Gå til innhold

Kan noen værsåsnill å komme med tips :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg driver å dater en voksen mann og det har jeg gjort en stund nå. Hver gang vi har møtt hverandre så har han tatt meg til romantiske steder, og i det hele tatt fått meg til å føle meg som en prinsesse.

Jeg har fått sterke følelser for han, for når vi først er sammen så er han flink med å vise interesse, han ser lenge på meg med beundring, sier at han er glad i meg flere ganger, og i det hele tatt; viser interesse på alle måter..

MEEN! Den siste perioden har han vært helt elendig på å ta kontakt, han har sagt at det fra nå av blir en hektisk stund på jobb og derfor er han opptatt. Men nå har jeg ikke hørt fra han siden forrige fredag, og jeg føler jeg begynner å lure på om interessen har svunnet hen.. om han bare kanskje ikke vil lenger :( Er så innmarri redd og vet ikke hva jeg skal tenke, er så livredd for å bli såret, og aner ikke hva jeg skal gjøre :(

En voksen mann hadde da sagt ifra hvis han ikke var interessert lenger eller.. ?

Har jeg grunn til å bekymre meg ? Har bare skjedd en gang før at han ikke tok kontakt på en stund :(

Aner ikke hva jeg skal tenke eller gjøre, har de siste dagene ligget hjemme med en stor knute i magen, er bare så redd..



Anonymous poster hash: ac5f5...874
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tatt kontakt med ham da?



Anonymous poster hash: f3bbd...0f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad jeg er ei sånn jente som tør å si ifra og spørre om det er noe jeg lurer på! Du sitter vel bare dær å venter på at han MÅ ta kontakt med deg? Ta kontakt du da vel å spør om han har mistet interessen!

Anonymous poster hash: 60c46...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

TS her,

Nei, har ikke tatt kontakt pga det tidligere har vært perioder der det kun har vært jeg som har tatt initiativ til å tekste, og da vil jeg såklart ikke virke masete :(

Jeg spurte han en gang tidligere (altså den forrige gangen det skjedde) om han i det hele tatt var interessert og da sa han at han ville ha sagt klart i fra hvis dette ikke var noe for han lenger. Men menn kan si mye rart og oppføre seg helt annerledes.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her,

Nei, har ikke tatt kontakt pga det tidligere har vært perioder der det kun har vært jeg som har tatt initiativ til å tekste, og da vil jeg såklart ikke virke masete :(

Jeg spurte han en gang tidligere (altså den forrige gangen det skjedde) om han i det hele tatt var interessert og da sa han at han ville ha sagt klart i fra hvis dette ikke var noe for han lenger. Men menn kan si mye rart og oppføre seg helt annerledes.. :(

Okei nei da vet ikke jeg hva du skal gjøre

Anonymous poster hash: 60c46...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har tatt noe kontakt denne gangen kan du da sende han en melding uten å virke masete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller bare vente til han tar kontakt? :) han har sagt det er en travel periode.. Ha litt tolmodighet. Er det ment to be, så hører du fra han snart :-)

Anonymous poster hash: a24f4...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send ham en hyggelig melding om at du håper han passer på å ta pause oppi all jobbingen. Er ikke noe masende ved det.



Anonymous poster hash: 61bd5...611
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber han med?
Når min kjæreste sier at han kommer til å få det hektisk på jobb så betyr det jobbing HELE tida fra morgen til kveld, der han må være 100% fokusert på det han skal fullføre. Da pusher jobbtanker alle andre tanker lengre bak.

Vi er heldige da, for jeg jobber i samme yrke og har slike stresseperioder selv.



Anonymous poster hash: 270e4...24d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...