Gå til innhold

Ho runka meg foran de i klassen.


Gjest Sportyy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grunnen til at brukerne her bagatelliserer dette er jo nettopp fordi hovedinnlegget er så useriøst. Jeg tror ikke et snev på dette (med mindre det foreligger sykdom bak dette). Det har ingenting med kjønn og voldtektssyn å gjøre. Skjerp dere.

Anonymous poster hash: c151b...af6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle de ikke det? Fordi han er gutt?

Anonymous poster hash: 7e43c...575

Nei, politiet har sprengt kapasitet. Hendelser som dette blir bare henlagt. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser tydelig at damer bagatelliserer overgrep mot gutter. Hadde vært et jævla hylekor om dette var ei jente som hadde blitt utsatt for noe lignende. SKREMMENDE!

Anonymous poster hash: 7e43c...575

HEI! Jeg er jente! Og jeg mener dette er overgrep! spar oss for uttalelser som det der

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at jeg skrev "nærmest voldtekt" er fordi gutten med enkelthet kunne tvunget jenta til å stoppe. Jeg vil si det er et overgrep, men han kunne fysisk sett ha kommet seg unna, noe som sjelden er tilfellet når menn forgriper seg på damer. Usikker på voldtekt, men det er et stort overgrep og ikke noe å ta lett på!

Endret av Ulla Ullsokk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg skrev "nærmest voldtekt" er fordi gutten med enkelthet kunne tvunget jenta til å stoppe. Jeg vil si det er et overgrep, men han kunne fysisk sett ha kommet seg unna, noe som sjelden er tilfellet når menn forgriper seg på damer. Usikker på voldtekt, men det er et stort overgrep og ikke noe å ta lett på!

Så, så lenge en dame enkelt kan komme unna så er det ikke voldtekt, selv om hun sier nei?

Anonymous poster hash: ce37d...336

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

Skammer meg over oppførselen til noen av dere her inne. Er det sånn dere svarer et barn? "Tror ikke på det". "Siden han er gutt så kunne han enkelt kommet seg bort, verre med jenter" altså hva faen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI! Jeg er jente! Og jeg mener dette er overgrep! spar oss for uttalelser som det der

Men mange av dine mesøstre bagatelliserer det. Bra du ikke er sånn da.

Anonymous poster hash: 7e43c...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skammer meg over oppførselen til noen av dere her inne. Er det sånn dere svarer et barn? "Tror ikke på det". "Siden han er gutt så kunne han enkelt kommet seg bort, verre med jenter" altså hva faen?

Til det med å ikke tro på det så er jeg litt enig med de andre. Historien til TS virker veldig merkelig og det hadde jeg ment uansett kjønn. Men hvis det er sant er det voldtekt.

Til det siste er jeg enig med deg. Det er ikke slik at det ikke er voldtekt bare fordi en kan ha mulighet til å komme seg bort. Snakk om victim blaiming og lite forståelse for psykologi. 

Anonymous poster hash: 893e3...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

 

Til det med å ikke tro på det så er jeg litt enig med de andre. Historien til TS virker veldig merkelig og det hadde jeg ment uansett kjønn. Men hvis det er sant er det voldtekt.

Til det siste er jeg enig med deg. Det er ikke slik at det ikke er voldtekt bare fordi en kan ha mulighet til å komme seg bort. Snakk om victim blaiming og lite forståelse for psykologi. 

Anonymous poster hash: 893e3...2ef

 

Sant eller ikke så kan folk komme med skikkelige svar sånn som de fleste heldigvis gjør, så kan det hjelpe andre også som har opplevd lignende men aldri turt å si i fra til noen. Mange tørr ikke si noe for det er flere som ikke tror på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lipgloss

Hei jeg syns dette hørtes veldig trist ut for deg,syns du skal snakke med helsesøster,det er viktig for deg å få pratet med noen,du har blitt utsatt for et overgrep muligens voldtekt og det burde annmeldes til politiet,høres litt ut som hun er ute etter å være stygg med deg,syns du bør droppe hele jenta du fortjener noe bedre,ikke gå med dette inni deg få pratet om det med noen det er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta å anmeld henne og se om du kan få tak i den filmen, hvis den er lagt på internett.

 

Jeg støtter deg 110%, men kanskje du kunne flyttet deg og evt ta en ståplass hvis bussen var full. Det hun gjorde, var voldtekt og jeg håper at det var noen voksne, som så hva som skjedde og kan stille som vitne for deg.



Anonymous poster hash: 67f91...805
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ta å anmeld henne og se om du kan få tak i den filmen, hvis den er lagt på internett.

Jeg støtter deg 110%, men kanskje du kunne flyttet deg og evt ta en ståplass hvis bussen var full. Det hun gjorde, var voldtekt og jeg håper at det var noen voksne, som så hva som skjedde og kan stille som vitne for deg.

Anonymous poster hash: 67f91...805

Hvis du leser HI så se du at dette skjedde mens de venta på bussen...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 17, og sammen med ei på 23? Ingen det ringer en bjelle hos her?

 

Hva slags bjelle skal liksom ringe? Er nok bare bjellen inni hode ditt som ringer.

 

Det er slettes ikke uvanlig med en liten aldersforskjell hos parr når de er så unge.

 

Ville det ringet bjeller i hodet ditt om det var en 23 årig gutt som var sammen med en 17 årig jente?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, så lenge en dame enkelt kan komme unna så er det ikke voldtekt, selv om hun sier nei? Anonymous poster hash: ce37d...336

Jeg mener det. Hvis det ikke brukes vold eller noen blir holdt fast, men fysisk lett kan gå fra situasjonen, så synes jeg det er mer riktig å si at det er et overgrep enn voldtekt. Men hva som defineres av lovverket, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...