Gå til innhold

Jente 20 år, hatt sex med 35 stk. Er dette sykt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det greit å ha hatt sex med over 30 når jeg bare er 20 år? Tallet har gått fort oppover, selvom jeg ikke har tilfeldig sex med hvem som helst og det er ofte lang pause mellom hver partner. Så lenge ingen vet om antallet og jeg holder det for meg selv så er det vel ikke så farlig? Eller hva tenker folk om dette.

Anonymous poster hash: cdfe9...cac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Balian de Ibelin

Så du spør om det er greit at to mydnige mennesker har sex ?

 

 

jeg tror svaret sier seg selv.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er trist. 

 

Hvordan klarer du å være intim med så mange?

 

Du ser tydeligvis ikke på sex som noe spesielt...

 

 



Anonymous poster hash: fbf11...dc5
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Du ser tydeligvis ikke på sex som noe spesielt...

 

 

Sex er ikke noe spesielt.

Du kan få det til å være det men i utgangspunktet er det ikke det.

Anonymous poster hash: a00c8...5c9

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mange for min smak, men det betyr ikke annet enn at jeg ikke ville datet deg ;) Om du ikke har noe problemer med antallet, og finner en fyr som heller ikke bar noe i mot det, så ser jeg ikke problemet! Men kan jo så klart bli færre og færre menn som syntes det er ok hvor mer tallet stiger.

Altså, om jeg hadde hatt en veldig spesiell klesstil, for eksempel at jeg gikk med flosshatt hver dag, så måtte jeg ha valgt mellom å slutte med flosshatt for å ha et bredere spekter av potensielle jenter, eller så kunne jeg fortsatt med flosshatt og innfunnet meg med at det vil være færre jenter som ville vært interessert.

Anonymous poster hash: ec754...757

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sex er ikke noe spesielt.

Du kan få det til å være det men i utgangspunktet er det ikke det.

Anonymous poster hash: a00c8...5c9

 

Sier duFor meg er det absolutt noe spesielt.

 

Klart det ikke er noe spesielt for noen som har seg med nesten hvemsomhelst. Sier seg selv. 

Anonymous poster hash: fbf11...dc5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 30 stk. Ikke en mann på 30 liksom

 

Er du ts?

Anonymous poster hash: 3988e...12b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mange for min smak, men det betyr ikke annet enn at jeg ikke ville datet deg ;) Om du ikke har noe problemer med antallet, og finner en fyr som heller ikke bar noe i mot det, så ser jeg ikke problemet! Men kan jo så klart bli færre og færre menn som syntes det er ok hvor mer tallet stiger.

Altså, om jeg hadde hatt en veldig spesiell klesstil, for eksempel at jeg gikk med flosshatt hver dag, så måtte jeg ha valgt mellom å slutte med flosshatt for å ha et bredere spekter av potensielle jenter, eller så kunne jeg fortsatt med flosshatt og innfunnet meg med at det vil være færre jenter som ville vært interessert.

Anonymous poster hash: ec754...757

Dummeste forslaget jeg har lest på lenge. Man kan ikke sammenligne å ha mange sexpartnere som å gå med flosshatt...er det mulig..

Anonymous poster hash: fbf11...dc5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dummeste forslaget jeg har lest på lenge. Man kan ikke sammenligne å ha mange sexpartnere som å gå med flosshatt...er det mulig..

Anonymous poster hash: fbf11...dc5

 

Mente dummeste sammenligningen...

Anonymous poster hash: fbf11...dc5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan da ikke få til et langt opphold mellom hver om du har hatt så mange. 

 

Nå spørs det når du begynte din karriere, men la oss anta når du var 14 år som jeg syns er nokså tidlig. Da vil du i snitt hatt en ny sexpartner hver 2. måned i 6 år frem til du nå er 20 år. 

 

Når det er sagt, jeg syns ikke noe spesielt om det. Sex er sex, det må ikke være masse følelser og begrensninger involvert. Sex er igrunn best om man slipper seg litt løs. Så lenge du trives er jo alt bra. Ekstra viktig med beksyttelse kanskje, om du bytter så ofte på partner.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sier duFor meg er det absolutt noe spesielt.

 

Klart det ikke er noe spesielt for noen som har seg med nesten hvemsomhelst. Sier seg selv. 

 

Sex er ikke nødvendigvis spesielt for for noen som har hatt sex med 3 stk heller.

 

Altså er du sammen med en du elsker så er det spesielt. Har du sex med en random fordi du er kåt, er det ikke spesielt.

Anonymous poster hash: a00c8...5c9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting sykt over det så lenge det er snakk om to frivillige parter og at dere beskytter dere mot sykdom og uønsket graviditet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj. Det var mange. Men hvis du synes det er ok, så kjør på! Jeg synes man skal få velge selv, uten at andre skal dømme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det greit å ha hatt sex med over 30 når jeg bare er 20 år? Tallet har gått fort oppover, selvom jeg ikke har tilfeldig sex med hvem som helst og det er ofte lang pause mellom hver partner. Så lenge ingen vet om antallet og jeg holder det for meg selv så er det vel ikke så farlig? Eller hva tenker folk om dette.

Anonymous poster hash: cdfe9...cac

"Tallet har gått oppover, selvom jeg ikke har tilfeldig sex med hvem som helst og det er lang pause mellom hver partner", skriver du ts. Det kan ikke være "lange pauser" og for meg høres det ut som "hvemsomhelst" når du bare er 20, og allerede har hatt sex med 35...Du snakker om deg selv som om "det bare skjer liksom", som om du er uten vilje og selvkontroll. 

Anonymous poster hash: fbf11...dc5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så synes jeg "lange pauser mellom hver partner" var en litt rar ting å si. Så lang tid kan det ikke ha gått mellom hver tenker jeg.

 

Men over til spørsmålet ditt:
Så lenge det er noe du er komfortabel med og ikke selv føler at er feil, sykt, perverst, eller hva som helst så spiller det vel ingen rolle hvor mange det er.
Hvis du selv begynner å tvile på dine egne valg basert på dette så er det vel tid for å roe ned litt.

 

Kort fortalt: Det er ikke feil så lenge det føles rett for deg. Hva andre mener spiller ingen rolle, din kropp og sekusalitet, ditt valg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk på: din kropp, ditt valg. Du kan si nei hvis du ikke vil.



Anonymous poster hash: b35d3...6d3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...