Gå til innhold

Jente 20 år, hatt sex med 35 stk. Er dette sykt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og hvis du plutselig går et år uten sex, så må du plutselig opp i 11-12 det neste året (eksempel, kan naturligvis være en helt annen fordeling). Men jeg tviler jo på at de som har sex med en ny person hele tiden går særlig lenge før man har funnet seg noen.

Så la oss si at vedkommende har sex en gang i mnd. 

Da går hun altså 4 uker uten sex før hun har sex igjen. 

Synes det er ganske lenge jeg. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt

Så lenge du koser, gjør det med glede og kåthet, bruker kondom og tester deg jevnlig så er det bare å nyte og kjøre på :)

Anonymous poster hash: 0abb1...b61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så la oss si at vedkommende har sex en gang i mnd. 

Da går hun altså 4 uker uten sex før hun har sex igjen. 

Synes det er ganske lenge jeg. :)

Så vedkommende har stort sett ONS? 4 uker er virkelig ikke lenge når man er singel og ikke har en fast å ligge med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om hun bare har en genuin lyst til å utforske forskjellige mannfolk og kjenne på hvordan det føles? Og hva om hun har stort behov for sex, men kjeder seg veldig fort, og ikke lyst på kjæreste? 

Hva om hun gjør det bare for nytelsen sin skyld og for lysten til å utforske? 

 

Det tror du ikke på selv engang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så la oss si at vedkommende har sex en gang i mnd. 

Da går hun altså 4 uker uten sex før hun har sex igjen. 

Synes det er ganske lenge jeg. :)

Har hun sex en gang i måneden og der er med en ny partner hver gang så virker det i hvert fall ikke som at hun har mange partnere fordi hun er så glad i sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, livet blir enda kortere med kjønnssykdommer, stå på å bli utrydda.

Anonymous poster hash: b110f...06a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at det er en prestasjon? Sex er vel noe man gjør for nytelse og ikke prestige? 

Og hvordan skal du finne kvalitetsgutta uten å prøvekjøre de? Har dere virkelig klart å finne den perfekte sexpartner for dere på første forsøk? 

Jeg leter enda jeg ;)

Men i alle dager... Sex betyr da ikke alt i et forhold, er jo mange andre ting som er mye viktigere enn det.

Anonymous poster hash: c0758...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager... Sex betyr da ikke alt i et forhold, er jo mange andre ting som er mye viktigere enn det. Anonymous poster hash: c0758...0a5

Sex er barometeret som måler hvor godt forholdet er.

Godt forhold = mye Sex.

Det er en meget viktig del av et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at det er en prestasjon? Sex er vel noe man gjør for nytelse og ikke prestige? 

Og hvordan skal du finne kvalitetsgutta uten å prøvekjøre de? Har dere virkelig klart å finne den perfekte sexpartner for dere på første forsøk? 

Jeg leter enda jeg ;)

Man kan bli kjent med dem. Sex er mye mer en pikk og fitte. Personlighet, intelligens, humor, sosiale antenner og mye mer er viktigere enn å prøvekjøre alt som kryper og går.

Håper du bruker kondom i din leting etter det perfekte knull :)

Anonymous poster hash: 753b6...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tenker at en kvinne som har hatt sex med så mange virker litt utbrukt og skitten, og jeg er kvinne selv. Like kvalmt med menn som har hatt mange partnere.

Anonymous poster hash: c0758...0a5

 

Hvorfor er en kvinne som har hatt sex 35 ganger med 35 forskjellige mer "utbrukt og skitten" enn en kvinne som har hatt sex med samme person, la oss si 1500 ganger? Å bruke slike ord om andre mennesker er forresten helt forkastelig, og sier mer om deg enn om henne du lar det gå ut over.

Anonymous poster hash: 1091b...913

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Hvem er dere til å bestemme hvor mange man kan ha sex med? 

Er man ikke fri til å bestemme det selv? Uten å bli dømt? 

Du får bare et liv, om du vil bruke det på å knulle 300 menn: be my guest! 

Omsider en fornuftens stemme.

Anonymous poster hash: 1091b...913

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig tror jeg at mange av de som dømmer andre for å ha mye sex egentlig er sjalue og skulle ønske at de også hadde guts til å vasse i pikk og oppleve nye grensesprengende seksuelle opplevelser og ikke bare jokke på samme kar i 6 år av gangen. Jeg kommer aldri til å angre på den sexen jeg har hatt, og mange venner som ikke har hatt like mye sex innrømmer faktisk at de også skulle ønske at de turte å drite i hva alle andre sier og slippe seg løs. Utrolig frigjørende! 

Jeg vil aldri ha en mann som er så usikker på seg selv at han må ha ei dame som har holdt musa kneppet igjen for han halve livet sitt. Han får tåle at det har vært flere på besøk ;) 

 

Det tror jeg du har helt rett i. Jeg kjenner mange jenter som har hatt en drøss med partnere og ons. og alle virker veldig fornøyde og veltilpassede. Det motsatte av usikre og traumatiserte, faktisk. 

Anonymous poster hash: 1091b...913

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex er barometeret som måler hvor godt forholdet er.

Godt forhold = mye Sex.

Det er en meget viktig del av et forhold.

Kommunikasjon er det som måler hvor godt forholdet er.

Anonymous poster hash: c0758...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor er en kvinne som har hatt sex 35 ganger med 35 forskjellige mer "utbrukt og skitten" enn en kvinne som har hatt sex med samme person, la oss si 1500 ganger? Å bruke slike ord om andre mennesker er forresten helt forkastelig, og sier mer om deg enn om henne du lar det gå ut over.

Anonymous poster hash: 1091b...913

 

Mulig at det sier mer om meg enn om henne, men det er nå min mening okke som. 35 forskjellige menn når man bare er 20 år (eller 40 for den saks skyld) virker bare så...ufyselig.

Anonymous poster hash: c0758...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kommunikasjon er det som måler hvor godt forholdet er.

Anonymous poster hash: c0758...0a5

 

 

Om en har et godt sexliv, er det ikke bare sex, men mye annet som er på plass.

Sex er ikke bare sexen i ordets forstand. 

Det er alt. 

Kommunikasjon, intimitet og mye annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva om hun bare har en genuin lyst til å utforske forskjellige mannfolk og kjenne på hvordan det føles? Og hva om hun har stort behov for sex, men kjeder seg veldig fort, og ikke lyst på kjæreste? 

Hva om hun gjør det bare for nytelsen sin skyld og for lysten til å utforske? 

Småfrekt å anta at folk har sex med mange KUN pga. dårlig selvtillit og at ingen vil ha vedkommende. 

Jeg blir slått av hvor fornuftige og kloke innspill du kommer med, svampebob1. Joda, noen jenter ligger sikkert med mange for bekreftelsens skyld, men jeg tror langt de fleste gjør dette nettopp av de grunnene du nevne her - seksuell utforskingstrang, behov for variasjon, sterk libido. 

Anonymous poster hash: 1091b...913

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss.Silver

Ikke jevnfør deg med andre, da blir du aldri lykkelig. Gjør det du føler er riktig. Føler du ikke det er riktig så sier du ganske enkelt, "nei!". Hvis noen så mye som tar på deg etter at du har sagt "nei!", er det overgrep og i verste fall voldtekt. Det er ikke sex.

Leit hvis du faktisk er blitt voldtatt :(

Men da er det ikke et tall du skal ta med mener jeg. Det er ikke sex!

Anonymous poster hash: b35d3...6d3

Oi wow! Hvor fikk du alt det fra?! Var like mye med på alt selv. Er vel bare at jeg tok dumme valg ang gutter da jeg var yngre. Jeg angrer ikke på dem, de tilhører jo fortiden min på en bra måte sånn sett. Grunnen til at jeg sa det jeg sa (at jeg syns mine 9 er mange), er fordi at jeg er nå sammen med mannen i mitt liv, og tenker noen ganger at jeg skulle ønske jeg hadde møtt han først ... Tanker forandrer seg når man blir eldre kanskje; at jeg kun vil ha en, altså ønske om at han var my one and only!!

Kall meg en romantiker, men det er nå slik 😊

Endret av Miss.Silver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det greit å ha hatt sex med over 30 når jeg bare er 20 år? Tallet har gått fort oppover, selvom jeg ikke har tilfeldig sex med hvem som helst og det er ofte lang pause mellom hver partner. Så lenge ingen vet om antallet og jeg holder det for meg selv så er det vel ikke så farlig? Eller hva tenker folk om dette.

Anonymous poster hash: cdfe9...cac

TS: kan jeg sende deg en privat melding?

Anonymous poster hash: 1091b...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...