Gå til innhold

Sprute hvor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

huff hvorfor sier du sånt,jeg vet du ikke mener det,blir litt lei inni meg når jeg leser slik nedlatenes innlegg

 

Nedlatende? Nå er det faktisk en gang slik at noen mennesker har dominans og underkastelse som en del av seksualiteten. Om det er et problem som du blir trist av så er det nettopp bare det : Ditt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lipgloss

Nedlatende? Nå er det faktisk en gang slik at noen mennesker har dominans og underkastelse som en del av seksualiteten. Om det er et problem som du blir trist av så er det nettopp bare det : Ditt problem.

jeg er fullt klar over det, men det er bare måten du sier det på, bruker trynet istedet for ansikt osv du er liksom så nedlatende på en måte,det er det som gjør meg trist når jeg leser dine innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I kondomen.

Du er passe tett i huet om du dater og har sex uten kondom. Selvom du selv kanskje bare dater én person av gangen kan du aldri vite når han sist testet seg eller hvor mange andre utesta andre han har sex med.

Er jeg i forhold så går grensa mi på puppene/rumpa/ryggen - så lenge HAN tørker opp etterpå.

Anonymous poster hash: 6542b...5ec

 

 

 

Jeg tar av kondomen og kommer der det passer meg.... :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munn og anus er ikke skapt for en mann å sprute sæden sin inni.

Tror ikke du forstår så mye evolusjonsteori Arabella. Det handler ikke om at noe er skapt in the first place. Så at munnen og anus kan brukes til penetrering og et sted å få utløsning, er alt beviset noe noen gang vil trenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ofte i rumpa til kona. Hun elsker det.

Anonymous poster hash: dac95...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quoter favorittbandet mitt Bøbben&Yogi og sier "Sprut mæ i trynet æ elska sæd".

Men neida, fra spøk til alvor, så lenge han ikke spruter i øynene mine så er jeg fornøyd. Mest fornøyd blir jeg om han spruter i munnen min, da slipper man å tørke vekk griset etterpå.

Er ikke det ekkelt å få sæd i munnen?

Anonymous poster hash: 437bf...d20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke det nei.

Hva smaker det?

Anonymous poster hash: 73d43...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du fint finne ut selv, om du er gutt.

Anonymous poster hash: dac95...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke bli homo

Anonymous poster hash: 73d43...123

 

Tror du at du blir homo av å smake på eller svelge din egen sæd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at du blir homo av å smake på eller svelge din egen sæd?

Det er jo litt homsete :P

Anonymous poster hash: 73d43...123

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt homsete :P

Anonymous poster hash: 73d43...123

 

Du spør om hva sæd smaker. Den enkleste måten å finne ut av det på, er å smake på din egen produksjon. Å beskrive en smak er ikke lett.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan du fint finne ut selv, om du er gutt.

Anonymous poster hash: dac95...3b0

Æsj, har gutter seriøst smakt sin egen sæd? Det er som om jeg skulle ha fingret meg selv og tatt fingeren oppi munnen... 😷 Er det virkelig mennesker som gjør slikt?

Anonymous poster hash: 437bf...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, har gutter seriøst smakt sin egen sæd? Det er som om jeg skulle ha fingret meg selv og tatt fingeren oppi munnen... Er det virkelig mennesker som gjør slikt?

Anonymous poster hash: 437bf...d20

 

Hvorfor skulle det være så ille? Det er da mange menn (se bare her på KG) som forlanger at kvinner skal svelge sæden deres og til og med elske å gjøre det. Gjør man ikke det, er man kjedelig.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, har gutter seriøst smakt sin egen sæd? Det er som om jeg skulle ha fingret meg selv og tatt fingeren oppi munnen... Er det virkelig mennesker som gjør slikt?

Anonymous poster hash: 437bf...d20

 

ja æsj azz lizzm!!! skikkelig skada og ekkelt det der azz. hva blir det neste? at folk onanerer???? så nasty og perverst, er vel ingen mennesker som gjør slikt??????

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, har gutter seriøst smakt sin egen sæd? Det er som om jeg skulle ha fingret meg selv og tatt fingeren oppi munnen... Er det virkelig mennesker som gjør slikt?

Anonymous poster hash: 437bf...d20

 

Har ikke du smakt på deg selv? Jeg slikker meg ofte på fingrene når jeg holder på å masturbere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner dem som kan suge seg selv


 



Anonymous poster hash: 73d43...123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysingel jente 28 her, akkurat kommet ut av langt forhold. Har startet å treffe nye menn og har lært meg nye trender. Nå vil jo alle sprute alle veier :P

Hvor opplever dere å få den? Og hvor er det grensene deres går? :)

Hilsen en litt oppgitt frøken :P

Anonymous poster hash: 1030b...580

 

Nye trender? Jeg kan nesten ikke huske første gang jeg tok spruten i munnen og i ansiktet. 

Jeg opplever å bli spruta i og på rumpa, i og på musa, i ansiktet, i munnen, puppene, på klærne... Det er vel stort sett over alt. Det er jo bare sæd så det går jo fint, jeg har ikke satt noen grenser for det egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...