Gå til innhold

Kan få "hvem jeg vil"...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..og det høres helt idiotisk ut, men det er et problem! Jeg går så fort lei, finner alltid noen som er "bedre" enn den jeg holder på med etter noen måneder.

Sånn har jeg det nå, har holdt på med en mann i omtrent 3 måneder og vi er så og si sammen, men vi har ikke sagt de ordene. Ting han gjør har gjort at jeg har begynt å tvile på at ting vil vare mellom oss. Så har jeg funnet en annen på studiet mitt som er nærmere meg i alder, og helt utrolig kjekk og god (utifra det jeg vet så langt..), og jeg føler omtrent at jeg er utro når jeg tenker på ham såpass mye. Studiet mitt er veldig mannsdominert, og jeg har flere ganger fått spørsmål fra gutta om hvorfor i alle dager jeg er singel, jeg er jo "perfekt". Dette er nok grunnen.

Hvordan skal jeg bli kvitt dette problemet? Hva skal jeg gjøre? :sukk:



Anonymous poster hash: 95db8...7c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..og det høres helt idiotisk ut, men det er et problem! Jeg går så fort lei, finner alltid noen som er "bedre" enn den jeg holder på med etter noen måneder.

Sånn har jeg det nå, har holdt på med en mann i omtrent 3 måneder og vi er så og si sammen, men vi har ikke sagt de ordene. Ting han gjør har gjort at jeg har begynt å tvile på at ting vil vare mellom oss. Så har jeg funnet en annen på studiet mitt som er nærmere meg i alder, og helt utrolig kjekk og god (utifra det jeg vet så langt..), og jeg føler omtrent at jeg er utro når jeg tenker på ham såpass mye. Studiet mitt er veldig mannsdominert, og jeg har flere ganger fått spørsmål fra gutta om hvorfor i alle dager jeg er singel, jeg er jo "perfekt". Dette er nok grunnen.

Hvordan skal jeg bli kvitt dette problemet? Hva skal jeg gjøre? :sukk:

Anonymous poster hash: 95db8...7c2

Du høres jo egentlig heldig ut! Alle vil vel ha så mye oppmerksomhet?:) Hva studerer du?

Anonymous poster hash: 4c94b...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan i det minste være trygg på at du ikke tiltrekker menn som ikke liker damer som er høye på seg selv. Det er da en begynnelse.

Anonymous poster hash: 9de50...11c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres jo egentlig heldig ut! Alle vil vel ha så mye oppmerksomhet? :) Hva studerer du?

Anonymous poster hash: 4c94b...e0f

Haha..luksusproblem.. Er innenfor tårntjeneste

Du kan i det minste være trygg på at du ikke tiltrekker menn som ikke liker damer som er høye på seg selv. Det er da en begynnelse.

Anonymous poster hash: 9de50...11c

:fnise: jeg går da ikke rundt og skryter om at jeg kan få hvem jeg vil. Men takk.

Anonymous poster hash: f415e...1df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overdreven tro på seg selv er et lite attraktivt karaktertrekk. Jeg ville roet ned selvforherligelsen litt og heller brukt mine medfødte gaver for på en ålreit måte. Det første skrittet er å anerkjenne utseende som kun én av flere variabler. Mennesker har ikke større verdi jo mer attraktive de er. Følgelig kan man ikke regne med å finne seg en "bedre" partner ved å kapre noen høyere på utseendeskalaen. Et menneske er så mye mer enn sitt ytre. Om du fortsetter med tunnellsynet vil du på et eller annet tidspunkt ende opp alene. Et forhold er ikke en jakt på førstepremien (ergo status), det er en dyp relasjon med et annet individ. Om du ikke tar det på alvor ender du opp alene, eller med en idiot som har et like fordervet menneskesyn som du selv gir uttrykk. Det høres ikke ut som en oppskrift på lykke for meg.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser på dette som et problem kan du vel prøve å nyte å være singel for en periode i stede for å date alle mennene som du har sjanse på? Problemet ditt viser vel bare at du rett og slett ikke har funnet den rette enda, for dersom du hadde det, så hadde du ikke blir så fort "lei" og begynt å tenke på å bytte han ut med en gang det kommer en bedre ;) Du er ganske ung kan jeg tenke meg, så hvorfor stresse med forhold?



Anonymous poster hash: 0334c...6bb
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du finner stadig noen bedre og gjør det slutt? Det vil alltid være noen som er "bedre" en den man er med. Kjærlighet gjør blind fra dette.

Jeg hadde "samme problem" som deg før, hvor jeg stadig fant nye menn som var mer interessante enn den forrige, og ble sammen med dem.

Så fant jeg min nåværende mann. Har vært sammen i flere år og har aldri møtt noen bedre (som vil si at jeg har "lukket" den delen av meg som tiltrekkes). Har ikke vært interessert i noen andre. Helt ærlig vil jeg anbefale deg å være singel en stund. Når du først finner den rette mannen, slutter man å tiltrekke seg andre menn.

Ingen mulighet for at "jeg fant en bedre", du har bevisst gått for å bli kjent og flørtet med disse karene.



Anonymous poster hash: 49387...466
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som var som deg da vi var i 20 årene. Nå er vi ca 35, og hun er den eneste uten mann og barn. Jeg er jammen glad jeg ikke har hatt så mye draget, så jeg viste verdier av å holde på en bra mann da jeg fant en.

Anonymous poster hash: 1e4b8...a99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ditt er ikke at du kan "få hvem du vil", men at du ikke vet hvem du vil ha.

Det er ikke sånn at alle andre i forhold blir værende bare fordi de ikke har sjans på "bedre" :plystre:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overdreven tro på seg selv er et lite attraktivt karaktertrekk. Jeg ville roet ned selvforherligelsen litt og heller brukt mine medfødte gaver for på en ålreit måte. Det første skrittet er å anerkjenne utseende som kun én av flere variabler. Mennesker har ikke større verdi jo mer attraktive de er. Følgelig kan man ikke regne med å finne seg en "bedre" partner ved å kapre noen høyere på utseendeskalaen. Et menneske er så mye mer enn sitt ytre. Om du fortsetter med tunnellsynet vil du på et eller annet tidspunkt ende opp alene. Et forhold er ikke en jakt på førstepremien (ergo status), det er en dyp relasjon med et annet individ. Om du ikke tar det på alvor ender du opp alene, eller med en idiot som har et like fordervet menneskesyn som du selv gir uttrykk. Det høres ikke ut som en oppskrift på lykke for meg.

For et fint innlegg. Jeg tror jeg ble litt betatt av deg nå :ler:

Anonymous poster hash: 43a24...4d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fint innlegg. Jeg tror jeg ble litt betatt av deg nå :ler:

Anonymous poster hash: 43a24...4d9

Hehe! Jeg velger å ta det som et kompliment:) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til problemet. Jeg er nå 23 år og siden jeg var 14 har jeg hoppet fra gutt til gutt, mann til mann. Man må liksom alltid ha noen der og det er slitsomt i lengden synes jeg. Har funnet ut at jeg skal bruke litt tid på å bli kjent med meg selv først og hva jeg vil. Da tror jeg det vil være lettere og vite hva man vil ha og hva man er på utkikk etter :)



Anonymous poster hash: 51e99...0c2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får sikte på den aller beste, da!

Prins Harry blir vel sett på som en utrolig attraktiv ungkar. Har ikke helt oversikten over Hollywoodmarkedet for tiden.

Anonymous poster hash: cf33e...ac6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært veldig glad i/ elsket den du er sammen med hadde du ikke hatt det problemet. Da vil du jo ikke ha andre. Det er vel det som er vanlig hvertfall. Ser det som lite sannsynlig at du kommer til å bytte ut en du er veldig glad i. Hvis det har skjedd forstår jeg at det er et problem. Kanskje du burde holde deg unna menn en stund og prøve å finne ut av hvorfor det er sånn og prøve å gjøre noe med det?

Anonymous poster hash: 4da90...2fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer den over her. Høres ut som du burde være singel en periode. Når du finner den rette, er ingen andre interessante lenger.

Så da gjenstår det bare å finne den rette da. Men det kan jo skje når du ikke er forberedt også, du trenger ikke akkurat hoppe fra den ene til den andre helt til du finner han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Signerer den over her. Høres ut som du burde være singel en periode. Når du finner den rette, er ingen andre interessante lenger.

Så da gjenstår det bare å finne den rette da. Men det kan jo skje når du ikke er forberedt også, du trenger ikke akkurat hoppe fra den ene til den andre helt til du finner han.

Og skjebnens ironi er gjerne at når du først finner den rette, så er det første gang du ikke kan få "hvem du vil"...

Anonymous poster hash: b79a0...0c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og det høres helt idiotisk ut, men det er et problem! Jeg går så fort lei, finner alltid noen som er "bedre" enn den jeg holder på med etter noen måneder.

Sånn har jeg det nå, har holdt på med en mann i omtrent 3 måneder og vi er så og si sammen, men vi har ikke sagt de ordene. Ting han gjør har gjort at jeg har begynt å tvile på at ting vil vare mellom oss. Så har jeg funnet en annen på studiet mitt som er nærmere meg i alder, og helt utrolig kjekk og god (utifra det jeg vet så langt..), og jeg føler omtrent at jeg er utro når jeg tenker på ham såpass mye. Studiet mitt er veldig mannsdominert, og jeg har flere ganger fått spørsmål fra gutta om hvorfor i alle dager jeg er singel, jeg er jo "perfekt". Dette er nok grunnen.

Hvordan skal jeg bli kvitt dette problemet? Hva skal jeg gjøre? :sukk:

Anonymous poster hash: 95db8...7c2

Hvis du forelsker deg, eller finner sterk tenning hos så mange forskjellige menn, og du har sjans, så har du et problem, men et luksusproblem. På et eller annet tidspunkt, så vil attraktiviteten din avta.

Jeg ville ha tenkt på hva slags kvaliteter du var ute etter i en mann, og sett om du kunne fått den mest intelligente, den rikeste, den med mest talent, most likely to be kjendis osv, og så gått for det. Hvis det du har er utseendet ditt, så maksimer alt du kan, mens du kan. Det er ikke sikkert du har et sært modellutseende som har en sånn "it" faktor, men det er mulig du har et mer universelt deilig utseende, som kan gi deg store fordeler mtp valg av make.

Knull rundt i noen år til mens du sonderer terrenget, iflg illustrert vitenskap blir du bare flinkere og flinkere til å finne ut hva du skal se etter, hvilke trekk du liker osv, jo flere partnere du har. Det du gjør nå høres ut som optimalt, så bestemmer du selv om du vil holde på til 35 eller 28 el whatever.

Ikke hør på de andre sutrekoppene her, du har noe de ikke har, de er misunnelige, og du er i tillegg ikke ydmyk nok, slik at de blir ekstra misunnelige. Hvorfor skal du både få ha god selvtillit og være deilig, liszm. Men bare drit i dem, kjør på, kos deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Om du blir forelsket i noen, vil du ikke føle at du må ha noe bedre, for ds vil den du er forelsket i være best i dine øyne. Derfor tror jeg rett og slett ikke at du er forelsket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det på akkurat samme måte og jeg kan fortsatt velge og vrake i en alder av 34 år og med barn fra før.

Jeg har skjønnt at for min del har det handlet om å lete etter feil med alle for å beskytte meg selv pga jeg er skadet når det kommer til følelser. Jeg ser i ettertid mine feil og er både bevisst og reflektert rundt hvem jeg er og hva jeg trenger for å ha det bra.

Det er ikke mannfolkene det er noe i veien med med meg.. De siste årene har jeg valgt å være aleine. Møtte en fyr i mai i fjor, men det ble slutt i sommer. Med han var alt anerledels og jeg har aldri elsket noen så høyt før. Jeg kommer til å være singel lenge. Jeg trenger tid til og bygge opp igjen selvfølelsen og det å kun tenke på meg selv og ungene. Bruker heller tiden på familie/venner.

Ingen er perfekte og dersom man skal bytte de ut med en gang man blir lei kommer du aldri til å bli lykkelig;)

Anonymous poster hash: fba4d...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...