Gå til innhold

Spør en lesbe!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du får følelser for/blir forelsket i andre kvinner, så kan det henne du er lesbisk, menhvis du får følelser for/forelsker deg i menn også så kan det henne du er bifil. Følg magefølelsen å ikke steng inne følelsene dine. Så finner du det ut etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan jo gå på en lesbebar eller et utested for homofile og lesbiske så vet du at de du legger an på også liker jenter

jeg har dratt på alle homsebarene i Oslo, men det er utrolig lite mennesker der. Omtrent ingen, og om det så er noen, så sitter de allerede i grupper og er ikke så mottakelige for nykommere, merket jeg. Jeg vet ikke hvilke andre steder jeg skal dra! De jentene jeg har fått kline med har vært heterofile som bare synes det var moro å kysse med ei jente. argh

Anonymous poster hash: eda17...ee1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har dratt på alle homsebarene i Oslo, men det er utrolig lite mennesker der. Omtrent ingen, og om det så er noen, så sitter de allerede i grupper og er ikke så mottakelige for nykommere, merket jeg. Jeg vet ikke hvilke andre steder jeg skal dra! De jentene jeg har fått kline med har vært heterofile som bare synes det var moro å kysse med ei jente. argh Anonymous poster hash: eda17...ee1

du kan jo finne noen på internett(gaysir.no for eksempel) og avtale et one night stand med.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan endret det seg for deg fra du forstod at du var lesbisk, til du aksepterte det?

Har du hatt seksuelle fantasier om menn, eller kun kvinner? Hvor stor betydning har fantasiene for din legning?



Anonymous poster hash: 2608b...c2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo finne noen på internett(gaysir.no for eksempel) og avtale et one night stand med.

Min erfaring er at folka på gaysir stort sett er svært spesielle. Mulig det er fordi jeg bare er en vanlig feminin lesbe uten noen sære tilbøyeligheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du det er enklere for lesber å vere fornøyd med kroppen sin? Siden de setter pris på kvinnekropp og har mer realistisk syn på den. Jeg har et inntrykk av at mange kvinner er så usikre på hva menn synes og ikke vet hva de liker.

Anonymous poster hash: 5ba2e...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan spørre meg om det meste.

Anonymous poster hash: adebc...4ef

Hvordan liker du best at en fire skal se ut?

Anonymous poster hash: e0ea0...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan liker du best at en fire skal se ut?

Anonymous poster hash: e0ea0...dea

En fitte

Anonymous poster hash: e0ea0...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan endret det seg for deg fra du forstod at du var lesbisk, til du aksepterte det?Har du hatt seksuelle fantasier om menn, eller kun kvinner? Hvor stor betydning har fantasiene for din legning? Anonymous poster hash: 2608b...c2c

da jeg endelig aksepterte at jeg er lesbisk så slapp jeg å lyve for meg selv mer. Jeg har stort sett bare fantasert om kvinner, menn tenner meg ikke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du det er enklere for lesber å vere fornøyd med kroppen sin? Siden de setter pris på kvinnekropp og har mer realistisk syn på den. Jeg har et inntrykk av at mange kvinner er så usikre på hva menn synes og ikke vet hva de liker. Anonymous poster hash: 5ba2e...3ed

jeg tror vi lesber også kan ha komplekser av og til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er det ofte i et lesbisk forhold at en av partnerne ser ut som en mann (klesmessig, utseendemessig og i oppførsel)? Har ikke da den feminine partneren i forholdet egentlig en heterofil legning?

Anonymous poster hash: 21ca9...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ofte i et lesbisk forhold at en av partnerne ser ut som en mann (klesmessig, utseendemessig og i oppførsel)? Har ikke da den feminine partneren i forholdet egentlig en heterofil legning?

Anonymous poster hash: 21ca9...5ef

 

Hvordan får du det til å bli logisk :fnise:

Det er jo en dame selv om hun er maskulin.

Hvis en heterofil dame er sammen med en mann som har en mere feminin stil enn en macho macho mann, er da den heterofile kvinnen er homofil mann? Eller er den heterofile mannen en lesbe i det forholdet?

 

Anonymous poster hash: 158c3...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan får du det til å bli logisk :fnise:

Det er jo en dame selv om hun er maskulin.

Hvis en heterofil dame er sammen med en mann som har en mere feminin stil enn en macho macho mann, er da den heterofile kvinnen er homofil mann? Eller er den heterofile mannen en lesbe i det forholdet?

 

Anonymous poster hash: 158c3...30a

 

Vel, det jeg lurer på er jo hvordan enkelte kan kalle seg lesbiske når de fysisk og psykisk foretrekker mennesker som kunne vært menn i enhver sammenheng med klær på. Hva er forskjellen på en kvinne som ser ut som en mann (traktorlesbe for å være generalisere og være litt stygg) og en faktisk mann? Man er vel ikke i et forhold utelukkende fordi tissen går utover eller innover?

Anonymous poster hash: 21ca9...5ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...