Gå til innhold

TV-kjendis voldtatt under sexorgie ++++++


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan er det mulig å bli voldtatt under en sexorgie?

Hvordan vet man at man har blitt voldtatt mens man var bevisstløs? (Forutsatt ingen skader?)

Jeg er visst dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig å bli voldtatt under en sexorgie?

At man er tilstede på en sexorgie betyr ikke at man vil ha sex med alle som er der.

Hvordan vet man at man har blitt voldtatt mens man var bevisstløs? (Forutsatt ingen skader?)

F.eks. om man våkner mens fyren driver og holder på..

Anonym poster: b547547c793b6eff8d1298fc5d456ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig å bli voldtatt under en sexorgie?

Hvordan vet man at man har blitt voldtatt mens man var bevisstløs? (Forutsatt ingen skader?)

Jeg er visst dum.

Det står i flere artikler at overgrepene har blitt filmet og at kona har vitnet mot ham og gitt politiet mange opplysninger å jobbe ut ifra. Når noen er vitne til en voldtekt er den langt lettere å bevise og få noen straffedømt for, samme med filmer/foto.

Minner forresten om at sex med sovende/bevisstløse mennesker ER straffbart etter loven, uavhengig av tidligere samtykke til sex.

Jeg husker godt en tråd på KG for noen uker siden om akkurat dette, hvor mange kvinner mente at mannen godt kunne "gjøre seg ferdig" om hun sovnet mens de hadde sex. Hun hadde jo sagt ja før hun sovnet ... Straffbart!

Dette kan gi et hint om mannen:

Endret av Ryktespreder1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saken skjedde i fjor, les artiklene. Det var i august han ble anmeldt.

Anonym poster: 8e41ee7165d17751a1bc3a5309c48af0

Så det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan gi et hint om mannen:

Hvorfor skulle de skrive norgesmester da? For å gjøre det "vanskeligere" å identifisere? Veeeldig rart. Litt mer schwung over europamester eller OL-deltaker. Tabloidene er ikke akkurat kjent for å sensjonalisere minst mulig.

Anonym poster: b547547c793b6eff8d1298fc5d456ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tråden ryddet for spekulasjoner og stenges herved da den har glidd ut til å kun bestå av spelkulasjoner.

Lille-pus, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...