Gå til innhold

Heldig med fitta? Huh?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg har tydligvis en veldig sjelden fitte… Den er nokså dyp, meget trang og med et helt symmetrisk utseende med stramme kjønnslepper. Må le litt av dette merker jeg, trodde fitte var fitte?

Anonymous poster hash: d7ffe...fcd

 

Poste en "ideal" beskrivelse av kjønnaorganet for å hanke inn ros og beundring? Beskrive "idealkusa", for så å si at du må "le litt av dette", at du er "perfekt"? Må le litt av dette innlegget, kjenner jeg.

Anonymous poster hash: dfef1...ce3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Tja, vet ikke. Men utifra de som har fortalt meg om dette virket det som at det var en ganske så "big deal/sjelden vare" særlig med tanke utseende til fitta. Synes det kanskje er et litt morsomt fokus å ha… SÅ viktig kan det da ikke være, tenker jeg.

Anonymous poster hash: d7ffe...fcd

 

SÅ viktig er det ikke, men viktig nok for deg tydeligvis til å legge ut en egen skrytetråd om det på KG.

Anonymous poster hash: dfef1...ce3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har tydligvis en veldig sjelden fitte… Den er nokså dyp, meget trang og med et helt symmetrisk utseende med stramme kjønnslepper. Må le litt av dette merker jeg, trodde fitte var fitte?

Anonymous poster hash: d7ffe...fcd

 

 

Det er ingen fordel å ha en meget trang vagina, som du later til å tro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen fordel å ha en meget trang vagina, som du later til å tro.

Ja, men hvis den er trang, og dyp, og våt, og søt å se på, og symmetrisk, og med små kjønnslepper, og lyserosa i farge, og rett og slett perfekt? Kan ikke bare alle hylle meg, og fortelle meg hvor mye de har lyst til å ligge med meg da?

 

*sarkasme*

Anonymous poster hash: dfef1...ce3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, men hvis den er trang, og dyp, og våt, og søt å se på, og symmetrisk, og med små kjønnslepper, og lyserosa i farge, og rett og slett perfekt? Kan ikke bare alle hylle meg, og fortelle meg hvor mye de har lyst til å ligge med meg da?

 

*sarkasme*

Anonymous poster hash: dfef1...ce3

 

PS: Jeg glemte å nevne at den er naturlig hårfri. Elsk meg. 

Anonymous poster hash: dfef1...ce3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mine metoder, men de er hemmelig. ;) De sier jo at kraftige høye jenter med brede hofter ofte et dype og vide, men er ingen regel uten unntak. Men kan se om hun et vid i åpningen hvis hun ligger med bena spredt fra hverandre og fitta gaper mye. At du ser hulrommet inni musa likssom. Men ellers så må man bare dyppen den å kjenne etter. :)

Anonymous poster hash: cb5d7...5e8

 

Man kan ikke se på en dame hvor vid eller dyp man er. Dette er veldig individuelt. Det blir som å si at høye menn har stor penis. At man har brede hofter betyr ikke at man har vid mus, og høyde har heller ikke noe å si. Små og tynne kvinner kan være vide og dype. Når man ligger med bena spredt som du sier og man er veldig vid så kan man nok se det ja.   

Anonymous poster hash: b7936...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

PS: Jeg glemte å nevne at den er naturlig hårfri. Elsk meg. 

Anonymous poster hash: dfef1...ce3

 

Mener ikke skryte, da ;-) Fitte er vel fitte. *hehe*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mine metoder, men de er hemmelig.;) De sier jo at kraftige høye jenter med brede hofter ofte et dype og vide, men er ingen regel uten unntak. Men kan se om hun et vid i åpningen hvis hun ligger med bena spredt fra hverandre og fitta gaper mye. At du ser hulrommet inni musa likssom. Men ellers så må man bare dyppen den å kjenne etter.:)Anonymous poster hash: cb5d7...5e8

Jeg er gjennomsnittlig høyde, kraftig og har relativt smale hofter. Hva er jeg da?

Anonymous poster hash: dabc5...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis du er misunnelig eller bitter pga., din egen mus ikke er så bra, vennligst ikke la det gå ut over andre med bra mus!

 

Anonymous poster hash: 1fd66...5c0

 

 

Jeg er misunnelig, men ikke bitter. Har i det minste fått vite at jeg ikke ser sprengt ut der som andre jenter  :skratte:  JA HAN SA DET  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skrytetråd på KG er ikke helt min greie, så jeg holder på med en bok om den i stedet. Jeg får se hvordan det hele utvikler seg, men foreløpig ser det ut som om det kan bli en trilogi.Jeg skulle selvsagt gjerne donert noen til ABen over deg, men det er nok best at jeg holder på de jeg har.

Hihihi :fnise:

Anonymous poster hash: f0136...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så stor du er. 

Nå ble du glad, tenker jeg. :erter:

 

 

Neida, jeg vet jo at jeg er stor :)

Poenget var at det er mange som er trange og dype, jfr originalt innlegg.

 

Anonymous poster hash: c170d...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett etter en fødsel er selvfølgelig underlivet utvidet, men det trekker seg jo sammen i løpet av noen uker. Hvor tidlig etter fødselen så du underlivet til denne damen?

Var et halvt år etter fødsel.

Anonymous poster hash: cb5d7...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjennomsnittlig høyde, kraftig og har relativt smale hofter. Hva er jeg da?

Anonymous poster hash: dabc5...dd8

Sikkert helt gjennomsnittlig.:)

Anonymous poster hash: cb5d7...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var et halvt år etter fødsel.

Anonymous poster hash: cb5d7...5e8

 

Hvorfor er det så mye mødreshaming på Kvinneguiden?

Anonymous poster hash: 6006c...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

 Nettopp. Jeg heller mot Benedict Cumberbatch (med Smaug-stemme) som oppleser av lydbøkene. Det kan man ikke se. Hvordan i all verden skulle det gå til?

 

Superman kan helt sikkert se slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superman kan helt sikkert se slikt.

Kanskje det er derfor han går i den trange drakten. Det ville jo være urettferdig hvis han kunne vurdere sånt på forhånd uten å gi damene muligheten til det samme.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fitte er fint i alle former, de er så søte og nusselige. Forskjellene ser du først etter at du har fått tømt rognposen og ser klart igjen. Noen ganger kan fitta se ut som leppene på Kermit etter en cafe latte og andre ganger se ut som kjeften på naboens bulldog etter å ha gått berserk i kremskåla. Med andre ord noe for enhver smak :-)



Anonymous poster hash: 4bd67...49c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Kanskje det er derfor han går i den trange drakten. Det ville jo være urettferdig hvis han kunne vurdere sånt på forhånd uten å gi damene muligheten til det samme.

Godt poeng :)

Sikkert mange som ville vurdert å ligge med han uansett med tanke på at han er mannen av 'stål'

Haha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

 En skrytetråd på KG er ikke helt min greie, så jeg holder på med en bok om den i stedet. Jeg får se hvordan det hele utvikler seg, men foreløpig ser det ut som om det kan bli en trilogi.

Jeg skulle selvsagt gjerne donert noen til ABen over deg, men det er nok best at jeg holder på de jeg har.

 

Hvordan går det med skrivingen? :popcorn:

Anonymous poster hash: 276b1...9a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...