Gå til innhold

hva syns DU om silikon?


bergen95

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva vet du om det? Hvor er den statistikken? Vet du hva min IQ er fordi jeg har silikon?

Rundt 80 kanskje.

Anonymous poster hash: 9c238...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er kun ok for flatbrystede som har hatt kreft å ta silikon? Hva er forskjellen? Kan ikke de også bare gå til psykolog?

Anonymous poster hash: 745f5...6fc

Du bør vurdere å lese teksten skikkelig før du siterer for det er ikke det jeg skrev :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det kan være veldig digg, bare de ikke blir for store.



Anonymous poster hash: 28c35...862
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er synd at dersom man absolutt skal ha silikon, så er det mange som tar så sinnsykt mye. Mange som sier på forhånd "skal ikke ta så mye altså, vil jo at det skal se naturlig ut!". Så kommer de etter operasjonen med DE ballongpuppene og bare "ble det ikke fint og naturlig?? De ble jo ikke SÅ store". Og alle bare... :vetikke:



Anonymous poster hash: 01f56...e9a
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ta for mye da, ihvertfall. De ser så veldig fort veldig lite ekte ut da. Personlig synes jeg det er tåpelig å ta silikon for å få større pupper, så lenge det er NOE der. Det holder faktisk for de fleste menn, så lenge vi får lov til å leke med dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ikke ta for mye da, ihvertfall. De ser så veldig fort veldig lite ekte ut da. Personlig synes jeg det er tåpelig å ta silikon for å få større pupper, så lenge det er NOE der. Det holder faktisk for de fleste menn, så lenge vi får lov til å leke med dem.

Jada, vi kvinner er til bare for menns fornøyelse :klaske:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, vi kvinner er til bare for menns fornøyelse :klaske:

Så klart, har du ikke fått med deg det det enda? :ironi:

Men alvorlig talt, det med å "gjøre det for meg selv" tror jeg i de aller, aller fleste tilfeller er bullshit. Hvor mange damer bruker mye tid på å stå og nyte synet av sine egne pupper i speilet? Få, tipper jeg. Så denne selvfølelsen de ønsker å styrke, disse som mener de har for små pupper, det er følelsen av å være attraktive. Og da handler det ikke om dem selv lenger, men hva (de tror) andre synes om dem. Det blir som å operere nesen fordi man er redd andre synes den er stygg. De gjør det for "seg selv" fordi de føler seg bedre med seg selv - men det som gjør at de føler seg bedre meg seg selv, er at de ikke lenger tror andre synes de er stygge. Da gjør man det ikke for sin egen del, men for andres. Uansett hva man forteller seg selv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes om silikon er at jeg er sjeleglad for at jeg aldri tok det selv!

Jeg var flatbrystet helt opp til 20 års alderen, og hadde etter dette små bryster. (75A)

Jeg ønsket meg silikon, og flere bekjente med større bryster enn meg fikk det. Så begynte de å vokse i 25 års alderen.

Etter noen år gikk jeg opp noen kilo. Deretter fikk jeg barn. I dag er jeg 38 år og størrelse 80E. De henger knapt nok, og jeg er veldig fornøyd. Ikke så mye fordi brystene "endelig" ble store, men fordi jeg ikke skar i kroppen min og puttet inn fremmedlegemer den gangen.

De jeg kjenner som har tatt ut silikonen har "tommere" bryster som henger en del. Ikke at det er noe galt i det, men jeg tror de hadde sett bedre ut dersom de aldri lot seg operere i utgangspunktet.



Anonymous poster hash: 8b6d7...b09
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det jeg synes om silikon er at jeg er sjeleglad for at jeg aldri tok det selv!

Jeg var flatbrystet helt opp til 20 års alderen, og hadde etter dette små bryster. (75A)

Jeg ønsket meg silikon, og flere bekjente med større bryster enn meg fikk det. Så begynte de å vokse i 25 års alderen.

Etter noen år gikk jeg opp noen kilo. Deretter fikk jeg barn. I dag er jeg 38 år og størrelse 80E. De henger knapt nok, og jeg er veldig fornøyd. Ikke så mye fordi brystene "endelig" ble store, men fordi jeg ikke skar i kroppen min og puttet inn fremmedlegemer den gangen.

De jeg kjenner som har tatt ut silikonen har "tommere" bryster som henger en del. Ikke at det er noe galt i det, men jeg tror de hadde sett bedre ut dersom de aldri lot seg operere i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 8b6d7...b09

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Så klart, har du ikke fått med deg det det enda? :ironi:

Men alvorlig talt, det med å "gjøre det for meg selv" tror jeg i de aller, aller fleste tilfeller er bullshit. Hvor mange damer bruker mye tid på å stå og nyte synet av sine egne pupper i speilet? Få, tipper jeg. Så denne selvfølelsen de ønsker å styrke, disse som mener de har for små pupper, det er følelsen av å være attraktive. Og da handler det ikke om dem selv lenger, men hva (de tror) andre synes om dem. Det blir som å operere nesen fordi man er redd andre synes den er stygg. De gjør det for "seg selv" fordi de føler seg bedre med seg selv - men det som gjør at de føler seg bedre meg seg selv, er at de ikke lenger tror andre synes de er stygge. Da gjør man det ikke for sin egen del, men for andres. Uansett hva man forteller seg selv.

Jeg lever tilnærmet som nonne, så det jeg har gjort, er ikke for å tekkes eller eventuelt tenne menn. Og by the way som det heter på norsk, de eneste fremmedelementene jeg har i kroppen, er noen skruer i begge føttene/anklene etter brudd og operasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Billig.

Anonymous poster hash: 198a3...40e

Min ene sønn har en falsk testikkel i pungen forat den skal se naturlig ut. Jeg vet riktignok ikke hvilket materiale den er laget av, men er dette også fy-fy?

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det ser fint ut. Jeg har aldri vurdert å få større pupper, og er faktisk fornøyd med størrelsen jeg har. Skulle jeg vurdert større pupper ville jeg nok brukt fettvev fra kroppen min for å gjøre de større for å få et mer naturlig utseende på de. Jeg syns silikonpupper ofte ser merkelige ut når de ikke har klær på seg, og rett og slett fake.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...