Gå til innhold

Hvilken legning har du?


AnonymBruker

  

115 stemmer

  1. 1. Hvilken legning har du?

    • Heterofil- tenner på/ blir forelska i motsatt kjønn
      62
    • Homofil/Lesbisk- tenner på og blir forelska i samme kjønn
      10
    • Bifil- tenner på og blir forelska i begge kjønn
      9
    • Biseksuell- tenner på begge kjønn, men blir bare forelska i det ene kjønnet
      22
    • Fleksibel- stempler meg ikke som noen legning, men er åpen for alt
      12


Anbefalte innlegg

Er du hetero, bi, homo?

Anonym poster: 08455a2a6f841f4aca266a946011f256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aseksuell, hetero-romantisk. Tenner på ingen kjønn, blir forelsket i det motsatte.

Anonym poster: 2680f76fbc8ef2bcc0e873fca4f14afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen forskjell på å være bifil og å være biseksuell. Just sayin'.

Er ganske greit bi selv. Heller nok mer mot menn enn kvinner, men er nå gift med et kvinnfolk likevel da. Og kvinnfolket jeg er gift med er akkurat som meg på det området, så det er null stress :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er jente og tenner kun på gutter, men blir forelsket i både jenter og gutter... :)

Anonym poster: 698a42305bd6b93866aec8755d89a979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen forskjell på å være bifil og å være biseksuell. Just sayin'.

Er ganske greit bi selv. Heller nok mer mot menn enn kvinner, men er nå gift med et kvinnfolk likevel da. Og kvinnfolket jeg er gift med er akkurat som meg på det området, så det er null stress :)

Hva er man når man elsker sex med kvinner, men ikke kan tenke seg noe forhold da. Eksperimentell? Ordene har nok lik betydning, men at man begynner å skille de to synes jeg er en grei ting. For det finnes massevis av oss som har sex med begge kjønn uten å ønske noe mer fra ett av kjønnene.

Anonym poster: 15120567bd8bb2e90bcc48d282e16908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sadomasochisme.

Er det faktisk en egen legning? Jeg spør ikke for å være frekk altså..

Jeg er heterofil, men også masochist. Tenner overhodet ikke på kvinner, hverken som dominaer eller ellers, kan jeg da ikke si jeg er masochist? Jeg ble litt undrende bare :) Setter pris på om du tar deg tid til å svare :)

Anonym poster: d843232bde0c693f35406a8c2757a929

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin

Er det faktisk en egen legning? Jeg spør ikke for å være frekk altså..

Jeg er heterofil, men også masochist. Tenner overhodet ikke på kvinner, hverken som dominaer eller ellers, kan jeg da ikke si jeg er masochist? Jeg ble litt undrende bare :) Setter pris på om du tar deg tid til å svare :)

Anonym poster: d843232bde0c693f35406a8c2757a929

Jeg vet at spm ikke er til meg....Men nei det er ikke en legening

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på meg selv som hetero, men har vært forelsket i både gutter og jenter. Jeg var i tennårene mens jeg forelsket meg i jenter og jeg sluttet helt å tenke på jenter på den måten da jeg traff min nåværende kjæreste og ble forelsket i han. Nå kunne jeg aldri tenkt meg å ha et forhold med ei jente eller ha sex med henne, så jeg tror det bare var en fase.

Anonym poster: 3b36a9ec69398cc24250787cd33c6a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Er det faktisk en egen legning? Jeg spør ikke for å være frekk altså..

Jeg er heterofil, men også masochist. Tenner overhodet ikke på kvinner, hverken som dominaer eller ellers, kan jeg da ikke si jeg er masochist? Jeg ble litt undrende bare :) Setter pris på om du tar deg tid til å svare :)

Anonym poster: d843232bde0c693f35406a8c2757a929

Jeg ser på det som min legning. Hva andre måtte mene om det bryr meg midt i ryggen. :)

Edit: For å utdype.

Grunnen til at jeg ser på det som min legning, og ikke som en preferanse, er at der er en del av meg, og det har det vært siden før jeg var bevisst på seksuelle følelser. Preferanser blir for meg noe helt annet og mer flyktig.

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest + Carnage +

Et utdrag fra første linja på wiki-artikkelen.

"...Sadomasochisme (SM, S/M, S&M) er en seksuell legning.."

Selv trodde jeg det bare var en preferanse, eller slikt. Men nei har du sett.

Endret av + Carnage +
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir forelsket i begge kjønn, men tenner kun seksuelt på menn. Har aldri forstått hva jeg skal kalle meg da...? Er kvinne...

Anonym poster: 4f15a6b1c232faca1b49bb9890fd9922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SpaceBaby

Går det an å bare bli forelska i et kjønn, men ikke tenne på det? Hva heter det i så fall da? Har nemlig opplevd bro-crush to ganger i mitt liv, men har aldri blitt tent av en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amazing Cunt Wig

Går det an å bare bli forelska i et kjønn, men ikke tenne på det? Hva heter det i så fall da? Har nemlig opplevd bro-crush to ganger i mitt liv, men har aldri blitt tent av en mann.

Ingen broner altså? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg er bare meg jeg :)

Setter meg ikke i en bås da jeg er åpen for alt.

Når det er sagt så vil vel andre stemple meg som heterofil vil jeg tro, siden jeg bare har hatt forhold med det motsatte kjønn.

Men jeg tenker som så at om det dukker opp en person jeg faller pladask for så spiller det ingen rolle om den personen er mann eller dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...