eg synest store mennesker kan sjå bra ut, men eg synest ikkje jenta i linken gjer det.

Enig med imli- var dette så spesielt pent, da, annet enn at hun har solbriller og har lært seg å posere?

Av en eller annen pussig grunn er de fleste store, flotte damene jeg har sett, av afrikansk opprinnelse. Null teite solbriller, men fargerike hodeplagg og en klesdrakt og stolthet som smitter over. Sør-Afrikas ambassadør, for eksempel.

Vi andre blir liksom bare feite :tristbla:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store mennesker kan helt klart se bra ut, men jeg synes ikke jenta på bildene var det beste eksempelet på det ;)

Forøvrig enig med silje_, det er helseskadelig å være så overvektig, og det bør ikke normaliseres (sier dermed ikke at jenta i bloggen gjør det).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke hun kledde seg etter formene sine. Skal man gjøre det, så må man gjøre sånn at den skjorta henger ned, om du skjønner? Dessuten framhever hvitt vekt, så hun burde kanskje valgt en mørkere farge på genseren.

At man er overvektig betyr ikke nødvendigvis at man skal ikle seg nitriste farger. Jeg er for øvrig ikke helt enig i at jenta ser direkte bra ut, men synes hun gjør det beste ut av situasjonen sin. Og godt er det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes trådene der jenter poster bilder av seg selv og spør om de er pene eller feite er ille nok. Denne jenta har ikke engang bedt om å få KGs vurdering av utseendet hennes, så blir ikke dette helt feil?

Endret av Cathrine88
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utstråling og selvtillit har mye å si, er man veldig pen men utstråler noe negativ så blir man mindre pen og motsatt

Anonym poster: 5e07bf250fbf82aa8c15ff6bbf981327

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI, når hun kler seg slik at den digre magevalken henger langt over bukselinningen så ser det bare trist ut. Hun har jo kledd seg HELT FEIL. Uansett kan ei sterkt overvektig jente sikkert se bra ut, men det ser usunt ut, noe det også er.....

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes trådene der jenter poster bilder av seg selv og spør om de er pene eller feite er ille nok. Denne jenta har ikke engang bedt om å få KGs vurdering av utseendet hennes, så blir ikke dette helt feil?

I agree! Samme med diskusjonene om fotballfrue og livingdoll og alle andre som blir diskutert her inne..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...