Gå til innhold

Hvordan Finde en hårete jente for forhold :(


Gjest Søren76

Anbefalte innlegg

Gjest Søren76

Hei :)

Jeg har søkt en jente til forhold. vært singel i 3 år , og at Finde en jente er ikke problemet men den rette som samtid har det som tenner meg mest , en som er hårete :)

Jeg klare ikke ignorere det faktum jeg tenner voldsomt på dette :(

Håper på svar /hjelp

Bør vel sige eg har ingen problemer på nogen fronter i livet hus , firma og alt .

At jeg har vært singel i 3 år skyldes alle de jeg har mødt er i dagens samfun "pene" glatte jenter

I min verden er de modsatte sexy

Mmmmm er jeg rar

Endret av Søren76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LonelyAngel

Her er jeg! Haha, jeg har ikke gidda å barbere meg på en stund :rodme:

Oppdatering: it's all gone! Ha-ha :fnise:

Endret av LonelyAngel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at hårete jenter flokker seg på en spesiell plass?



Anonymous poster hash: 63a96...17d
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Her er jeg! Haha, jeg har ikke gidda å barbere meg på en stund :rodme:

Så bra :) ikke alle som klare dette tydeligvis jo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra :) ikke alle som klare dette tydeligvis jo

Søk blant Ottar-medlemmene. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader da , at hårveksten min er så beskjeden fra naturens side, at det er ikke kjempeforskjell om jeg tar det bort eller lar være . Pøh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Fader da , at hårveksten min er så beskjeden fra naturens side, at det er ikke kjempeforskjell om jeg tar det bort eller lar være . Pøh.

Sikkert mange som vil sige du er heldig da :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hår noe som vokser, så om ikke drømmedama er hårete i utgangspunktet, kan hun sikkert bli det når hun får vite at det tenner deg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Nå er hår noe som vokser, så om ikke drømmedama er hårete i utgangspunktet, kan hun sikkert bli det når hun får vite at det tenner deg.

Ja det ser eg , men ikke alle jenter takler dette at ha hår :( og ikke alle får noget særligt med hår ..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ser eg , men ikke alle jenter takler dette at ha hår :( og ikke alle får noget særligt med hår ..

Jeg er dessverre opptatt ...

For jeg har kraftig hårvekst og syns det er kjedelig å barbere meg. Så en mann som tente på mye hår hadde vært praktisk ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Søren76

Jeg er dessverre opptatt ...

For jeg har kraftig hårvekst og syns det er kjedelig å barbere meg. Så en mann som tente på mye hår hadde vært praktisk ;)

Mit uflaks igen der :( Hehe slikt er livet

Ville likt haft en som deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Jeg er dessverre opptatt ...

For jeg har kraftig hårvekst og syns det er kjedelig å barbere meg. Så en mann som tente på mye hår hadde vært praktisk ;)

Svært fristende at skrive til deg privat :o

Men det med singel er jo vigtigt vettu :)

Sååååå synd da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mit uflaks igen der :( Hehe slikt er livet

Ville likt haft en som deg

Du, Søren? Jeg har også ting jeg tenner på, ting som gjør meg opphisset, følelser som bare er der. Men jeg har også en hjerne. Jeg vet at hvis jeg bare går etter det jeg tenner på og gir blaffen i alt annet vil det ikke bli noe forhold, muligens et engangsknull (engangsbolding), men ikke noe mer (så får du ikke noe mer for den 25 øring).

Jeg vet at jeg må gå for både noen som gjør meg intressert i henne som person, noen som gjør at jeg blir nysgjerrig på hennes tanker, hennes opplevelser, hennes syn på livet, noen jeg ønsker å dele tanker og følelser med. I tillegg til litt av det jeg tenner på.

Med andre ord, en blanding av tanker og følelser. Men går jeg bare for det ene vil det ikke vare.

Du er født i seks og halv fjers. Du vet så pass.

Anonymous poster hash: b4ae3...073

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Søren76

Du, Søren? Jeg har også ting jeg tenner på, ting som gjør meg opphisset, følelser som bare er der. Men jeg har også en hjerne. Jeg vet at hvis jeg bare går etter det jeg tenner på og gir blaffen i alt annet vil det ikke bli noe forhold, muligens et engangsknull (engangsbolding), men ikke noe mer (så får du ikke noe mer for den 25 øring).

Jeg vet at jeg må gå for både noen som gjør meg intressert i henne som person, noen som gjør at jeg blir nysgjerrig på hennes tanker, hennes opplevelser, hennes syn på livet, noen jeg ønsker å dele tanker og følelser med. I tillegg til litt av det jeg tenner på.

Med andre ord, en blanding av tanker og følelser. Men går jeg bare for det ene vil det ikke vare.

Du er født i seks og halv fjers. Du vet så pass.

Anonymous poster hash: b4ae3...073

Takker deg for et saklig svar og dette er vel grunnen til jeg er singel etter 3 år enda , jeg vudere og tenker da ting igennem

For jeg leter ikke etter lett ons

Kan ikke nekte jeg merker en vis fordømmelse i dit innlegg , men kan love deg jeg er nok oppegående og vil bare høre hvor sannsynligt det engtligt er at Finde det eg søker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke nekte jeg merker en vis fordømmelse i dit innlegg , men kan love deg jeg er nok oppegående og vil bare høre hvor sannsynligt det engtligt er at Finde det eg søker

Ikke fordømmelse, irritasjon. At du stadig spør etter jenter som er hårete gjennom flere tråder gjør at det ikke fremstår som om du er opptatt av å finne en som du har noe til felles med - ut over at du tenner på at hun har hår mellom bena. Som jeg skriver, du er født i seks og halv fjers. Jeg oppfatter for all del at du er oppegående. Men du fremstår ikke som det med måten du fremstiller deg på.

Det du søker er egentlig noen du kan dele livet med. Sex, som dere garantert kommer til å ha, kan du ta med henne når det kommer opp. Ikke ta det med all verden nå, før du er i et forhold. Da fremstår det bare som at det er sex, ikke et forhold, som du er interessert i.

Anonymous poster hash: b4ae3...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...