Gå til innhold

Noe sjanse etter mislykket førstesex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Henvender meg til dette forumet for noe råd og tilbakemeldinger.

 

Jeg er nylig skilt. Var sammen med min ekskone i åtte år og vi hadde det godt sammen, også i sengen.

 

Har nå truffet en fantastisk kvinne. Vi har jobbet sammen en stund og over tid har det bygget seg opp en fantastisk kjemi oss imellom. Her om dagen tok vi ting et steg videre og tilbrakte natten sammen.

 

Hun var helt fantastisk. Tror aldri jeg har møtt en kvinne som er så i kontakt med egne behov og seksualitet og så lydhør for sin partner. Helt vill. Helt åpen.

 

Problemet er at jeg selv presterte som en emosjonelt avstumpet og overkåt tenåring. Jeg var så nervøs at jeg ikke klarte å slappe av (mens junior slappet litt for godt av). Jeg raste gjennom forspillet, inn med kuken og banket på uten å kommunisere eller få til noe egentlig nærhet. Jeg ser i ettertid at hun ga tydlige tilbakemeldinger om hva hun ønsket og likte -- hun tilpasset seg til og med -- men jeg fanget det ikke opp der og da og kom henne ikke i møte.

 

Selv om det også var gode øyeblikk med samtale, lek og latter og hun hadde to orgasmer, var helt klart en lite imponerende prestasjon. 

 

Det er utrolig flaut og jeg er bekymret for at jeg har ødelagt sjansen for noe mer med denne kvinnen. Jeg vet at jeg kan bedre. Mye bedre. 

 

Det som jeg lurer på er om det er noe håp etter en slik natt? Dere kvinner, ville dere gitt en mann en ny sjanse etter noe slikt?

 

Bør jeg eventuelt ta det opp med henne? Vise at jeg forstår at min prestasjon var mindre enn overveldende?

 

Takk for råd og innspill!


Anonymous poster hash: 142c9...f52



Anonymous poster hash: 142c9...f52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med henne! Det høres ut som dere har et så pass godt forhold til hverandre at dette burde kunnes snakkes om å så får dere prøve igjen, du er nok ikke like nervøs neste gang!

 

Jeg møtte nylig en mann og vi fikk en magisk kjemi, masse gode samtaler og fantastisk klining. Når vi skulle gjennomføre før første gang var vi begge rå nervøs og ganske så overkåte at det ble bare klabb og babb av hele greia. Men vi flirte og snakket om det. Gang nr 2 var helt fantastisk! ;) og det har bare blitt bedre og bedre!



Anonymous poster hash: e8301...ccf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sånn med vår første gang også, jeg var jomfru og han var erfaren. Så alt gikk jo greit men han var jo så nervøs, så han ble jo aldri hard nok. Så ble han bare mer og mer nervøs også bare ga vi faen haha. Vi snakket om det og han var helt ærlig og fortalte at han hadde prestasjonsangst som jeg tenkte. Dagen etter så ble det helt fantastisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Henvender meg til dette forumet for noe råd og tilbakemeldinger.

Jeg er nylig skilt. Var sammen med min ekskone i åtte år og vi hadde det godt sammen, også i sengen.

Har nå truffet en fantastisk kvinne. Vi har jobbet sammen en stund og over tid har det bygget seg opp en fantastisk kjemi oss imellom. Her om dagen tok vi ting et steg videre og tilbrakte natten sammen.

Hun var helt fantastisk. Tror aldri jeg har møtt en kvinne som er så i kontakt med egne behov og seksualitet og så lydhør for sin partner. Helt vill. Helt åpen.

Problemet er at jeg selv presterte som en emosjonelt avstumpet og overkåt tenåring. Jeg var så nervøs at jeg ikke klarte å slappe av (mens junior slappet litt for godt av). Jeg raste gjennom forspillet, inn med kuken og banket på uten å kommunisere eller få til noe egentlig nærhet. Jeg ser i ettertid at hun ga tydlige tilbakemeldinger om hva hun ønsket og likte -- hun tilpasset seg til og med -- men jeg fanget det ikke opp der og da og kom henne ikke i møte.

Selv om det også var gode øyeblikk med samtale, lek og latter og hun hadde to orgasmer, var helt klart en lite imponerende prestasjon.

Det er utrolig flaut og jeg er bekymret for at jeg har ødelagt sjansen for noe mer med denne kvinnen. Jeg vet at jeg kan bedre. Mye bedre.

Det som jeg lurer på er om det er noe håp etter en slik natt? Dere kvinner, ville dere gitt en mann en ny sjanse etter noe slikt?

Bør jeg eventuelt ta det opp med henne? Vise at jeg forstår at min prestasjon var mindre enn overveldende?

Takk for råd og innspill!

Anonymous poster hash: 142c9...f52

Anonymous poster hash: 142c9...f52

Bare snakk med henne om det du:) men tror ikke du dreit deg så ut om hun var så flink i senga selv. Hadde du gjort en så dårlig jobb som du tror tviler jeg på at hun fortsatt hadde vært så kåt på deg den kvelden. Så lenge du ikke sa som kristian valen pleier å si på scena : heheheh-huh-huh JAjajajaja med verste pedostemmen noen gang så tror jeg det går fint. Dere har jo jobbet sammen lenge jeg tror nok hun forstår at du sliter litt etter skilsmissen :)

Anonymous poster hash: 38fcd...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare snakk med henne om det, så skal du se det ordner seg! Det hadde i alle fall jeg satt pris på, men så vet jeg jo med meg selv at sex med ny partner gjerne blir litt kleint og ikke helt bra. Man kjenner ikke hverandres kropp og man er nervøs. Derfor hadde jeg ikke lagt alt for mye vekt på hva som skjedde første gangen. Neste gang blir det jo bedre, og så enda bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei,

 

Henvender meg til dette forumet for noe råd og tilbakemeldinger.

 

Jeg er nylig skilt. Var sammen med min ekskone i åtte år og vi hadde det godt sammen, også i sengen.

 

Har nå truffet en fantastisk kvinne. Vi har jobbet sammen en stund og over tid har det bygget seg opp en fantastisk kjemi oss imellom. Her om dagen tok vi ting et steg videre og tilbrakte natten sammen.

 

Hun var helt fantastisk. Tror aldri jeg har møtt en kvinne som er så i kontakt med egne behov og seksualitet og så lydhør for sin partner. Helt vill. Helt åpen.

 

Problemet er at jeg selv presterte som en emosjonelt avstumpet og overkåt tenåring. Jeg var så nervøs at jeg ikke klarte å slappe av (mens junior slappet litt for godt av). Jeg raste gjennom forspillet, inn med kuken og banket på uten å kommunisere eller få til noe egentlig nærhet. Jeg ser i ettertid at hun ga tydlige tilbakemeldinger om hva hun ønsket og likte -- hun tilpasset seg til og med -- men jeg fanget det ikke opp der og da og kom henne ikke i møte.

 

Selv om det også var gode øyeblikk med samtale, lek og latter og hun hadde to orgasmer, var helt klart en lite imponerende prestasjon. 

 

Det er utrolig flaut og jeg er bekymret for at jeg har ødelagt sjansen for noe mer med denne kvinnen. Jeg vet at jeg kan bedre. Mye bedre. 

 

Det som jeg lurer på er om det er noe håp etter en slik natt? Dere kvinner, ville dere gitt en mann en ny sjanse etter noe slikt?

 

Bør jeg eventuelt ta det opp med henne? Vise at jeg forstår at min prestasjon var mindre enn overveldende?

 

Takk for råd og innspill!

Anonymous poster hash: 142c9...f52

Anonymous poster hash: 142c9...f52

 

Alle voksne fornuftige erfarne mennesker,vet at det tar tid å bygge opp et godt sexliv med en ny partner.

Jeg tror ikke hu tenker på det i det hele tatt.Hun nøt sikkert den sexen hun fikk uansett.

Er nok bare du som tenker sexen var dårlig.Ikke sikkert hun tenker det,i det hele tatt.

Syns du burde gjenoppta kontakten med henne.Kanske hun ikke forstår hvorfor du trekker deg unna,kanskje sitter hun der som et spørsmålstegn?Og lurer på hvorfor du oppfører deg så merkelig....

Ingen katastrofe om du blir litt slapp innimellom.Alle erfarne damer,skjønner dette med prestasjonsangst,og hvordan dette kan virke på menn.De har nok oppled det før-med andre menn også.

Så dette-skal du ikke tenke på.Bedre å bare si at du er litt ute av trening.Noe hun sikkert forstår.

 

Anonymous poster hash: 1145e...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei,

 

Henvender meg til dette forumet for noe råd og tilbakemeldinger.

 

Jeg er nylig skilt. Var sammen med min ekskone i åtte år og vi hadde det godt sammen, også i sengen.

 

Har nå truffet en fantastisk kvinne. Vi har jobbet sammen en stund og over tid har det bygget seg opp en fantastisk kjemi oss imellom. Her om dagen tok vi ting et steg videre og tilbrakte natten sammen.

 

Hun var helt fantastisk. Tror aldri jeg har møtt en kvinne som er så i kontakt med egne behov og seksualitet og så lydhør for sin partner. Helt vill. Helt åpen.

 

Problemet er at jeg selv presterte som en emosjonelt avstumpet og overkåt tenåring. Jeg var så nervøs at jeg ikke klarte å slappe av (mens junior slappet litt for godt av). Jeg raste gjennom forspillet, inn med kuken og banket på uten å kommunisere eller få til noe egentlig nærhet. Jeg ser i ettertid at hun ga tydlige tilbakemeldinger om hva hun ønsket og likte -- hun tilpasset seg til og med -- men jeg fanget det ikke opp der og da og kom henne ikke i møte.

 

Selv om det også var gode øyeblikk med samtale, lek og latter og hun hadde to orgasmer, var helt klart en lite imponerende prestasjon. 

 

Det er utrolig flaut og jeg er bekymret for at jeg har ødelagt sjansen for noe mer med denne kvinnen. Jeg vet at jeg kan bedre. Mye bedre. 

 

Det som jeg lurer på er om det er noe håp etter en slik natt? Dere kvinner, ville dere gitt en mann en ny sjanse etter noe slikt?

 

Bør jeg eventuelt ta det opp med henne? Vise at jeg forstår at min prestasjon var mindre enn overveldende?

 

Takk for råd og innspill!

Anonymous poster hash: 142c9...f52

Anonymous poster hash: 142c9...f52

 

relax...herregud alltså...ingen damer forventer at prestasjonen skal være overveldende og at alt står på deg!!!Ingen stiller så masse krav til en ny partner.Håper da virkelig ikke-at menn forventer overveldende prestasjon av meg..som kvinne heller..Du har glemt hva sex handler om...

Det handler ikke om prestasjoner i det hele tatt.

Er liksom meningen at dere skal kose dere sammen og slappe av,nyte hverandre..prøv det først.Så kan du prøve å prestere etterpå.

Anonymous poster hash: 1145e...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk to orgasmer og dere lo og snakket? Du har ingenting å bekymre deg for!

Du må gjerne snakke med henne om det, men jeg tror ikke det er nødvendig.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

relax...herregud alltså...ingen damer forventer at prestasjonen skal være overveldende og at alt står på deg!!!Ingen stiller så masse krav til en ny partner.Håper da virkelig ikke-at menn forventer overveldende prestasjon av meg..som kvinne heller..Du har glemt hva sex handler om...Det handler ikke om prestasjoner i det hele tatt.Er liksom meningen at dere skal kose dere sammen og slappe av,nyte hverandre..prøv det først.Så kan du prøve å prestere etterpå. Anonymous poster hash: 1145e...6de

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...